Ga naar inhoud

heeft iemand ronde mp+ prothese mentor


Aanbevolen berichten

Lees veel over high profile maar niet over mp plus prothese vroeg me af wie deze prothese ook heeft van merk mentor?

Word 5 september geopereerd Door hupkens en heeft mij mp plus geadviseerd inplaats van hp

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij eigenlijk wat verschil is met hp?

Dankjewel wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik krijg ook moderator plus protheses, 325 cc... volgens de pc zijn dat brede prothese en is niet zo hoge projectie als high profile... dus je krijg wel bolling met die protheses maar die zo als high profile.... zijn amerikaans goedgekeurde silliconen... en tja verder weet ik je ook niet meer te vertellen.... heb je van jezelf al wat borsten dan? tenminste dat was de reden dat ik daarom die protheses ga krijgen omdat ik al flink wat borst van mezelf heb en breed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook...maar 250 cc. Mod + staat niet zover naar voren maar zijn redelijk breed(dus minder snel zo'n wijd stuk tussen je borsten. De breedte(diameter) van je prothese staat redelijk vast dus als je HP zou willen in plaats van Mod + wordt het aantal cc wel meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo allemaal

ik word 5 september geopereerd in Amstelveen door Hupkens ik zit nog te twijfelen tussen de cc of het word medium plus rond profiel 375 of het word

high profile rond 400cc

wie heeft er ook van mentor 400 cc of 425 cc dual plane high profile dan kan ik beetje kijken hoe het er uit komt te zien ben namelijk bang dat het te groot gaat uit vallen bij mij. ik heb er een foto op staan van situatie hoe het nu is door het sporten en vele afvallen helaas een lege a cup;- ( zie foto in mijn album.

ik wil niet groter dan cup maat d uit komen.

lengte 169

gewicht 57kilo

groetjes chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb 375cc high profile. Die 25cc verschil zie eigenlijk niet. Maar het komt zo vaak voor dat vrouwen het achteraf te klein vinden. Voor mijn operatie las ik dat overal en dacht: ja, ik speel toch op safe. Ik wilde ze echt niet te groot(Twijfelde tussen 375 en 400). Ik ben heel blij met Hoe ze zijn (op mijn litteken drama na haha) maar ze hadden ietsje groter gemogen en baal nu van mn 400cc.

In t begin had ik dat trouwens niet, toen vond ik ze groot. Ik moest wennen en er zat veel vocht waardoor ze een stuk groter waren. Als je wilt kun je ff bij mijn foto's kijken. We zijn ongeveer zelfde lengte/gewicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 375 cc mentor rond

En ik zou voor grootste gaan,

Van mij vind ik soms ook iets te klein maar kon helaas niet meer in

Had ook een aa cup door sporten ook niks over

Zit nu op een D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Mentor 400 cc HP Rond, dual plane. Draag sportbh maat 80C nu, (de 75D past ook, cup sluit perfect aan, maar band vd bh zit te strak vind ik) ik ben 160 cm en rond 60 kg, maar schommel wel eens met 5 kg meer of minder...

Ik had hiervoor een AA, eigenlijk lege theezakjes na 45 kg afvallen en 4 zwangerschappen (waarvan 2 geboren kindjes).

Ik denk dat 400cc bij jou wel zou kunnen en mooi zou staan hoor! Maar dat is iets wat je zelf moet beslissen. Je kunt altijd nog weer een consult aanvragen als je erg twijfelt. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.