Ga naar inhoud

hoe voel je je naar je bv? ziek,zwak en misselijk of alleen pijn? waar moet ik rekening mee houden?


Aanbevolen berichten

In de auto naar huis ging het goed. Ik was toen vooral moe, hihi.

Maar de dagen erna voelde ik me wel beroerd. MIsselijk van de antibiotica, pijn als ik een tijd niet had bewogen (stijf vooral) en ik kon niet zelf overeind komen. Toen was ik heeel blij met alle hulp in huis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me bij het wakker worden erg goed. Geen pijn, niet misselijk.

De rit naar huis ging ook prima. Pas tegen de middag kwam de pijn. Met pijnstilling te doen, maar voelde me echt beurs en overreden. Zware spierpijn.

De dagen erna waren niet ideaal. Ik kon niet zelf overeind komen en had bij heel veel hulp nodig. Op dag 6 had ik het gevoel dat er een streigende lijn in zit. Ik ben nu bijna pijnvrij, maar mis nog steeds kracht in mijn bovenlijf. Een knoop van een broek dichtdoen kost bijv best wat moeite. Zit nu op dag 13.

Zorg dat je de eerste dagen hulp achter de hand hebt en neem vooral rust.

Ik vond het heel lastig om op de bank te hangen terwijl mijn man of mijn moeder druk bezig was. Maar ik kon ook echt niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rit naar huis valt mee omdat de narcose ng in je lichaam zit, had wel meteen rugpijn, vraag ook ng een pijnstiller vr het vertrek.

Misselijk ben ik niet geweest, ja 1x mr was men eigen schuld.

Overeind komen is heel pijnlijk!!

De eerste dagen heb ik dikwijls gezegd "dit is niet meer menselijk"

Maar mss ben ik gwn een pussy :P;)

Enfin ik ben nu morgen een week verder, maar het vakt me soms ng zwaar, vooral tg de avond, als ik snachts wakker word ook pijn en smorges is ook ng ff vervelend

Door de dag gaat het, mr soms hebk zin vr te bleiten dat ik het ff beu ben allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rit naar huis valt mee omdat de narcose ng in je lichaam zit, had wel meteen rugpijn, vraag ook ng een pijnstiller vr het vertrek.

Misselijk ben ik niet geweest, ja 1x mr was men eigen schuld.

Overeind komen is heel pijnlijk!!

De eerste dagen heb ik dikwijls gezegd "dit is niet meer menselijk"

Maar mss ben ik gwn een pussy :P;)

Enfin ik ben nu morgen een week verder, maar het vakt me soms ng zwaar, vooral tg de avond, als ik snachts wakker word ook pijn en smorges is ook ng ff vervelend

Door de dag gaat het, mr soms hebk zin vr te bleiten dat ik het ff beu ben allemaal!

Neem je u pijn stillers op tijd ik bedoel zet je u klok snachts ook voor pillen te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem je u pijn stillers op tijd ik bedoel zet je u klok snachts ook voor pillen te nemen

Vanaf eergisteren niet meer omdat ik door de dag bijna geen pijn heb, dacht ik af te bouwen.

Enkel vr het slapengaan rond 23u ibuprofen en rond 1u paracetamol.

Maar die pillen hebben precies savonds geen effect meer of toch niet langdurig.

Rond 20u nam ik ook paracetamol, maar verder eerder in de dag niets

Ben er nu vandaag terug mee begonnen met ook om de 4u ongeveer paracetamol te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Ik ben nu 4 dagen po.

Ik moet zeggen ik vind het zeer pijnlijk.

Vooral met opstaan!

Armen schouders nek zijn gewoon helemaal stijf.

Ik ben gelukkg niet misselijk.

Maar ik had er wel makkelijker over gedacht dan wat het is.

Broek aankrijgen lukt me niet alleen.

Het licht er ook vaak aan of je voor/achter de spier hebt gekregen.

Ik heb erachter.

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 dagen PO vandaag.

Na de narcose was ik niet misselijk, had meteen zin in pizza en heb repen snickers weg zitten eten omdat ze me geen normaal avondeten wilden geven.

Naar huis gaan ging goed, maar was wel heel suf de eerste 4 dagen.

De pijn viel mee, behalve bij het opstaan. In de ochtend ben ik super stijf en ik kan niet makkelijk zelf omhoog komen. Alhoewel ik dat ook al zelf doe sinds dag 3. Met veel pijn en moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste bv nergens last van gehad en bijna geen pijn.

Tweede bv heel veel pijn , ziek ,moe heb echt een paar keer gezegd dat ik het nooit had moeten doen, zo zie je maar het verschild niet alleen per persoon maar ook per situatie .

Was ook erg blij met mijn sterke buikspiertjes anders had ik niet eens zelf me bed uit kunnen komen.

Maar pijn gaat weer over en dan heb je er iets heel moois voor terug .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was kotsmisselijk in de auto terug. Heb de bijrijdersstoel helemaal terug geklapt en 1.5 uur zo gelegen. Als ik mijn ogen open deed dacht ik dat ik moest overgeven. Erg moe ook, maar ik had pijnstillers gekregen voor vertrek dus had geen pijn. Tip van de dag is wel een kussen mee te nemen voor tussen de gordel ;) Die tip had ik hier ook gelezen en was ik heel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vooral moe, ik kon na de operatie, onderweg naar huis en heel de avond m'n ogen moeilijk openkrijgen. Ik moest ze steeds terug dicht doen. Ik ben een paar dagen vermoeid geweest, de eerste dagen veel spierpijn gehad. Net of je overreden was door een vrachtwagen. Maar niet misselijk geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal, Ik had ooit het gevoel dat als ik plat ging liggen ze 's ochtends tot onder m'n kin verschoven en veranderde in 2 tennishallen onder m'n huid hahaha, maar dat verdwijnt wel hoor.

Vanaf wanneer ging jij terug plat liggen? Ik lig nog altijd half rechtop en smorges is het dan ng sukkelen voor recht te komen met de nodige druk erbij natuurlijk.

Ben bang als ik mij plat leg dat ik meer pijn en druk ga voelen en smorges ng moeilijker recht kan :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf wanneer ging jij terug plat liggen? Ik lig nog altijd half rechtop en smorges is het dan ng sukkelen voor recht te komen met de nodige druk erbij natuurlijk.

Ben bang als ik mij plat leg dat ik meer pijn en druk ga voelen en smorges ng moeilijker recht kan :s

Echt plat liggen heeft wel een tijd geduurd. Maar ik slaap altijd met 2 kussens. Na 3 weken sliep ik wel op m'n zij met een kussen tegen m'n borsten aan en dat hielp wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.