Ga naar inhoud

borrelende klotsende tetten


mdy

Aanbevolen berichten

Hay allemaal,

Ik ga toch een topic openen, misschien bereik ik daarmee meer meiden.
Aangezien er alleen doodlopende topics zijn over meiden met het soortgelijke probleem. IK-ZOEK-EEN-SOULMATE met borrel boobs.

Oke, even serieus.

In het kort, voor de mensen die het niet hebben meegekregen.

8 weken geleden geopeerd, na 3,5 week scheurde mijn wond, nieuwe operatie om alles schoon te maken, week een drain en alles opnieuw gehecht.

Opzich gaat alles nu goed, mijn litteken is volledig gesloten en bijna geheeld.

MAAR, nu komt het: mijn borsten klotsen! Alsof ze vol water zitten of luchtbellen of weet ik veel hoe ik het moet opschrijven.

Soms is het even weg, maar meestal zit het er gewoon. Als ik bijvoorbeeld een beetje moet rennen voor de trein, de trap op loop, buk of een draai beweging maak: klots klots.

Nou ben ik vandaag doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er vocht in mijn borsten zat, maar de echo was gewoon helemaal schoon! Het verbaasde me nogal, want voor mijn gevoel zit er wel een liter klem.
Gelukkig goed nieuws, want vocht zou toch kunnen duiden op een allergie voor de prothesen of iets dergelijks.

Maar nu!? Herkend iemand dit?

Ik kan pas volgende week weer terecht en ik zit me helemaal gek te denken wat het dan wel is. De consulente (of wat ze dan ook is) vroeg me "voel je niet gewoon je prothese bewegen?" en eerlijk gezegd weet ik niet wat ik precies voel, alhoewel ik me dat gevoel anders in beeld.

Maar al zou dat het zijn is het toch ook raar? Moeten mijn prothesen niet allang vast zitten en niet dansjes maken in mijn tieten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lastig als je alleen je prothese zou voelen bewegen voel ik ze alleen soms verschuiven alsof water van de ene naar de andere kant schuift weet niet of je dit bedoelt? Maar geen geluiden ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit ook gehad!

je hoort het echt letterlijk borrelen en voelde ook van binnen een soort luchtbel ofzo iets heel gek gevoel maar heb gelezen dat dit erbij kan horen het is uiteindelijk na een paar weken wel weggegaan bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klotsende gevoel herken ik niet. Wel als ik bepaalde bewegingen maak, lijkt het net alsof ik de protheses voel verschuiven/een kant opschieten.

Het lijkt wel of er lucht in zit trouwens, onderin, als ik druk is t net alsof ik in een ballon druk, apart uit te leggen.

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, of nog beter: er helemaal geen last meer van hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit borrelende gevoel alleen de eerste week gehad, ben nu bijna 2 weken PO. Vond het ook een eng gevoel. Kan er niet iets van lucht zitten tussen de prothese en het natuurlijk gevormde kapsel, of heb jij ook 85% gevulde protheses? Ik had het idee dat het daar misschien iets mee te maken had. Maar ik heb er nu geen last meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mdy,

Ik heb dit ook bij een borst gehad. Heb me er ook ontzettend veel zorgen over gemaakt en nog een keer voor terug geweest bij mijn PC. Die vertelde dat ik geduld moest hebben en uiteindelijk is het idd overgegaan. Heeft bij mij wel ruim 3 mnd geduurd. Hoop dat he bij jou ook (snel) overgaat. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Pfff ruim drie maanden....

Ik zit nu precies op dat punt Penny.

Morgenvroeg mag ik bellen voor de afspraak om na 4 wkn post operatie

toch maar even terug te komen bij de PC.

Vrijdav heb ik gesproken met de PC en uitgelegt wat ik voelde (voor zover dat dat ging) en het verbaasde mij zo enorm dat zij mijn klachten niet herkende maar voor de zekerheid moest ik toch maar even langs komen.

Heel het internet heb ik al meerdere malen afgestruind en dames die het wèl herkende heb ik gevonden maar nog nooit uitleg over wat dat gevoel nou is of waardoor het komt.

 

Ikzelf word er kierewiet van want bij.iedere beweging die ik maak voel ik alsof mijn linkse borst nier goed vast zit terwijl mijn rechtse borst al helemaal eigen is.

De ernstige pijnen en steken zijn in week 3 sterk afgenomen maar die luchtbel blijft, ie zit onderaan het ankerpunt bij het ankerlittejen (want ik heb een lift gehad) maar als ik mijn schoider beweeg beweegt de luchtbel ook mee en ook als ik mijn linkerborst ook maar iets ondersteun d.m.v. mijn hand heel lichtjes onder tegen het ankerlitteken te drukken dan bij de minste aanraking voelt mijnlinkerborst net zo vast als mijn goede rechtseborst.

Dus het lijkt alsof aan de binnenzijde de hechtingen los zijn en dat de zware siliconen zak daar tegenaan duwt maar de buitenzijde oogt normaal.

Ook moet ik erbij vermelden dat ik een echt grote bloeduitstorting in de buurt van de tepel heb/had al vanaf het begin dus.

Heeft iemand daar ervaring mee hier toevallig?

 

Ik wens je heel veel beterschap ermee MDY en ik wil best je buddy zijn hoor want ik maak mij net zo gek hierover.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.