Ga naar inhoud

Gevoelige tepels


Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af of er meerdere meiden last hebben van gevoelige tepels.

Ik ben nu drie weken P.o en heb echt al een week last van hele gevoelige borsten. Voornamelijk de tepel en rondom. Echt tot vervelends toe. Heb nu twee avonden me sportbh even een paar uurtjes uit. Dat zal geen kwaad kunnen toch. Want dat gevoel is constant wanneer ik me sportbh aan heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar en heeft bij mij zeker 5 weken geduurd. Zo nu en dan hebben ze nog steeds een eigen willetje :) Wattenschijfjes met lotion erop heeft soms geholpen. Heb ook met wattenschijfjes, tegen het schuren, in mijn sportbh gelopen!

Tja... Zenuwen zijn zich nu aan het herstellen he.. Effe doorzetten nog!

Sterkte met die eigenwijze wichelroeden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het inderdaad ook,ben 2 weken po maar heb echt t idee dat t mijn huid is die heel gevoelig lijkt, Maarja de zijkant en onderkant van mijn borst zijn gevoelloos dus waarschijnlijk zijn ze nu zo gevoelig omdat het toch weer verder aan het herstellen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook last van gehad! Best lang zelfs, na 2 maanden ging dat pas beetje zakken :) Wat bij mij hielp was zorgen dat je bh strak genoeg zit bij de bandjes en de sluitingen op je rug. Dan kan je bh niet gaan schuren/voor wrijving zorgen want dan zit ie goed vast op zn plek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook last van gehad! Best lang zelfs, na 2 maanden ging dat pas beetje zakken :) Wat bij mij hielp was zorgen dat je bh strak genoeg zit bij de bandjes en de sluitingen op je rug. Dan kan je bh niet gaan schuren/voor wrijving zorgen want dan zit ie goed vast op zn plek :)

.

Thanks voor de tip. Ik dacht juist dat het daardoor kwam. Doordat me sportbh juist zo strak zat. Dus heb daardoor ook maar gelijk een nieuwe gekocht. Maar het veranderd niet. Nog even geduld dan voor mij.

We krijgen er wat moois voor terug zullen we maar zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.