Ga naar inhoud

Kleding kopen voor of na bvk?


Aanbevolen berichten

Dag meiden!

Over 3 weken heb ik (eindelijk) een afspraak met de huisarts voor een doorverwijzing naar Bergman Clinics

Ik heb op dit moment 85F en wil dit verkleinen naar een B/C cup.

Maar ja de zomer is wel bijna voorbij en voor mij betekend dat dan het shoppen tijd! :D

Wat is wijsheid? Heeft de cupmaat veel invloed op de kleding maat?

Kan ik beter na de operatie wachten?

Ben er benieuwd naar jullie tips.

Stel de vraag ook omdat ik op internet er niks over kan vinden. Ja wel dat je kleding/bh's met voorsluiting moet kopen, maar dat is niet de info die ik zoek ;)

Misschien is het een domme vraag die ik stel, maar ik ben er wel heel erg benieuwd naar :68:

Groetjes Arianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Arianne ...

Heb zelf vorig jaar bij Bergman clinics een Bvk gehad .

Ben zelf van 85/F naar 85/B gegaan .

De cupmaat kan zeer zeker invloed op de kleding,s maat hebben .

Zou sonde zijn als je nu kleren gaat kopen , die na de operatie niet meer mooi zitten .

Ik zelf zou wachten tot na de operatie ...er komen namelijk nog genoeg sale,s ha ha .

Een BH met voorsluiting voor na de operatie heb ik toen ik de kliniek gekregen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik heb ipv een bvk een bvg gedaan, komt dus niet helemaal overeen.

Ik ben van een A naar D gegaan, maar heb nog steeds dezelfde kledingmaat. Ook ik was de fout in gegaan door te gaan shoppen en maar een maat groter te kopen.. shirt staat nu nog steeds niet :(

Dus ik zou nog even de resultaten afwachten!

In ieder geval veel succes, en ik hoop dat het wordt wat je er van verwacht :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast countdown

ik zou ook wachten , niks is zo leuk om na de operatie te gaan shoppen . eindelijk kleren die mooi zitten waar ge u goed in voelt ! heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.