Ga naar inhoud

Verzorging kids


Aanbevolen berichten

Hoi karin.

Het ligt eraan wat je krijgt. Bij borstvergroting voor de spier. Kon ik de kinderen na een week wel weer hebben. Maar onder de spier. Moet je toch wel 2 weken van bijkomen vond ik. En ja tillen mag zowiezo niet hè.dus je baby mag je niet tillen de komende 6 weken. Ja en misschien onverwachte bewegingen van je baby. Dat je doet schrikken en een pijnscheut krijgt. In de eerste week ben je alleen maar met jezelf bezig om te herstellen. Succes!

Xxx Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf iets oudere kinderen (bijna 6 en 3) maar het waa voor mijzelf echt fijn dat mijn vriend 2 weken vrij had! Heb mijn protheses dual plane gekregen en dan mag je echt ff geen druk/kracht op je borst zetten (en geloof me: dat wil je ook echt niet dan ;) )

Mijn dochter kan zelf al lopen, dus tor 6 weken heb ik haar ook zelf de trap op en af laten lopen en der echt niet getild.

Het is ff zien hoe je het moet doen, maar neem sowieso de eerste 1 a 2 weken je rust hoor! Niets forceren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.