Ga naar inhoud

Bultje door infuus?


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

Hoi dames!

Bijna 2 weken geleden heb ik een bv gehad. Sindsdien heb ik een pijnlijk bultje/knobbeltje in de hand waar het infuus heeft gezeten. Niet op de exacte plek, maar wat lager.

Heeft iemand dit eerder gehad? En gaat dit vanzelf weg?

Gr,

Phantasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Phantasia,

Zelf heb ik dat ook.

Ben 9 dagen geleden geholpen en heb een hard plekje boven mn plekje waar mn infuus heeft gezeten,

Denk dat het gewoon een ader is die gevoelig is. (bij mij is het trouwens nu al aan het wegtrekken.)

Heb je je hechtingen er al uit laten halen? anders kun je het dan vragen!

Woensdag ga ik zelf naar mn arts, dan vraag ik het ff....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey Phantasia,

Zelf heb ik dat ook.

Ben 9 dagen geleden geholpen en heb een hard plekje boven mn plekje waar mn infuus heeft gezeten,

Denk dat het gewoon een ader is die gevoelig is. (bij mij is het trouwens nu al aan het wegtrekken.)

Heb je je hechtingen er al uit laten halen? anders kun je het dan vragen!

Woensdag ga ik zelf naar mn arts, dan vraag ik het ff....

Liefs

Ja, dat heb ik dus ook. Het is niet minder geworden ofzo. Ik heb dinsdag een afspraak bij de huisarts om m'n hechtingen eruit te halen, dan ga ik het gelijk vragen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Goedemorgen :rolleyes:

Ik ben oktober 2009 ook geopereerd met een infuus in mijn rechterhand, toen had ik al een klein littekentje/bultje. Nu is er op exact dezelfde plek geprikt bij mijn BV en heb ik een klein donker plekje overgehouden. Stoort niet echt. Gewoon een klein littekentje. Mijn moeder heeft ook na haar operatie last gehad van zo'n bultje, die was na een week of 4 weg. Ik denk dus sowieso niet dat je je er zorgen om hoeft te maken, maar je kan natuurlijk altijd even aan je huisarts vragen. Vragen staat immers vrij :)

Good luck!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, ik heb het net even gevraagd aan de huisarts en zij zei dat de ader een beetje geïrriteerd is, maar niet ontstoken. Het is nu niet alleen een bultje meer maar de ader die over m'n pols loopt is dik en pijnlijk. Maar goed, kan geen kwaad volgens mijn huisarts. Zal nog wel dunner worden, zei ze. Als het rood wordt, moet ik terug komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

ik heb dit altijd na een infuusje,en het kan zeker even duren voor het weg is ook hoor,is niks ergs,maar meer raar om te zien ja.

is gewoon ene reaktie van je adertje :6:

Oh, blij om te lezen dat het heel normaal is. Vind het wel een beetje een eng gevoel! Ziet er ook niet heel charmant uit zo'n dikke ader. Jammer dat het zo lang duurt voordat het weggaat. Maar ja, ik moet de laatste tijd toch al zoveel geduld hebben, dan kan die ader er ook nog wel bij. :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

ja is heel normaal,heel herkenbaar van bij mij,en dan word het paars en zwart en dan trekt het weg,kan echt weken duren,bij mij dan he,een week of 4a5 voor het echt weg was,je hebt gewoon gevoelige prikkelbare aders :145:

Bedankt voor je antwoord Moontje, dan weet ik tenminste dat het geen kwaad kan. ;) Ben ik mooi klaar mee, een dikke, blauw/paarse ader over m'n pols. Irritant dat het zo lang duurt voordat het weggaat zeg. Deed ie bij jou ook zeer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

ja eromheen ging het wel,maar als ik erop duwde ofzo,deed het wel pijn ja,was echt gevoelig,beurs gevoel.ja is zeker iritant dat het zo lang duurd eerder het weg is :163:

Oh ja, dat is precies wat ik heb inderdaad. Nou ja, ik kan niet anders dan wachten tot het weggaat. :141::133:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Phantasia

Die ader maakt nog steeds geen aanstalten om weer normaal te worden. :30:

Ik heb nu Hirudoid gehaald bij de apotheek, hoop dat dat helpt. :91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hmm.. Mooi klote! Maar het geneest nog wel mooi hoor!

Valt het heel erg op en heb je er veel last van?

Ik kan me voorstellen dat het vet irritant is!

:130:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, ik had deze topic wel voorbij zien komen, maar nog niet gelezen.

En nu, tijdens het lezen, ik eens kijken of ik dan ook zo'n bultje heb. En verd*md als 't niet waar is: ik heb een heeeeeel klein bultje. Hahaha! :rolleyes:

Nou goed, last had ik er niet van, dus dan zit 't wel ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, bij mij begon het als een klein hard bultje, maar nu heb ik 3 opgezette bobbels in m'n ader. :rolleyes: Het loopt precies over m'n pols en is blauw. Ziet er eng uit en voelt ook naar, maar voor anderen valt het gelukkig niet zo op. Die Hirudoid-zalf helpt trouwens ook voor geen meter. :wacko: Ik weet niet hoe ik hier nou vanaf moet komen... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey hey!

Mijn moeder is ook eind april geopereerd (facelift). En die heeft in haar pols ook een ONWIJS dikke, donkere ader! Is echt een soort van bult! :blink:

Tegen haar is ook gezegd dat het uiteindelijk gewoon goedkomt!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey hey!

Mijn moeder is ook eind april geopereerd (facelift). En die heeft in haar pols ook een ONWIJS dikke, donkere ader! Is echt een soort van bult! :blink:

Tegen haar is ook gezegd dat het uiteindelijk gewoon goedkomt!

:1bouncingboobs:

Oh, ik lees dit nu pas. :blink: Is die van je moeder al weg? Die van mij maakt echt geen aanstalten. :angry: Ziet er echt niet mooi uit. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hebben ze 2x moeten prikken op 2 verschillende plaatsten.....

De iste keer ging verkeerd namelijk :146:

Dus heb op 2 verschillende plekken bultjes zitten....

Bij mij zijn ze niet zo groot, en ook niet blauw ofzo, maar super gevoelig

elke vrouw reageerd hier weer anders op

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo Dames,

hebben jullie destijds ook foto's gemaakt?

Ik had al vanaf de operatie last van mijn arm waarin geprikt was..

maar toen ik vandaag pas echt ging voelen en ging drukken verging ik van de pijn.. er zit bij mij een verdikking van 3 cm onder de huid.. maar best ver van waar het infuus zat.

de rode vlek werd bij mij iedere dag groter? bij jullie ook?

33bmg4g.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flebitis...

Heb je het nog? Zie dat het bericht al wat ouder is... Maar was niet eerder online...

Bij de apotheek kun je Hirudoid creme halen en dat een paar keer per dag er redelijk dik op aanbrengen. Dan een nat compres erover en een zwachteltje zodat het op zn plaats blijft zitten :)

Duurt een tijdje voor het weg is. Ik heb er ook na mijn eerste bv een hele tijd last van gehad, maar het kan geen kwaad. Is alleen vervelend, maar het gaat weg!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.