Ga naar inhoud

bv205 : 17 september 2015


Aanbevolen berichten

Hoi hoi. Ik ben vorige week donderdag 17 september geopereerd, borsten zijn gelift en vergroting van 205 cc. Ik had een b-cup en wilde een c-cup, daarom heb ik voor een "klein" implantaat gekozen van 205 cc. Vandaag op controle bij pc voor de tape er af te halen. Ik ben best geschrokken. Ik vind mijn borsten te groot geworden. De pc zei dat er nog zwelling in zit en dat de borsten nog "zakken".. Mijn borsten voelen ook erg hard (vooral aan de bovenkant) en zijn blauw. Iemand ervaring hiermee.?? Ik zou blij moeten zijn maar ben heel erg geschrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Ik ben 1 dag na jou geopereerd, borstlift met 240 voor de spier.

Ik begrijp je reactie maar het is nog zo kort geleden dat alles zijn plaats moet krijgen

en de zwelling er idd af moet. Ik zie bij mij al iets kleiner worden. Voor mij hoeven ze niet kleiner

maar heb vernomen dat het de komende tijd nog zoveel kan veranderen. EN 205 cc staat idd voor ongeveer 1 en beetje cupmaat meer. Komt vast goed meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yasmine, ik heb vannacht ook voor het eerst op mijn zij geslapen maar niet echt goed geslapen. De pijn valt wel mee, ik gebruik al 3 dagen geen pijnstillers meer, maar spierpijn en zo heb ik wel maar dat hoort er wel bij denk ik. En Lipgloss82 ik heb gisteren aan de pc gevraagd of ik op mijn zij mocht slapen en als dat zou kunnen mag dat, niets moet zei hij " als het niet kan vanwege de pijn draai je vanzelf terug". Blijkbaar krijgen we allemaal andere info van de pc, beetje verwarrend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.