Ga naar inhoud

wanneer mag ik weer werken


Gast seppie

Aanbevolen berichten

Hoi Lady's

Ik vraag me af wanneer ik weer mag werken.

Ik werk op een kinderdagverblijf op een verticale groep( van 0 tot 3)

en moet altijd kinderen tillen..

Ben 3 mei geopereerd 430 onder de borstspier.

Wat is verstandig heb al 3 weken vrij gevraagd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lady's

Ik vraag me af wanneer ik weer mag werken.

Ik werk op een kinderdagverblijf op een verticale groep( van 0 tot 3)

en moet altijd kinderen tillen..

Ben 3 mei geopereerd 430 onder de borstspier.

Wat is verstandig heb al 3 weken vrij gevraagd

Ik werkte ook op een kinderdagverblijf en had 6 weken vakantie opgenomen..je mag 6 weken namelijk niet zwaar tillen!

dus ik zou of vervangend werk gaan doen als dat kan of nog een paar weken erbij nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werkte ook op een kinderdagverblijf en had 6 weken vakantie opgenomen..je mag 6 weken namelijk niet zwaar tillen!

dus ik zou of vervangend werk gaan doen als dat kan of nog een paar weken erbij nemen.

dankje voor de tip. Ze boden mij aan om evt. op de peutergroep te gaan werken.. maargoed dat is weer best intesief. kan dus beter nog 3 weken vakantie opnemen of ziekmelden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest vakantiedagen opnemen.. Helaas.. Ik zal het wel doen, als je zwaar beroep hebt met veel tillen..

Ik geef zelf les op de sportschool (Body Attack en Body Step) en begin na 8 weken weer.. Hopelijk is dat voldoende rust!! Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben na 4 weken weer gaan werken! Werk ook op een verticale groep en ging prima! mocht ook van de dokter... had voor mijn gevoel al na 2 weken weer kunnen werken

Hoi, hoe deed jij het met tillen dan?

en met auto rijden heb namelijk een auto zonder stuurbekrachteging.. kan je dan wel rijden?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest helaas ook vakantiedagen opnemen..!

Je moet gewoon goed luisteren naar wat je lichaam zegt!Is toch bij iedereen anders.

en autorijden,ik mocht het na 3 weken weer..deze week dus en heb ook geen stuurbekrachtiging,op het begin ff wenne maar gaat nu goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.