Ga naar inhoud

rechterborst is vreselijk lelijk


Dromertje_ik

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben hier nieuw sinds vandaag maar heb wel al enkele keren jullie verslagen gelezen.

Vorig jaar september heb ik mijn bv gehad. Ik ging van een lege B naar een D/E met 415cc.

Ik heb netjes mijn steunbh gedragen de 6 weken dat de pc me opgedragen had maar omdat het nog niet goed aanvoelde zonder deze bh heb ik hem zelfs 6 maanden gedragen.

Al snel zag ik in de spiegel dat mijn borsten niet hetzelfde uitzicht hadden maar ik zag toen nog niet welke dan de goede zou zijn omdat ene wat boller stond dan de andere. Na 4 maanden zag ik duidelijk dat mijn rechterborst lager zat en onderaan precies in een tipje liep. Mijn tepel stond ook lager. Ik ben toen naar mijn pc gegaan maar hij zei dat er niets te zien was. Van januari tot juni heb ik me iedere dag slecht gevoeld en het uitzicht werd erger en erger. Dan ben ik toch nog eens terug gegaan en nu zag hij het ook duidelijk. Wellicht is de prothese nooit ingekapseld en gedraaid. Zonder een echo of scan te nemen wist hij me dit te vertellen. Ik krijg dus een nieuwe prothese... wat me bijna 500 euro gaat kosten. Ik vind het al niet kunnen dat ik weer zoveel moet betalen want het is toch binnen het jaar? Ik moet zogenaamd enkel de onkosten betalen maar ik vind dit eigenlijk niet kunnen. Ook het feit dat hij geen echo of scan maat maken vind ik raar. Thans heeft de pc een goede naam en hebben 2 vriendinnen van mij geen problemen gehad. Nu vrijdag word ik geopereerd maar ik heb echt bang dat het weer gaat mislopen. Ik slaap er niet meer door en denk soms ook dat mijn linkerborst ook niet helemaal correct is, ik heb heel kleine deukjes in mijn borst.

Herkent iemand zich hierin of wat vinden jullie ervan Dat ik weer moet betalen en het feit dat ik geen echo of scan krijg?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg voor je. Heeft hij ook gezegd waarom die 500 is? Is het aantal cc nu groter dat die duurder zijn? Ik vind het raar dat je moet betalen weet niet wat er van te voren was afgesproken. Ik ben nu 2,5 week po en als ik kapselvorming zou krijgen dan krijg ik het kosteloos vergoed. Heb je de eerste 6 weken rustig aan gedaan ivm draaien? Mag ik ook vragen of je ronde of anatomische hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook echt heel raar kun je operatie niet uitstellen en eerst juridische even alles uitzoeken en miss ergens seconden opion heel veel sterkte meid maar vind het inderdaad ook vreemd verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nieuw implantaat is niet groter enkel vervangen, en die was in garantie. Het is voor de onkosten, verpleger etc... Ik heb zelfs de eerste 6 maanden erg rustig aan gedaan, en ook de steunbh constant aangehouden. Ik ben ondertussen opnieuw geopereerd en... ik vind mijn borst er verschrikkelijk uitzien. Er zit ook een putje in... Ik hoop echt dat dit goed komt, want ik voel me erg verdrietig.

Second opinion was inderdaad een optie, maar juridisch gezien kon ik er niets tegen beginnen. Als ik bij een andere pc zou gaan zou het mij veel meer kosten. Ik ken meisjes die zeer tevreden zijn over deze pc dus ik hoop echt dat het deze keer wel goed komt.

Ik heb het in België laten doen, maar ga nog even geen namen noemen. Misschien komt het allemaal wel goed (ik hoop het echt) en dan wil ik die pc ook geen slechte naam bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh meen je niet?

Was dat ook al meteen vanaf het begin dat ze ongelijk zaten?

Of naar mate de protheses indaalde?

En nu ben je dus opnieuw geopereerd en zit er een putje in?

Waar ergens zit het putje?

Ik hoop voor je dat het bijtrekt.

Heel veel beterschap iig!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze de eerste week nog meevallen.

Maar daarna zag ik toch wel dat er vormverschil was. Ook stonden ze ver uit mekaar.

Ik dacht dat dit wel normaal zou zijn, maar als ik hier lees op het forum blijkt dit gewoon door onkunde van de pc? Blijkbaar kan je met de juiste prothese wel een mooie dichte boezem creëren?

Na een tijdje stond 1 tepel ook hoger dan de andere. En na een 4tal maanden zag ik duidelijk dat er iets mis was. Toen belde ik voor een consult en hij zei me dat alles wel in orde was. Naarmate de maanden verstreken zag ik duidelijker en duidelijker dat de borst echt niet mooi was en toen ik dan opnieuw een afspraak maakte zei hij dat hij het nu ook zag. Wellicht was de prothese gedraaid.

Het putje zit naast mijn tepel, maar er zit nog tape rond dus misschien komt dit door de zwelling?

Ik heb het aangehaald maar de pc zei dat hij bij de operatie geen putje had gezien dus het kan niet.

Blijkbaar was de prothese ook niet gedraaid en had ik geen overdreven kapsel. Ik maak me nu toch wel wat zorgen want waardoor anders kan een borst er zo lelijk gaan uitzien?

De pc is blijkbaar al enkele keren aangehaald op dit forum, helaas zie ik die berichten nu pas. Ik herken het gevoel wat de andere dames ondervonden. Het gevoel uitgelachen te worden als je een vraag stelt of iets aanhaalt. Heel erg jammer want kennissen van mij zijn er wel erg tevreden over. De onkosten zouden ook goed gaan meevallen, maar toen ik dan belde voor het bedrag moest ik toch even slikken. Ik heb ooit voor een andere operatie ook enkel de onkosten moeten betalen en dat was 100 euro waarvan ik 80 euro terug heb gehad van mijn mutualiteit. Dit vind ik meevallen.

Ik hoop zo hard dat het in orde komt, ik heb niet onmiddellijk weer zoveel geld om ze te laten corrigeren.

Maar indien mijn borsten niet mooi zouden worden en ik terug gespaard heb, zou ik voor Dr. Nio of Dr. Plovier gaan, denk ik... Wat denken jullie?

En Saraa, het gaat niet over dokter Verdonk :-) Maar hoe dan ook, ik ken meisjes die zeer tevreden zijn over mijn pc... soms twijfel ik aan mezelf daardoor...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop zo voor je dat het in orde komt (met het putje) en dat je borsten deze keer wel echt mooi worden. Ik weet hoe het is als je ongelukkig bent met je borsten. Dr. Nio heeft mij gered, hem heb ik op dit forum ontdekt. Ik hoop voor jou dat weer een hersteloperatie en weer nieuwe kosten niet nodig is. Als dat wel zo is is het wel fijn als je wel de naam van je pc noemt zodat andere gewaarschuwd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Water, ja het gaat me sowieso weer geld kosten moesten ze ditmaal weer niet goed zijn. Een andere chirurg moet er natuurlijk ook zijn brood mee verdienen.

Ik heb 18 november al een gesprek met Dr. Plovier, tegen dan zijn mijn borsten al terug wat hersteld en dan kan hij kijken wat hij ervan vindt. Ik wil in ieder geval een second opinion eender hoe ze er nu uit gaan zien. Die onzekerheid is erg vervelend. Bij dokter Nio ga ik nadien ook een afspraak maken. Als ik zo op dit forum kan volgen zijn dit toch 2 erg goede chirurgen?

Ik vrees dat de mutualiteit niet gaat willen tussenkomen, maar ik ga toch eens informatie vragen. Je weet maar nooit.

Dank jullie voor de reacties, ik vind het erg tof, ik voelde me zo 'alleen' met mijn "probleem"... veel mensen in mijn omgeving vinden dit een luxeprobleem of vinden dat ik maar betere informatie had moeten opzoeken. Maar ik heb thans veel opgezocht. Dit forum heb ik gewoon te laat ontdekt denk ik.

En ik laat me in ieder geval geen 3de keer opereren door hem, moest het niet goedkomen zal ik ongetwijfeld laten weten wie het is. Maar voorlopig hoop ik nog steeds op mooie borsten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.