Ga naar inhoud

Borstvergroting en fibroadenoom


Aanbevolen berichten

Hi,

Ongeveer 2 jaar geleden is er een fibroadenoom in mijn linker borst geconstateerd. Diagnose is gesteld dmv een punctie, verder hoefde er niets mee gebeurd te worden. Volgens dr Straten heeft het ook geen invloed op de bv en hoeft hij niet verwijderd te worden.

Nu is het wel zo dat een fibroadenoom hormoon gevoelig is en op bepaalde momenten in mijn cyclus heb ik er dus 'last' van. Mijn zijkant van de borst is gevoelig en ik voel het als ik mijn bh uittrek bijvoorbeeld. Hebben meiden hier ervaring mee na een bv? Zal het erger worden of noujuist niet?

Ik heb even gezocht op het forum, sommige meiden moest het weg laten halen voor een bv. Het zit wel een beetje in mijn gedachten, wordt over 1,5wk geopereerd en straks zijn ze dubbelop gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier iemand met meerdere fibroadenomen, zowel links als rechts. Doorsnee is gemiddeld 1 cm :67: Ik had het ook gevraagd aan m'n PC, maar hij zei ook dat het niet extra gaat opvallen. En tot nu toe; inderdaad :D Je ziet ze niet zitten en ik heb er ook niet meer last van dan voor de bv. Tenzij je er echt last van hebt, kunnen ze gewoon blijven zitten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie! Dat is mooi:) bij mij is hij ook maar iets van 1cm doorsnee. Ben al iets gerustgesteld;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.