Ga naar inhoud

Wanneer lift?


Aanbevolen berichten

Ik heb door afvallen nog weinig borsten over. Diana gabriels raadde me een lift aan met 300 cc vergroting. Maar ik heb niet echt hangende tepels. T is vooral gewoon erg leeg. Zou een lift dan wel nodig zijn?

Plus ik heb nu a. Met 300cc kom ik dan wel op de d uit die ik graag wil?

Ik heb morgen een afspraak met de chirurg. 2 oktober operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb door afvallen nog weinig borsten over. Diana gabriels raadde me een lift aan met 300 cc vergroting. Maar ik heb niet echt hangende tepels. T is vooral gewoon erg leeg. Zou een lift dan wel nodig zijn?

Plus ik heb nu a. Met 300cc kom ik dan wel op de d uit die ik graag wil?

Ik heb morgen een afspraak met de chirurg. 2 oktober operatie.

Hallo Debby,

Met die vraag zat ik ook toen ik voor het eerst op consult ging.

Mijn geval: Altijd volle D. Na twee zwangerschappen en afvallen leg C. Vooral op de bovenkant zit niets meer.

Ook hang maar nog niet heel ernstig.

Bij de eerste PC in Belgie kreeg ik te horen: Je kunt het alleen vergroten, maar tja dan is het altijd afwachten of dit lang stand houd qua nog meer doorhang, je gaat ze immers door de vergroting verzwaren.

Bij de 2 PC"s in Nederland toch echt het advies een lift met opvullen ongeveer 250 cc

Heb heel erg zitten dubben. Met name de littekens stonden mij tegen.

Voordeel nu: Als je nog niet ernstige hang hebt, kan je eraf komen met een sleutelgat litteken(Rond de tepel en verticaal naar beneden) ipv de anker methode, waarbijd ze nog een litteken aan de onderzijde aanbrengen.

Volgende week staat mijn operatie gepland, een lift en vergroting. Heb deze nog niet achter de rug en heb nog geen resultaat, maar ben nu in ieder geval wel blij dat ik voor de lift ga.

Als ik jouw verhaal hoor, neig ik toch naar een lift. Te meer omdat ik het resultaat van kleine borsten naar grotere door middel van vergroting erg mooi vind, maar leeg naar alleen vullen toch vaak een minder resultaat vind geven

Succes met beslissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Debby82,

Ik wilde de littekens en mogelijke complicaties van een lift niet en dr. Nio heeft het opgevuld met 350 en 375 cc achter de spier. Het ligt aan jouw wensen en verwachtingen. Wat voor soort borst wil je. Bij mij kun je foto's zien van hoe het was en nu, net na de operatie is. Maar ik ging ook voor natuurlijk. Veel succes met het kiezen; denk er goed over na en ga het liefst naar minimaal 2 PC's op consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lift is meestal echt nodig als je tepels naar beneden wijzen

Zolang ze nog recht vooruit wijzen kunne ze het zeker mooi opvullen

Als ze ze dan achter de spier plaatsen word het ook niet verzwaard alleen voor de spier heb je kans dat het door gaat hangen vanwege het gewicht heb hier mooie resultaten gezien van vrouwen die van boven best leeg waren ik zou je ook aanraden om naar meerdere pc s te gaan en zo aan meer info te komen een lift is niet niks ook de littekens die erbij komen kijken gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden. Ik wordt 29 september geopereerd. Mommy make over.

Ik heb nu zelf een lege 75a en heb een 450cc gepast. T zou op een e cup uitkomen.

Eigenlijk wilde ik graag naar d maar dan zou ik een lift nodig hebben (omdat er dan huid overblijft. Ik ben veel afgevallen).

De plastisch chirurg zei dat 400 cc ook nog wel zou kunnen.

Ik ben 1,57 en 55 kilo. Niet heel licht dus maar ik heb een smal middeltje. Vooral straks na mijn buikwandcorrectie hoop ik. Wat denken jullie? Ik vond 450 cc mooi maar ben zo bang dat het mega is? Ik zal ff kijken of een foto kan uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je me toevoegt. Ik heb 425 & 450 cc met 1.68 & 55kg kan je beetje vergelijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben 1,55 en 50 kilo en heb 325 CC, wel stuk minder maar voor mij groot zat, ik had een kleine B en zit nu in een D.

Je kan even in mijn galerij kijken! (Anders vriendschapverzoek sturen)

Die 50 CC maakt niet veel meer uit, maar doe wat je prettig vind. Als je de 450 gepast hebt en toch iets te groot vond, kan je ook naar die 400 , scheelt niet veel maar is dan toch ietsje minder.

Doe wat je gevoel je ingeeft.

En twijfelen doe je toch wel, had ik ook maar achteraf ben je blij ,er wat je eerste ingeving was!

Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 168 cm 56 kilo heb 400cc zie mijn foto's maar krijg je het voor de spier of duel plan want 450 cc voor borst spier of duel plane ziet er qua grote ook anders uit

Maar klinkt 1x veel meer maar valt echt wel mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.