Ga naar inhoud

Fleur1972 : september 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve dames

Graag deel ik met jullie mijn positieve verhaal omdat ik voor mijn operatie veel steun aan jullie informatie heb gehad. 10 jaar geleden bij dr. v/d Weij 350 cc mcghan anatomisch voor de spier geplaatst. Ik heb ze altijd iets te groot gevonden maar geen wissel overwogen. Ik ben 181 en weeg 67 kilo. Tot 3 jaar geleden ik kapselvorming kreeg. ik heb het nog even kunnen rekken maar begint dit jaar onontkoombaar de beslissing moeten nemen voor een wissel. Ik wilde dan ook graag een cupmaat kleinere borsten. Begin dit jaar in parkkliniek bij dr. Nio geweest. Hij adviseerde niet kleiner te gaan maar voor ronde protheses achter de spier of wel kleiner maar dan met een borstlift. Ik zag enorm op tegen de operatie van voor naar achter de spier, kapselverwijdering en lift met als resultaat dan nog steeds grote borsten. Voor second opinion naar dr Klepetko gegaan bij de Velthuis kliniek. Wat een verschil qua consult. Met een enorm begrip heeft ze mij diverse overwegingen mee gegeven om te overdenken. Na een aantal weken weer terug op consult en samen besloten om mentor te plaatsen, dual plane waarbij ze tijdens de operatie zou beoordelen hoeveel cc minder ze zou kunnen plaatsen zonder borstlift met alleen een klein huidcorrectie op het litteken onder mijn borst. Het is uiteindelijk 265 cc anatomisch geworden. En wat ben ik blij met het resultaat. Zonder borstlift en een prachtig resultaat door dual plane.

Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.