Ga naar inhoud

Boo250 : 23 september 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Gast Boo250

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Na heel lang alleen maar dromen vandaag eindelijk me consult gehad bij Schiettecatte!

Ik ben zelf dun en 1.80 lang en heb een 80 AA-A.

Na vele foto's, filmjes en verhalen te lezen was mijn wens 400cc, om op een mooie D uit te komen.

Na toch wel met een klein beetje teleurstelling werd mij gezegd alleen 350 en heel misschien 375 te kunnen nemen. dual plane high profiel, ronde prothese.

Omdat 400cc misschien wat te veel naar buiten zal staan. (wat in mijn mening niet zo erg lijkt)

Ik had er natuurlijk al wel rekening gehouden dat het misschien ook geen eens mogelijk was die grote te nemen, maar toch is het natuurlijk wel wat jammer.

Nou heb ik over een week (woensdag 23 september) al de operatie.

Zal het bij een andere arts misschien wel mogelijk zijn?

Ben ook benieuwd of 50 of 25cc minder, erg te zien zal zijn, of zal het helemaal niet zoveel schelen? Ik ben ook benieuw op wat voor cup ik hiermee zal uitkomen.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ben ook geopereerd door Schiettecatte.

Heb 400 cc HP Rond gekregen. Tijdens intake zei hij dat hij tijdens de operatie wou kijken of het 450 of 400 zou worden en is dus 400 geworden.

Ik denk persoonlijk dat 25 of 50cc niet zo'n groot verschil qua aanzicht maakt hoor.

Naar je kunt altijd een consult bij een andere arts vragen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb hier op de forums gelezen dat je ook een zakje met wat rijst kunt vullen.

Zo kan je misschien het verschil een beetje zien tussen 400gr and 350/375gr. Misschien dat eens proberen?

Houd er wel rekening mee dat een pc weet wat hij doet. Als hij zegt dat het misschien naar buiten zal gaan staan, dan zal dat waarschijnlijk ook zo zijn.

De vraag is dan ook, wil je dit? Of wil je dat absoluut niet?

Bij mij hebben ze er uiteindelijk 325CC in gedaan, hoewel 245-290CC de initiele afspraak was. Misschien kun je dit ook bespreken met je PC?

Ze hebben het bij mij namelijk ''uitgeprobeerd'' tijdens de operatie, en toen pas de beslissing gemaakt.

Ik had gezegd dat ik het grootste mogelijk wilde, zolang het maar wel natuurlijk bleef. Ze hebben toen tijdens de operatie verschillende maten gepast en zijn toen op 325CC uitgekomen. :)

Ook wil het niet zeggen dat je met 350/375CC niet op een D zal uitkomen. Dit is per persoon verschillend. Ik ben met 325CC op een D uitgekomen en kom van AA af. Dit hangt af van je lichaamstype etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hee dames!

Ik heb nou precies 5 weken geleden mijn borstvergroting gehad. 350cc dual plane rond hp. Mijn rechter borst is onwijs mooi, en loopt van boven mooi geleidelijk. Alleen mijn linkerborst niet, dat is zeg maar echt nog een beetje een blok op me lichaam , en duidelijk nog wat groter dan de rechter. Ook voel ik nou aan de zijkant en aan de bovenkant van mijn borst binnenin harde bulten zitten wat best wel pijnlijk is als ik eraan zit. Herkent iemand dit misschien? Of weet iemand er wat meer vanaf? Ik hoop dat het vooral aan geduld hebben licht.. Help meeee.. Haha. Groetjess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.