Ga naar inhoud

te weinig mannelijk schoon!


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Nadat ik vanmiddag langs het zoveelste billboard reed waarop een (xtreme gefotoshopt) model stond in Sapph lingerie, vroeg ik me af: hebben jullie OOIT een billboard gezien met een gast erop??

Want dat lijkt me gewoon eens een fijne afwisseling ;) Ze hebben trouwens best leuke boxers, die mogen ze ook best showen van mij!

Voor de bv vond ik het af en toe weleens irritant, werd er onzeker van. Nu boeit het me echt totaal niet meer. Hebben jullie dat ook ongeveer zo ervaren of ligt dit aan mij? :P

Ben benieuwd :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk leuk !!

Alleen in Amerika volgens mij :wub:

Jeez wat is deze afbeelding GROOT :wacko: ff link toevoegen

En ja, Jennifer, ik wordt er ook soms onzeker van (ligt aan mijn bui)

Xx C

aangepast door Cloud9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, ik had dat ook wel; onzeker over mezelf omdat ik een min AA cup had (ja, echt min AA!!! :rolleyes: ). Nu, met mijn kleine Btje vind ik alles wel okay. En straks, met mijn D (mag ik hopen), kan ik gewoon de hele wereld aan, denk ik. Hahahaha!

Wow, lekkere reclame, die van CK!

Jammer genoeg zien wij dat hier dan weer niet. Want dan ging ik ook posters uit abri's halen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het helemaal met je eens Jeniffer :blush:

Ik word heel onzeker van die mooie slanke (bewerkte) vrouwen met ja ja volle boezem.

Word er ook wel gek van, als vrouw moet je perfect zijn maar waar zijn die mannen nou?

Ik stem voor een billboard vol lekkere mannen, kunnen wij ook eens lekker kijken :152:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Oooohhhh die van Aqua Di Gio is leuk inderdaad :125: en die van Calvin Klein ook zeg... kijk dat mogen ze van mij ook hier in NL langs de snelwegen en bij kruispunten hangen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha :4: en mensen maar denken dat mannen over het algemeen meer visueel zijn ingesteld! Wij weten beter :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.