Ga naar inhoud

Prothesewissel


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Anne en ik ben 22 jaar. 4 jaar terug heb ik een borstvergroting laten doen.

Naar mijn mening is er toen te weinig ingegaan, althans, ik vind dat ik nu nog steeds weinig heb.... 220 cc.

Ik wil volgend jaar februari een prothesewissel ondergaan. Die van mij zien eruit als een B en ik wil dat het als een D uitziet.

Ik ga binnenkort naar de huisarts voor een verwijzing naar het SLAZ. Daarna wil ik een consult plannen met Dr. Nio.

Ik ben erg aan het twijfelen over bij welke chrirug ik het wil laten doen. Ik had 4 keuzes:

-Nio SLAZ

-Koopmann Bergmankliniek

- Straten Heyendael kliniek

- Plovier Be Clinic

Wat zijn eigenlijk de kosten voor een prothesewissel bij Nio? Ik kon er niet veel over vinden en bij het SLAZ konden zij mij geen indicatie geven.

Oh ja, als ik het echt een stuk groter willen, zal ik dan voor 400 cc gaan? of 450 cc?

Haha beetje veel vragen/informatie, maar alvast bedankt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik dus ook! Daarom wil ik nu gelijk heel wat groter. Wil niet weer zo teleurgesteld zijn. :)

Ja, klopt. Afgelopen maandag kon ik nog net op consult. Denk dat het zeker even de moeite waard is een consult bij hem in te plannen aangezien het een goede chirurg is, zeker in wissels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom ben ik ook zo erg aan het twijfelen over het aantal cc's.

Ik wil ook niet meer teleurgesteld zijn. Ik ben wel benieuwd hoe het er bij jou nu uit ziet.

Ja? Dat is goed en mooi om te weten, Hij mag die kleine 220'tjes eruit halen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Anne en ik ben 22 jaar. 4 jaar terug heb ik een borstvergroting laten doen.

Naar mijn mening is er toen te weinig ingegaan, althans, ik vind dat ik nu nog steeds weinig heb.... 220 cc.

Ik wil volgend jaar februari een prothesewissel ondergaan. Die van mij zien eruit als een B en ik wil dat het als een D uitziet.

Ik ga binnenkort naar de huisarts voor een verwijzing naar het SLAZ. Daarna wil ik een consult plannen met Dr. Nio.

Ik ben erg aan het twijfelen over bij welke chrirug ik het wil laten doen. Ik had 4 keuzes:

-Nio SLAZ

-Koopmann Bergmankliniek

- Straten Heyendael kliniek

- Plovier Be Clinic

Wat zijn eigenlijk de kosten voor een prothesewissel bij Nio? Ik kon er niet veel over vinden en bij het SLAZ konden zij mij geen indicatie geven.

Oh ja, als ik het echt een stuk groter willen, zal ik dan voor 400 cc gaan? of 450 cc?

Haha beetje veel vragen/informatie, maar alvast bedankt!

Liefs

Jouw bericht is eigenlijk ook een waarschuwing aan jonge dames hier op het forum(ik oordeel niet over jouw hoor ik weet je voorgeschiedenis niet.)

Goed dat je bij meerdere pc op consult wilt gaan.

Maar bij dr.Nio ben je wel op het goede adres hij laat je protheses passen zonder dat je de aantal cc weet en oordeel jij wat je het mooiste vind.

Succes meis met je keuze.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet een waarschuwing naar jonge meiden die vroeg mee beginnen. Ik lees veel mee op dit forum, maar je ziet continue mensen nogmaals laten vergroten omdat ze toch wat groter willen. No big deal.. but lets be honest.. zullen we ooit helemaal tevreden zijn met onzelf.. er kan altijd iets mooier of beter.. en of dat nu is als je 20.. 35.. of 50 bent. Allemaal je eigen keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben het met jullie eens, Soms denk ik ook wel eens van, kan ik niet hier tevreden mee zijn?

Maar ik wil het gewoon echt graag. Ik wil ze groter, maar ook niet heel erg groot.

Zo heeft iedereen iets wat zij mooi vindt.

Maar ik denk dat het niet met leeftijd te maken heeft. Iemand van 45 kan ook zo denken toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke fout, ik wil ze dus wel groot, maar ik bedoel meer in verhouding met mijn lichaam hihi

Ik heb precies hetzelfde als jij hoor. Krijg ook prothesewissel. Maar vind niet dat het iets te maken heeft met te jong gekozen te hebben. Gewoon doen wat je gelukkig maakt. Ik hoop ook dat ik er mooier van word.. anders zounik het niet doen. Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest. Vind het zelf ook nog erg moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben het met jullie eens, Soms denk ik ook wel eens van, kan ik niet hier tevreden mee zijn?

Maar ik wil het gewoon echt graag. Ik wil ze groter, maar ook niet heel erg groot.

Zo heeft iedereen iets wat zij mooi vindt.

Maar ik denk dat het niet met leeftijd te maken heeft. Iemand van 45 kan ook zo denken toch?

Iemand van 45 kan zeker ook zo denken en is dan misschien over 15 jaar aan een wissel toe.Maar als 20 jarige er dan al niet tevreden mee zijn.

Want er veranderd zo veel in de jaren,zwanger willen worden en borstvoeding geven.

Hier nog een link http://www.borstenforum.com/topic/3931-wisselen-nieuwe-rage/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik snap het wel. Maar als ik vond/vind het zelf nog te klein. Zelfs in mijn omgeving zagen ze geen verschil.

Ze zeiden; Ja het iets groter, maar het blijft klein. Dus dan heb ik het idee dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Niet dat dat uitmaakt, want je moet het natuurlijk zelf mooi vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik snap het wel. Maar als ik vond/vind het zelf nog te klein. Zelfs in mijn omgeving zagen ze geen verschil.

Ze zeiden; Ja het iets groter, maar het blijft klein. Dus dan heb ik het idee dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Niet dat dat uitmaakt, want je moet het natuurlijk zelf mooi vinden.

Dat is wel balen ja ! Ik kreeg zelfs de vraag of ik mijn protheses er weer had laten uithalen. Bij mij was sowieso de hele vergroting fout gegaan, dus het werd tijd voor een correctie.

Voor mij is het nu alleen nog aftellen. Hoop dat jij er ook snel naar kan uitkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ga ook voor een wissel. Ik heb 15 jaar geleden 240 cc gekregen maar ik ga nu voor 450 cc. Heeft er misschien iemand voor en na foto's van dezelfde situatie van 240 naar 450 die ik mag zien? Ik weet wel dat het bij iedereen verschillend eruit komt te zien maar zo heb ik toch een beetje een idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw bericht is eigenlijk ook een waarschuwing aan jonge dames hier op het forum(ik oordeel niet over jouw hoor ik weet je voorgeschiedenis niet.)

Goed dat je bij meerdere pc op consult wilt gaan.

Maar bij dr.Nio ben je wel op het goede adres hij laat je protheses passen zonder dat je de aantal cc weet en oordeel jij wat je het mooiste vind.

Succes meis met je keuze.

xx Ank

Waarschuwing voor dames die zich er niet goed in hebben gelezen. Die niet precies weten wat ze willen. Die te snel een beslissing maken en daar spijt van kregen.

Maar dat je impliceert dat leeftijd er iets mee te maken heeft is natuurlijk dikke onzin, ik ben nu 24 en ik zal niet de eerste zijn die het zegt; had het eerder moeten doen, had me jaren verdriet gescheeld.

--

Hi AnneS, ik weet natuurlijk niet goed wat jouw bouw is. Maar ik zou me niet te druk maken over de cc's nog. Volgensmij heb jij echt een prima beeld in je hoofd hoe je wil dat je boobies eruit gaan zien. Ik had heel veel foto's meegenomen naar Nio om te kunnen laten zien wat het beeld in mijn hoofd was wat ik wilde. Want ik zei 'groot' maar dat is zo persoonlijk voor iedereen, dan is het net zo makkelijk om het visueel zo duidelijk mogelijk te maken. Misschien is het een idee om foto's te verzamelen van meisjes met ongeveer jouw bouw en de borsten die je graag zou willen hebben. En dan 'blind' te passen om te kijken welke maat daar het dichts bij komt. :)

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschuwing voor dames die zich er niet goed in hebben gelezen. Die niet precies weten wat ze willen. Die te snel een beslissing maken en daar spijt van kregen.

Maar dat je impliceert dat leeftijd er iets mee te maken heeft is natuurlijk dikke onzin, ik ben nu 24 en ik zal niet de eerste zijn die het zegt; had het eerder moeten doen, had me jaren verdriet gescheeld.

--

Hi AnneS, ik weet natuurlijk niet goed wat jouw bouw is. Maar ik zou me niet te druk maken over de cc's nog. Volgensmij heb jij echt een prima beeld in je hoofd hoe je wil dat je boobies eruit gaan zien. Ik had heel veel foto's meegenomen naar Nio om te kunnen laten zien wat het beeld in mijn hoofd was wat ik wilde. Want ik zei 'groot' maar dat is zo persoonlijk voor iedereen, dan is het net zo makkelijk om het visueel zo duidelijk mogelijk te maken. Misschien is het een idee om foto's te verzamelen van meisjes met ongeveer jouw bouw en de borsten die je graag zou willen hebben. En dan 'blind' te passen om te kijken welke maat daar het dichts bij komt. :)

Heel veel succes!

Dat ik 24 jaar was ik hier echt niet mee bezig :93: dit kwam naar jaren van onzekerheid dat ik 40 jaar was dus waar praten we nu over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik 24 jaar was ik hier echt niet mee bezig :93: dit kwam naar jaren van onzekerheid dat ik 40 jaar was dus waar praten we nu over.

Hee Ank, maar als je 24 bent kan je ook al jaren in onzekerheid zitten he, je weet niet waarom iemand er onzeker over is geworden. Leeftijd maakt wat dat betreft niet uit, als je maar goed in je vel zit dat is het belangrijkste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik 24 jaar was ik hier echt niet mee bezig :93: dit kwam naar jaren van onzekerheid dat ik 40 jaar was dus waar praten we nu over.

Dat ik met je eens ben dat er een grote verantwoordelijkheid ligt op de persoonlijke verantwoordelijkheid om je te goed te laten informeren. Dat gezegd neem ik het vrij persoonlijk als je specifiek 'jonge' meisjes noemt. Je impliceert namelijk dat met leeftijd wijsheid komt. Terwijl op elke leeftijd common sense belangrijk is. Dat ik ermee bezig was toen ik 18 was, zoals TS hier, zegt nog niet dat het een impuls was of dat de onderzekerheid onder een tapijt te vegen valt. 18 vs 40 is persoonlijk in mijn oren namelijk gewoon 16 jaar langer somber zijn.

Los daarvan, dat je niet blij meer bent met de grote van de borsten kan ook zijn dat je smaak is verandert. Dat je lichaam is verandert. Ik wil er verder niet teveel op ingaan omdat het onderwerp wat op een zijspoor komt van waar AnneS het over heeft. Maar het deel van waarmee ik het met je eens bent (goed inlezen, veel informatie, verschillende PCs bezoeken) valt al snel weg als je (een groter) probleem maakt van leeftijd (dan wat misschien de bedoeling is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi meiden,

Net nieuw hier op het forum, ik heb 2 weken geleden ook een wissel gehad, na 15 jaar werd het tijd voor een nieuw setje omdat ik kapselvorming kreeg in één borst. Ik had 300cc super high profile (eurosilicone 811), was tevreden met de maat dus wilde niet perse groter, ben ook maar klein maar fijn. Nu heb ik met de wissel 350cc gekregen maar nu de 85% gevulde, dus high profile (eurosilicone 81), maar moet zeggen is best even slikken, want lijken nu opeens een stuk minder vol, baal er nu toch wel een beetje van dat ik toch niet groter ben gegaan. Maar ja ben nog maar net 2 weken po, dus hopelijk verandert een en ander nog een beetje als ze meer gesetteld zijn.

X. Anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.