Ga naar inhoud

Stay__c : 2 december 2015 :


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb nu een AAcup en wil dit jaar nog naar een C/D gaan.

Heb al een intake gehad bij Viecuri Mooi in Venray bij Dr.Sawor

Na veel gehoord en gelezen te hebben besloten om naar Artremedis te gaan bij Dr.De Meyere.

Heb hier 14 oktober mijn intake.

Hebben jullie nog advies voor mij?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

nog niets van ervaring hier maar heb ook een afspraak bij dr demeyere op 21 oktober.

maar vrees dat ik deze terug ga mogen afzeggen aangezien mijn man dan waarschijnlijk een maand opleiding zal hebben op zn werk, en dat zijn dan geen shiften maar dag pfffff

ook benieuwd naar de adviezen

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

3 weken geleden geholpen door dr demeyere en ik kan hem echt aanraden. Geen narcose maar roesje dus helemaal geen bijwerkingen. 2 uur later kun je fris en fruitig naar huis. Mooi resultaat en de littekens mooi im de plooi en bijna niet te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben 3 weken geleden geweest bij dr. De meyere. Super vriendelijke man...legt alles goed uit. Ook na de PO nog een keer uitleg wat wel en niet mag.

Schrijf je alle vragen op. Vragenlijst vind je ook op deze site. En ga bij meerdere pc's langs. Alhoewel ik alleen bij dr. De meyere ben geweest en heb er zo'n goed gevoel bij gehad dat ik niet verder ben van zoeken. Ook mede door de ervaringen die ik hier op het forum heb gelezen.

Succes en veel plezier hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey

Het ligt er een beetje aan wat jouw wensen zijn, je zegt c/d cup maar best kan je voorbeeldfotos meenemen. Een cupmaat zegt niets concreet.

Demeyere is een voorstander van voor de spier plaatsing en indien je van jezelf weinig weefsel hebt, zal hij wrs de anatomische prothese voorstellen.

Ben destijds ook bij hem op consult geweest maar bij mij viel het consult tegen, ik wou rond en een volle c, kleine d.

Hij stelde anatomisch 190cc voor, hij hield een pasprothese vr mij en werd ik niet echt blij van.

Toen ik begon over meer cc, sprak hij dut is niet mogelijk bij jou enkel dual plane..en opeens was het gesprek snel afgelopen...

Nu gaat het hem niet enkel om de cc maar ook projectie die de grootte mee bepaalt..ma soit was er niet van overtuigd dat hij mij kon geven waar ik op hoopte.

Zo ben ik dan bij plovier in overijse gegaan, deze plaatst bijn altijd dual plane en zei aan de hand van mijn vbfotos 400cc, ik dacht meteen waauw :P

Vorige week ben ik geopereerd er is 400cc in en ben nu al megablij :D

Kom trouwens ook van een mini a cupje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.