Ga naar inhoud

wie heeft maatje 75a/b, en heeft 390 cc anatomisch gekregen.


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik krijg op 12 oktober een bv, 390 cc anatomisch ben 1.62m en weeg 54 kilo. Ik vraag me af hoe groot mijn borsten straks gaan worden. Ben aan het twijfelen of ze niet te klein of te groot worden. Is er iemand met zelfde lengte en gewicht en zelfde cc. Ik zou graag foto s willen zien hoe het is geworden, of welke bh maat het is geworden. Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.. Sweety75

Ik zit nu vol spanning te wachten thuis... Word over n paar uur geopereerd... Krijg tussen de 360 en 400 cc anatomisch dual plane ...

Heb nu een lege a cup... Weeg 52 kg en ben 168 cm ..

Hoop er Vd week foto's op te zetten...

Xx monique

Hoi Monique, thanks voor je reactie.

Gefeliciteerd!!! met je nieuwe boobs :43: Hoe is het gegaan, hoe voel je je?

Ik hoop dat alles goed is gegaan, kan niet wachten tot ik je foto s zie. Erg benieuwd hoe ze zijn geworden.

Wens je een hele fijne herstel, geniet van je nieuwe boobs.

xx Sweety

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sweety..

Sorry voor de late reactie.. Krijg namelijk geen melding als ik n nieuw bericht heb... Heb jij enig idee hoe dat kan

?

Maargoed ik heb uiteindelijk 400 cc anatomisch dual plane gekregen...operatie is me echt 100% meegevallen hoor... Heb ook geen pijn gehad en nu ook na 5 dgn al n stuk minder t gevoel van spierpijn.

Het enige waar ik pech mee heb zijn de drains.. Die mogen er normaliter op do uit maar bij mij niet..l vandaag is de rechter eruit gegaan.... Maar de linker zit nog..ik lek nog teveel... Word dus maandag... Baal er echt gruwelijk van want je kunt geen kant uit zo...maargoed nog n paar dgn doorbijten dan.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben 1 m 63 en weeg 54 kg heb nu maat 75 A. Ik krijg in november 500 cc gaat dit niet te groot zijn?

Wil graag volle c of d cup...

500 cc is groot hoor...

Ik weeg 52 kg ben 168 cm en heb nu Vd week 400 cc anatomisch dual plane gekregen.... Echt meer dan zat en kom ik op n D cup of misschien wel E cup uit.... Ga er zo weer ff nieuwe foto s opzetten kun je ff spieken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind persoonlijk dat als er 500CC past, je die moet kiezen hoor Ingeke! Cupmaten tussen echt en nep kan je toch niet met elkaar vergelijken. Denk echt niet dat het te groot wordt! Had ik zeker voor gekozen als er plaats voor was, het went zó snel. Onder kleren zal het waarschijnlijk niet eens vreselijk opvallen.

Maar on topic:

Ik heb 430 CC (niet veel verschil met 390) en kom van een 65A, 1.64 en 53 kg.

Voor foto's kun je me toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind persoonlijk dat als er 500CC past, je die moet kiezen hoor Ingeke! Cupmaten tussen echt en nep kan je toch niet met elkaar vergelijken. Denk echt niet dat het te groot wordt! Had ik zeker voor gekozen als er plaats voor was, het went zó snel. Onder kleren zal het waarschijnlijk niet eens vreselijk opvallen.

Maar on topic:

Ik heb 430 CC (niet veel verschil met 390) en kom van een 65A, 1.64 en 53 kg.

Voor foto's kun je me toevoegen.

hoi hoi,

ik heb je foto s gezien, zijn mooi hoor. Ik hoop dat die van mij ook zo gaan worden straks. Geniet er lekker van. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sweety..

Sorry voor de late reactie.. Krijg namelijk geen melding als ik n nieuw bericht heb... Heb jij enig idee hoe dat kan

?

Maargoed ik heb uiteindelijk 400 cc anatomisch dual plane gekregen...operatie is me echt 100% meegevallen hoor... Heb ook geen pijn gehad en nu ook na 5 dgn al n stuk minder t gevoel van spierpijn.

Het enige waar ik pech mee heb zijn de drains.. Die mogen er normaliter op do uit maar bij mij niet..l vandaag is de rechter eruit gegaan.... Maar de linker zit nog..ik lek nog teveel... Word dus maandag... Baal er echt gruwelijk van want je kunt geen kant uit zo...maargoed nog n paar dgn doorbijten dan.

Liefs x

Hoi lovelyxxx,

Geen idee waarom je geen melding krijgt bij een nieuwe bericht, ik krijg ook geen melding van nieuwe berichten.

Ohh gelukkig is het meegevallen de operatie, jaa wel vervelend die drains. Maar als het goed is dan zijn ze er nu uit, en nu lekker genieten van je boobs. En thnx voor je reactie.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind persoonlijk dat als er 500CC past, je die moet kiezen hoor Ingeke! Cupmaten tussen echt en nep kan je toch niet met elkaar vergelijken. Denk echt niet dat het te groot wordt! Had ik zeker voor gekozen als er plaats voor was, het went zó snel. Onder kleren zal het waarschijnlijk niet eens vreselijk opvallen.

Maar on topic:

Ik heb 430 CC (niet veel verschil met 390) en kom van een 65A, 1.64 en 53 kg.

Voor foto's kun je me toevoegen.

hoi mdy,

ik heb je foto s gezien, zijn heel mooi geworden. En rode bh is echt sexie hoor!! :49: staat je super goed. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben 1 m 63 en weeg 54 kg heb nu maat 75 A. Ik krijg in november 500 cc gaat dit niet te groot zijn?

Wil graag volle c of d cup...

Hoi Ingeke,

bij mij zou 400cc te zwaar worden volgens Frans Straten. Ik ik ben een 1cm korter dan jou en weeg hetzelfde. Dus je moet je afvragen of het niet te zwaar gaat worden, en of je niet last gaat krijgen van je rug. Dus denk goed na, grote borsten zijn mooi. Maar je moet zeker geen last krijgen van het gewicht. Succes!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mdy,

ik heb je foto s gezien, zijn heel mooi geworden. En rode bh is echt sexie hoor!! :49: staat je super goed. xx

Oelalala haha

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.