Ga naar inhoud

Plovier


Ils74

Aanbevolen berichten

Weet iemand van jullie welke soort beha je meekrijgt als je bij Plovier geopereerd bent? Ik heb al begrepen dat hij in de prijs inbegrepen zit.

Omdat ik altijd donkere kleding draag hoop ik maar dat het geen witte is... ;-)

En wat zijn zijn regels omtrent wat je wanneer weer mag doen na de operatie? Want volgens mijn eerste consult via mail mag ik van hem na 2 weken al terug aan het werk, terwijl ik toch redelijk zwaar werk doe (poetsen). Moet wel zeggen, mijn schoonzusje heeft vorig jaar een bv gehad, en die reed 2 dagen later al weer met de auto... Als ik dan lees hoe sommigen hier achteraf veel meer last hebben, vraag ik me toch af waar de verschillen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Van Plovier krijg je de lipo elastic mee...en een zwarte :D

Verder kreeg ik als richtlijnen mee om de eerste twee weken totaal niets te doen van tillen,poetsen etc...

Vanaf daarna mocht ik heel eventjes men zoontjes weer tillen omdat het echt niet anders kon..maar ik moest toch ook de volle vier weken rustig aan doen,geen repeterende bewegingen maken enz...

Tot zes weken de sportbh en martelband dragen..

Wanneer ga je onde het mes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga als alles zoals gepland gaat op 17 december onder het mes, omdat dat goed uitkomt met mijn kerstvakantie.

Op 18 november heb ik nog een consult bij Plovier, heb alleen nog maar via mail contact gehad, foto's doorgestuurd, en op basis daarvan denkt hij me te kunnen helpen. Heb er alle vertrouwen in! ;-)

Maar ik kan maar 2,5 of hoogstens 3 weken thuis blijven. Hoop dat dat voldoende is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey! Ik ben ook na 2 weken gaan werken. Ik werk bij de politie, dus dat was soms ook wel wat opletten. Je voelt dat zelf wel goed aan. Zo'n tweede bh kan je daar kopen aan 80euro. Wat ik wel redelijk veel vind. Ik heb die op internet ook gevonden voor 30 euro.

Zij zeggen dat je die mag uitlaten als je die in de was doet, dat zou geen kwaad kunnen. Dan zou je met eentje toekomen. Maar, ik vond dat allesbehalve praktisch. Dus, ik heb er nog eentje bijbesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das inderdaad nogal duur, als je de prijzen op internet vergelijkt.

Ik heb sinds ik weet dat ik voor een bv ga, eens opgelet op het werk wat allemaal zwaar zou kunnen zijn. Denk dat dat best kan tegenvallen... Zitbanken verschuiven, zware stoelen, matrassen opheffen om bedden te dekken... Ik wou het eigenlijk een beetje geheimhouden voor mijn klanten, maar begin al te denken dat ik ze misschien toch best inlicht dat ik de eerste weken wat voorzichtiger moet zijn.

Essay350cc: ben echt benieuwd hoe het jou zal bevallen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier is heel snel met het weer aan het werk gaan en sporten enzovoort. Van hem mag je na 4 weken alles alweer doen. Ik vond dit zelf veel te snel en heb langer aangehouden. Stofzuigen/dweilen enz. deed ik allemaal pas na 8 weken.

Ik ben na 2,5 weken weer gaan werken en had hier echt heel veel moeite mee, terwijl het gewoon een kantoorbaantje is.

Sporten heb ik pas weer echt opgepakt na 3 maanden.

Het duurt even, maar ik zou zeker rustig aan doen en minimaal zes weken niet sporten, stofzuigen en dweilen en andere zware klussen doen. Ook zou ik je werk niet al na 2 weken oppakken, als je moet poetsen.

Het kapsel moet zich nog vormen, en repeterende bewegingen zijn echt funest voor je kapsel, en als er iets is wat je wilt is dat je kapsel goed is en je niet overmatig kapsel produceert omdat je te snel weer aan de slag bent gegaan.

Wat zijn die paar weken nou op een heel mensenleven? ;)

Heel veel succes en sterkte met je herstel alvast, je hebt aan plovier een hele goede!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik word op 12 november door Dr Plovier geopereerd.

Maar ik vraag me af wie je ziekteverlof schrijft. Doet Plovier dat of moet ik dat regelen met huisarts?

Bij cosmetische ingrepen heb je geen recht op ziekte verlof , alleen bij medische ingrepen .

Het kan natuurlijk wel in goed overleg met je werkgever vaak valt er wel wat te regelen , vrije dagen, onbetaald verlof in combi met wat ziekte dagen enz . Het is niet vanzelf sprekend dat jou werkgever je dagen dat je er niet bent betaald aangezien het niet om een noodzakelijke ingreep gaat , ziektedagen kost de werkgever geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga wel degelijk ziekte verlof nemen aangezien ik niet in staat ga zijn om te werken.

Bij mij op het werk zijn er immers al mensen dien plastische ingrepen laten uitvoeren hebben en die nemen ook gewoon ziekte verlof hoor.

Mensen die zwanger zijn nemen ook vaak ziekteverlof en die kiezen daar ook zelf voor :106: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een mail gestuurd naar Plovier voor een vraag! Ben benieuwd als het ook zo snel gaat! Ik heb een kantoor job en moet wat rijden, ik hoop na 2 weken terug te mogen werken. Ik moet een wissel doen van oudere protehsen. ik denk dat ik gewoon verlof vraag...en wat overuren ozmet..2 weken zijn 14 volledige dagen rusten, dan werk ik wat halve dagen en volle dagen.Dus ik denk dat ik snel terug kan gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi,

ik werk in de thuiszorg. Jep, poetsen. Ik ben 17 augustus geopereerd. Dat is morgen 4 weken. Donderdag ga ik werken. 3 uur, en vrjdag 5,5 uur. Als dat goed gaat, dan ga ik de week erop 100% werken. Ik laat wel weten hoe het stofzuigen enzo ging.

Ben benieuwd hoe het gaat, werk in het rusthuis maar zou vanaf mijn 5de Week weer moeten beginnen :) weliswaar met de late omdat hier minder heffen bij is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

2 werkdagen achter de rug en ik zeg eerlijk dat het me is tegen gevallen. Ik heb overal een trap bij gebruikt zodat ik nergens hoefde te reiken. Maar, stofzuigen voelde niet goed aan. Ik zoog als een idioot (mijn armen stil houden en mijn benen heen en weer hahahha) Maar automatisch ga je toch......

En ik "vergat" mn herstel vanmiddag en rende hard achter mijn kinderen aan en dacht ineens......stop even!!

Dinsdag ben ik 5 weken......dan moet ik weer werken. Dus dan hoef ik nog maad 1 week het rustig aan te doen. Dus mijn conclusie, ondanks dat ik na 3 dagen al naar verjaar verjaardagen kon, vind ik het 4 weken po pittig om te stofzuigen en dweilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barb kan je daar ook een tweede als reserve kopen?

Of hoe doe je dat als deze gewassen moet worden? Heb je toch zowiezo een tweede nodig? Wisselt de maat van sportbh al tijdens het herstel of niet?

En wat kost zo een bh?

Ik heb een extra besteld op http://www.online-care.eu/nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

2 werkdagen achter de rug en ik zeg eerlijk dat het me is tegen gevallen. Ik heb overal een trap bij gebruikt zodat ik nergens hoefde te reiken. Maar, stofzuigen voelde niet goed aan. Ik zoog als een idioot (mijn armen stil houden en mijn benen heen en weer hahahha) Maar automatisch ga je toch......

En ik "vergat" mn herstel vanmiddag en rende hard achter mijn kinderen aan en dacht ineens......stop even!!

Dinsdag ben ik 5 weken......dan moet ik weer werken. Dus dan hoef ik nog maad 1 week het rustig aan te doen. Dus mijn conclusie, ondanks dat ik na 3 dagen al naar verjaar verjaardagen kon, vind ik het 4 weken po pittig om te stofzuigen en dweilen.

Ai... Dat belooft als ik na 2,5 week al terug zou moeten gaan werken. Misschien toch maar proberen er nog een weekje aan te breien.

Bedankt om even te laten weten hoe het ging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben na 2 weken beginnen werken, kantoorjob. Het werken is geen probleem maar het is eerder het vervoer, parkeren ( zwaar aan stuur draaien )

Ik ben op donderdag geopereerd en reed op maandag auto ( mijn zoon moest naar school )

Dat mocht van Plovier als het kon. Ik heb wel een automaat dus dat is gemakkelijker.

Wij flexwerken, op laptops dus dat weegt ook wel wat , die telkens inpakken en wegzetten.

Of je dienblad dragen in het restaurant ( drank, schotel weegt ook wel wat )

Dus het zijn eerder de dingen die komen kijken bij werken.

Of bv. haren blazen om te gaan werken.

Het zou anders direct opvallen dat er iets raars met me was :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 5-12-2015om22:46 zei Belgium:

Ik ben na 2 weken beginnen werken, kantoorjob. Het werken is geen probleem maar het is eerder het vervoer, parkeren ( zwaar aan stuur draaien )

Ik ben op donderdag geopereerd en reed op maandag auto ( mijn zoon moest naar school )

Dat mocht van Plovier als het kon. Ik heb wel een automaat dus dat is gemakkelijker.

Wij flexwerken, op laptops dus dat weegt ook wel wat , die telkens inpakken en wegzetten.

Of je dienblad dragen in het restaurant ( drank, schotel weegt ook wel wat )

Dus het zijn eerder de dingen die komen kijken bij werken.

Of bv. haren blazen om te gaan werken.

Het zou anders direct opvallen dat er iets raars met me was :106:

Beetje oud bericht inmiddels maar doe je wel voorzichtig? Heb je geen last aan het einde van de dag of de dag erna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.