Ga naar inhoud

nickyz : 16 oktober 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Na veel gelezen te hebben toch maar een profiel aangemaakt. Afgelopen zondag mijn eerste consult gehad bij Joanna Verweijen (Via praktijk Diana Gabriels). Tijdens het consult wat maten geprobeerd en heb voor 250CC dual plane gekozen. Volgens Joanna zou Dr. Pieter Hupkens mij het beste kunnen helpen, dus direct een tweede consult met hem gepland voor 2 oktober en de eventuele operatie zou op 16 oktober (al) kunnen plaats vinden. Joanna heeft me goed voorgelicht en duidelijk uitleg gegeven, maar na het lezen van sommige verhalen hier begin ik toch te twijfelen over mijn keuze qua maat. Toen ik 'de bh' aan had met de protheses erin, leek het me allemaal nogal groot. Ik lees hier een aantal verhalen dat de maat naderhand wat tegen blijkt te vallen, dus ik overweeg om mijn maat aan te passen naar 275 of 300 CC. Momenteel heb ik een lege B. Ik wil niet teveel gaan overdrijven, aangezien ik vrij klein ben. Morgen heb ik nog een consult bij Janssen kliniek in Oisterwijk om meer informatie te krijgen over zijn werkwijze etc. Natuurlijk heb ik 1000 vragen over de behandeling, de arts, het herstel en ga zo maar door... Dus ik blijf lekker lezen. Ik ben zeer benieuwd naar alle ervaringen over Dr. Pieter Hupkens, zowel positief als negatief! Ook eventuele resultaten van hem zijn meer dan welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken die twijfel ook hoor! En ik heb ook een lege B nu.

Ik ben net terug van een inmiddels 3e consult (3 verschillende chirurgen) en mij lijkt 280cc echt meer als zat maar ik merk dat de artsen (altans 2 ervan) toch eerder

300cc aanbevelen en 1 vond 400cc :31: het beste bij mijn lichaam passen....moeilijk,moeilijk...

Plus dat ik altijd gezegd heb dat ik anatomische wilde en vandaag kwam deze arts met goede argumenten om ronden te doen...ben effe in de war nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb 1 september een BV ondergaan, ben 1,55 en tenger en ik had een kleine B en heb 325 CC genomen en zit nu in een D cup.

En bij mij is hij onder de borstspier geplaats en raadde hij aan om juist die 25 CC extra toedoen om echt het idee te krijgen van de 300 CC.

Ik ben in elk geval wel tevreden.

Ben bij Bergman clinicus gegaan,dus wel ergens anders.

Maar je kan toch ook iets groter, misschien dat 300 gelijk een grote stap is maar 275 zou moeten kunnen. Denk er goed over na want is zonde als je achteraf denkt dat het groter had gemogen!

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week zaterdag geopereerd Door hupkens kijk in mijn foto album voor foto's en heb ook foto op staan van dag 1, 4, 7 ,11 in 1 foto kun je zien hoe snel ze veranderen

ik heb 400 cc duel plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

De juiste maat kiezen is gewoonweg een drama. Ik zocht keer op keer op dit forum en daxht, verdorie! Waarom kan ik nergens vinden wat ik zoek?! Maar ja, nu ik de vergrotingheb snap ik het. Omdat niemand hetzelfde is.

Een vriendin van me heeft 410cc, is even lang maar heeft omvang 80-85 en is van onderen slank. Ik heb omvang 65-70 en heb 350 en de mijne ogen veel groter.

Dus je omvang doet sowieso veel.

Dan heb ik gekozen voor high profile maar wel dual plane (dus mooi volume maar met een natuurlijke bolling als ik het in mijn eigen woorden mag omschrijven)

En ik kan je zeggen, dat als je dat zoekt dat je aan Gabriels kliniek 2 consulten kunt inplannen.

Sowieso het consult met Hupkens die je al had staan en vraag nog een consult aan bij frans straten via Diana. Ik vind de resultaten van beiden prachtig (en ben sinds 18 augustus fan van deze mensen omdat ik natuurlijk mega gelukkig ben met mijn eigen borsten hihi!!)

Dus dit is mijn goedbedoelde advies, ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

Groetjes S!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De juiste maat kiezen is gewoonweg een drama. Ik zocht keer op keer op dit forum en daxht, verdorie! Waarom kan ik nergens vinden wat ik zoek?! Maar ja, nu ik de vergrotingheb snap ik het. Omdat niemand hetzelfde is.

Een vriendin van me heeft 410cc, is even lang maar heeft omvang 80-85 en is van onderen slank. Ik heb omvang 65-70 en heb 350 en de mijne ogen veel groter.

Dus je omvang doet sowieso veel.

Dan heb ik gekozen voor high profile maar wel dual plane (dus mooi volume maar met een natuurlijke bolling als ik het in mijn eigen woorden mag omschrijven)

En ik kan je zeggen, dat als je dat zoekt dat je aan Gabriels kliniek 2 consulten kunt inplannen.

Sowieso het consult met Hupkens die je al had staan en vraag nog een consult aan bij frans straten via Diana. Ik vind de resultaten van beiden prachtig (en ben sinds 18 augustus fan van deze mensen omdat ik natuurlijk mega gelukkig ben met mijn eigen borsten hihi!!)

Dus dit is mijn goedbedoelde advies, ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

Groetjes S!

Super bedankt voor je tip! Ik ga zeker even contact opnemen om te zien wat de mogelijkheden zijn. Ben al zo toe aan het leven naar 16 oktober. Moet er niet aan denken dat die datum nog gaat veranderen, ik wil ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.

Ik heb 280 cc achter de spier. Mij adviseerde ze 265 cc. Ik ben blij dat ik toch voor De 280 cc heb gekozen want vind het nu namelijk perfect. Je kan eens bij mijn foto's kijken. Misschien heb je er wat aan. Maar idd onthoud. Geen enkel lichaam is hetzelfde dus je kan hier op deze site moeilijk achterhalen hoe het ongeveer bij jou zal gaan worden.

Maar ook ik heb bij vele gelezen hier ga toch voor net iets groter.

Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update! Gister op gesprek geweest bij dr. Hupkens. Heel vriendelijke man! Ben prima geïnformeerd en kijk helemaal uit naar 16 oktober. Countdown; 13 days to go!! Nu de bh gaan bestellen.. Ik heb hem verteld dat ik twijfelde tussen 250 CC en 300 CC. Zijn advies was 325 ivm mijn schouders en heupen. Het verschil qua hoogte tussen 300 en 325 CC zou minimaal zijn, het verschil zou voornamelijk zitten in de breedte. Heeft iemand hier ervaring mee? Wanneer ik kies voor 325 CC kom ik ongeveer uit op een volle C, kleine D. Perfect!!!

Laat die zenuwen maar komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.