Guest jennifer_whatever Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Nadat ik vanmiddag langs het zoveelste billboard reed waarop een (xtreme gefotoshopt) model stond in Sapph lingerie, vroeg ik me af: hebben jullie OOIT een billboard gezien met een gast erop?? Want dat lijkt me gewoon eens een fijne afwisseling Ze hebben trouwens best leuke boxers, die mogen ze ook best showen van mij! Voor de bv vond ik het af en toe weleens irritant, werd er onzeker van. Nu boeit het me echt totaal niet meer. Hebben jullie dat ook ongeveer zo ervaren of ligt dit aan mij? Ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cloud9 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 (edited) Leuk leuk !! Alleen in Amerika volgens mij Jeez wat is deze afbeelding GROOT ff link toevoegen En ja, Jennifer, ik wordt er ook soms onzeker van (ligt aan mijn bui) Xx C Edited May 17, 2010 by Cloud9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Famke Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Yep, ik had dat ook wel; onzeker over mezelf omdat ik een min AA cup had (ja, echt min AA!!! ). Nu, met mijn kleine Btje vind ik alles wel okay. En straks, met mijn D (mag ik hopen), kan ik gewoon de hele wereld aan, denk ik. Hahahaha! Wow, lekkere reclame, die van CK! Jammer genoeg zien wij dat hier dan weer niet. Want dan ging ik ook posters uit abri's halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cloud9 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Dat gebeurde destijds toch ook Famke Niet helemaal mijn cup of tea die Jan, maar wel stoer dat 'ie 't ff doet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Ben het helemaal met je eens Jeniffer Ik word heel onzeker van die mooie slanke (bewerkte) vrouwen met ja ja volle boezem. Word er ook wel gek van, als vrouw moet je perfect zijn maar waar zijn die mannen nou? Ik stem voor een billboard vol lekkere mannen, kunnen wij ook eens lekker kijken Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Famke Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Dat gebeurde destijds toch ook Famke Niet helemaal mijn cup of tea die Jan, maar wel stoer dat 'ie 't ff doet Onze Jan mag dan stoer zijn, maar nee... ik vind zo'n amerikaanse meneer toch prettiger om naar te kijken! Maar om 'm nou in mijn bedje te hebben, neeehhhh... Maar om lekker van weg te dromen? Njammmmmmie!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Evanja Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Doe mij ook die CK meneer maar..poe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Las dat de kalender van 'dieux du stade' ook weer uit is met gespierde halfnaakte mannenEn meneer van Aqua di Gio Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 heerlijk!kijk erg graag mannen,(kijk mag uiteraard)en wel echte mannen,niet van die halve mietjes die meer naar homo neigen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jennifer_whatever Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Oooohhhh die van Aqua Di Gio is leuk inderdaad en die van Calvin Klein ook zeg... kijk dat mogen ze van mij ook hier in NL langs de snelwegen en bij kruispunten hangen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Evanja Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Maar goed dat ik geen auto rijd als er zoiets langs de weg zou staan spontaan hoger aantal botsingen opeens haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Hihi nee idd, donderdag 2de rijles watch out! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jennifer_whatever Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Haha en mensen maar denken dat mannen over het algemeen meer visueel zijn ingesteld! Wij weten beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts