Guest Silies Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 Hallo, Ik vraag me eigenlijk af welke oefeningen je wel zou kunnen doen na de bv?Aangezien ik totaal geen beeld heb wat je wel of niet zou kunnen doen. Ik weet dat je 2 weken geen auto mag rijden maar lees hier tichelaar wel dat er dames bij zijn die na 7 dagen toch al kunnen rijden. Ik weet niet of dat lange of korte stukjes zijn. Maar toch. Zou je kunnen fietsen, been oefeningen kunnen doen, rug of buik oefeningen? Het lijkt me moeilijk om 8 weken niet te sporten namelijk.
xxbvmxx Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 na 6 weken cardio en buik en benen zonder dat je bovenlijf teveel gebruikt bij benen en pas na 3 maanden kracht is mij verteld , maar denk dat je fietsen mits je je goed voelt dat dat na 2/3weken wel moet lukken
Ssn Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 Ik begon na 3 weken met cardio rustig lopen of fietsen kracht pas echt na 6 weken je spant vaak toch onbewust de spieren aan
Limerick94 Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 Ik ben 4 weken geleden geopereerd en ben nu terug begonnen met lopen Maar ik denk datje zelf wel aan gaat voelen wat lukt en wat niet...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.