Ga naar inhoud

kussentje van sportbh


stampertje

Aanbevolen berichten

Weet er iemand hoe je die kussentjes van sportbh van hunkemoller er moeten in zitten ik heb die er uit gehaald voor uit te wassen maar weet niet meer hoe je die er juist moet in zetten als ik de grote kant onder zet vouwt die een beetje dubbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze er gewoon in laten zitten en als ik deze win uitwassen doe ik het met de hand..

Maar normaal zouden ze er terug in moeten gaan, stond toch op het kaartje bij de sport bh dat je de kussentjes kon uithalen etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze er gewoon in laten zitten en als ik deze win uitwassen doe ik het met de hand..

Maar normaal zouden ze er terug in moeten gaan, stond toch op het kaartje bij de sport bh dat je de kussentjes kon uithalen etc

Ik heb het gevonden hoe ik ze er in krijg ik zet de punt naar onder toe maaf weet ook niet als dat klop hoor dan zitten ze goed ik doe ze in het wasmachine en laat ze zo drogen wand in de droogkast mogen ze niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.