Ga naar inhoud

Hyper de pieper


Thassie

Aanbevolen berichten

Zoals jullie inmiddels hebben gemerkt ben ik sinds kort met niets anders bezig dan borsten.

Toch ging ik merken dat ik elke keer toch niet de telefoon durfde te pakken om daadwerkelijk actie te ondernemen

behalve dan mijn afspraak die ik gemaakt heb bij velthuiskliniek.

Maar vrijwel zeker ben ik dat ik het daar niet laat gebeuren.

Dus belde ik vandaag toch maar Amstelveen

Woensdag 23 sept een afspraak bij dr Schiettecatte

woensdag 14 oktober optie afspraak voor de operatie!!!

Dit voelt zo onwerkelijk en enggggggg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heej meid!

Wat vervelend voor je!

Beetje spanning is goed maar niet teveel.

Ik was ook super bang voor narcose.

Maar het stelt echt niets voor.

Voor dat je het weet ben je weg.. En als je wakker word heb je je boobs!

Niet bang zijn is echt niet nodig :)!

Alles komt goed. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das balen thassie dat je er nu al van wakker ligt!

Ik vond de narcose het engste van allemaal en iedereen vertelde me dat als ik wakker werd ik weer terug zou willen en dat is ook echt zo...

En het onder narcose gaan duurde bij mij echt maar een paar seconde, ik was zo vertrokken!

Herkennhet zenuwachtig zijn wel hoor ik had het ook heel erg maar de ene dag dan weer wat minder.. Probeer je op andere dingen te focussen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Maak je echt geen zorgen daarom, het lijkt allemaal een heel proces, maar alles is zo gepiept :D

Ik vond het echt niet eng en had ook geen bang zo enthousiast was ik :P

Op de OK mag je direct gn liggen, ze prikken direct infuusje waar je niets van voelt is mr klein naaldje hoor ;) zit er zo in. Dan zijn ze al daar met het maskertje en je bent al weg..

Ik zou me eerder zorgen maken over de pijn erna ;)

Als je wakker word ga je ng niet veel voelen, dat komt pas in de nacht of tg de morgend..zo was het bij mij tenminste

Maar hey, daar moet je gewoon door, ik dacht als er zovele dit hebben doorstaan dan kan ik dat ook :)

Maar geen zorgen laat gwn alles over jou komen en die stressfactor weglaten is voor niets nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha heerlijk toch om dat te doen! Ik deed twee vuisten ervoor om te kijken bij colbertjes enzo of ze nog pasten!

Zit nu elke keer bh's te kijken op de site van victoria's secret, maak alvast print screens van welke ik wil passen enzo! Heerlijk om te doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 3e dag po en ik je zeggen de meeste verleggen hun angst ... Eerst angst prikken ze infuus wel goed, eenmaal gehad verleg je angst... Raak ik wel helemaal onder zijl :-). Als je wakker word voel je de druk, dan de angst gaat zit zeerder doen.... Al met al.. Iedereen kent angst en hoef je niet weg te stoppen, zeg gewoon dat je bang bent . Ik zit al weer met de "angst" hoe voelt t om hechtingen te verwijderen over 14 dagen ..... De eerste keer douche angst heb ik ook al overwonnen. Het gaat je lukken maar stop je angst niet weg, zeg t gewoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken je angst! Heb ook al 2x dr over gedroomd hahah. Het meeste zie ik tegen het infuus zetten op.. ik heb een naaldenfobie dus ik weet nu al dat dat een drama wordt:( ga sowieso huilen en hyperventileren:p blij als ik dat achter de rug hebXD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het me helemaal voorstellen Thassie! ik ben bang dat Shannon daar inderdaad gelijk in heeft. Blijft je angsten verleggen.

Voor mij is het allemaal nog erg ver weg, maar ook ik kan me daar al druk over maken :blush:

Maargoed, over een tijdje ben je daar vanaf en kun je blij zijn met het eindresultaat!

Aangeven als je ergens mee zit. De doktoren weten waar ze mee bezig zijn!

Ik ben heel blij met dit forum en dat je dit zo eerlijk zegt. Weet ik dat ik niet de enige ben met zulke zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thassie, ik geef zelf 2x per week mensen een slaapnarcose en meid maak je geen zorgen, het is echt heel erg veilig! Het belangrijkste heb je zelf in de hand en dat is "nuchter" zijn....écht niks eten en drinken van tevoren en denk daarbij ook aan geen snoepje, kauwgom of smintje voor een frisse smaak ofzo, echt niks. Daar zit (als je verder helemaal gezond bent, maar daar ga ik vanuit omdat je geopereerd kan worden) echt het belangrijkste deel. Denk op het moment van in slaap vallen aan iets prettigs, (ik heb 2 dagen geleden aan een tropisch eiland, cocktaile en mooie borsten in een bikini gedacht) dat helpt ook heel goed en voor je het weet wordt je weer wakker en heb je echt héérlijk geslapen! Ik snap je wel hoor, maar echt, als het niet veilig zou zijn om een of andere reden vanwege je gezondheid dan zouden ze het echt niet doen....

Kortom, die narcose is echt peanuts, geloof mij maar! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er echt iets heel erg mis zou zijn met bijvoorbeeld je longen, hart of vaten dan had je dat allang geweten, snap je? En verder, tja gezond, ik weet ook niet of ik iets onder de leden heb of over een jaar een tumor krijg of iets dergelijks, dus ja aan elke ingreep zitten risico's en kans op complicaties omdat je niet altijd alles kan voorzien,mmaar zolang jij je goed voelt en niet bekend met met hart, vaat of longziekten of ernstige lever/ nierafwijkingen etc dan kan je er van uitgaan dat je gezond genoeg bent om een narcose te ondergaan en geloof me, die afweging kan een anesthesist heel goed maken.....als die enigzins twijfelt doet hij of zij het echt niet! Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat het best eng is, maar het is wel iets waar je lang naar uit hebt gekeken.

Als je je operatie gehad hebt en je herstel door bent gekomen, heb je wél wat je hebben wou en kun je genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thassie, ik ben al vaker geopereerd geweest en ik moet zeggen ik vind narcose heerlijk! Het moment dat de spul ingespoten wordt en ji langzaam wegglijt.... ok misschien ben ik wel een rare maar ik vind het lekker. ☺

wat napijn betreft , dat moet ik zelf nog ervaren ik wordt pas op 22 oktober geopereerd en daar zit ik wel beetje tegenop maar zoals het hier al eerder werd gezegd zoveel meiden hebben het doorstaan ook met ons moet het goedkomen.

misschien neem wat natuurlijk kalmeringsmiddel zoals Bach druppels . Wellicht helpt het een beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.