Ga naar inhoud

mommy make over: welke chirurg


Loyayu

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en stel me even voor :-)

Ben 27 jaar, mama van 3 kindjes.

Nu we onze kinderwens vervuld hebben, ben ik er zeker van dat ik een mommy-make over wil!

Dus ik zoek vooral veel info over de beste chirurg/kliniek om deze ingrepen te laten uitvoeren!

Tips zijn zeker en vast welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en stel me even voor :-)

Ben 27 jaar, mama van 3 kindjes (5, 3 en 1 jaar).

Nu we onze kinderwens vervuld hebben, ben ik er zeker van dat ik een mommy-make over wil!

Dus ik zoek vooral veel info over de beste chirurg/kliniek om deze ingrepen te laten uitvoeren!

Wat zijn jullie ervaringen met welke chirurg en goed of slecht?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee , wie /welke chirurg er bij jou in de buurt zit ...

Woon zelf in een heel andere hoek , kan je dus helaas niet verder helpen ...

Succes met je zoektocht .

Link naar reactie
Delen op andere sites

is de Wellnesskliniek in Genk een idee? ik hoor heel veel positieve verhalen en ikzelf laat me daar in December voor een borstvergroting behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dr Jo Vanoorbeek, www.kliniplast.be

Ik ben er 5 jaar geleden geweest voor mijn mommy make over en nog steeds ieder moment van de dag zooooo blij mee! Hij heeft dat supermooi gedaan, luistert echt naar jouw wensen (ik had graag n laag litteken), mijn littekens zijn ook nauwelijks zichtbaar. Kliniek zit in Brasschaat, operatie in St-Augustinus Wilrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dr Jo Vanoorbeek, www.kliniplast.be

Ik ben er 5 jaar geleden geweest voor mijn mommy make over en nog steeds ieder moment van de dag zooooo blij mee! Hij heeft dat supermooi gedaan, luistert echt naar jouw wensen (ik had graag n laag litteken), mijn littekens zijn ook nauwelijks zichtbaar. Kliniek zit in Brasschaat, operatie in St-Augustinus Wilrijk

Hoi Ingrid K,

Even een heel brutale vraag :o , heb je soms foto's die je met me zou willen delen van het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Loyayu, staan gewoon in de galerij, die kan je vrij bekijken. Enne.. weet zeker dat je geen spijt krijgt als je bij Dr. Vanoorbeek gaat, hij is zo'n vakman, en ook de nazorg is supergoed, je krijgt ook steeds hemzelf, nooit assistentes, en hij is zo superaardig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.