Ga naar inhoud

Enkel plaatselijke verdoving


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben hier nog nieuw. Ik zou graag deze zomer een BV hebben en ben nu veel aan het lezen op dit forum.

Misschien een gekke vraag, maar is het echt niet mogelijk om gewoon wakker te blijven tijdens de ingreep, met enkel een lokale verdoving? Voor mij zou dat interessanter zijn, aangezien ik diabetes heb is het makkelijker als ik op voorhand gewoon iets kan eten. Zal de dag zelf waarschijnlijk toch al wat zeuwachtig zijn, zonder dan aan mijn suikerwaarden te moeten denken. Bij de tandarts ed doen ze toch ook vanalles :124: , waar je door de plaatselijke verdoving niet veel van voelt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :20:

Je maakt me bang!

Dat zou ik echt niet durven hoor.

Ik wilde al perse met volledige narcose.

Maar even zonder gekheid.

Ik ben pas in het ziekenhuis geweest voor een onderzoek dat met een roesje ging, naast me lag een man met zwaar suiker.

Die werd net als ik pas op 14.00 uur geholpen. dat is inderdaad te lang om nuchter te blijven voor iemand met suiker. Er werd ook gelijk gezegd dat ze hem als eerste in hadden moeten plannen.

Ik ben zelf om 7.00 uur als eerste geholpen om de ok latexvrij te hebben. Het lijkt me dat als je dat aangeeft overal als eerste geholpen kan worden om die reden.

Dus gewoon vragen hoor.

Ze zijn heel wat gewend in de meeste klinieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt voor je antwoord, klinkt ook wel logisch eigenlijk. Ben zelf nog nooit onder narcose ofzo geweest, heb wel een ex-vriend ( had geen diabetes) zien wakker worden na een ingreep en die was uren daarna nog steeds heel raar aan het doen ... :31: hihi zal hopelijk gewoon aan hem gelegen hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.