Ga naar inhoud

herstel na een BV


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik heb zelf 2 kinders, waarvan 1 nog in de luiers....

Tja, ik begrijp uit de meeste verhalen dat het toch wel even duurt voordat jezelf weer bent na zo'n operatie.

Gelukkig staat mijn man nu achter mijn keuze en neemt hij 2 weken verlof.

Maar dan?...Mijn vraag aan jullie:

Is het mogelijk om na 2 weken weer voor kinderen te kunnen zorgen ( dus ook luiers verschonen, baby tillen ect)

of duurt het langer... En wanneer kan je weer naar je werk.

Veel liefs Nathalie :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nathalie

Hier nog een moeke met 3 kids,waarvan nog maar 1 in de luiers,nog net aan dan hahaha

de eerste 2weken heb je de meeste hulp nodig.erna zal je wat dingen zelf kunnen,maar kijken en opletten of het dan ookal mag he....

je mag bijvoorbeeld niet tillen boven de 10kilo,je mag ook je ellebogen niet boven je schouders,en ga zo maar door,ik denk,hoop in elk geval,dat je al op de hoogte bent van de algemen regeltjes?

hoe oud is je kindje,en hoeveel weegt hij/zij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel eerlijk gezegd kon ik na een paar dagen mijn baby alweer verzorgen en tillen. Ook al mocht dat niet...Ben nogal eigenwijs aangelegd. Probeerde het wel zoveel mogelijk te voorkomen natuurlijk. Mijn kind van 2,5 hoefde ik niet meer te tillen, maar het aankleden e.d. liet ik toch aan mijn vriend over.

Het herstel verschilt heel erg per persoon. Ik heb een plaatsing op de spier en dus erg weinig pijn en last gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook hetzelfde verhaal als Sienna.

Plaatsing voor de spier weinig tot geen last gehad.

Mijn dochter van 1,5 doe ik nu niet meer in bad, maar laat ik onder de douche staan zodat ik haar niet hoef op te tillen maar mijn dochter van 6 mnd deed ik na een paar dagen voorzichtig in bad.

Je lichaam geeft ook wel aan als het "to much" is dus gewoon naar je lichaam luisteren en het liefst toch zo min mogelijk tillen. Zeker de eerste maar dagen.

p.s mijn vriendin heeft en plaatsing achter de spier gehad en zij lag wel min 2 weken plat.

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb zelf ook een kleine meid van 1,5 van +/- 10 kilo. Ik heb in september mijn bv.

Het is nog wel even wachten, maar gezien die kleine meid van mij nog niet loopt, is t ms wel beter dat het nog even duurt.

Ik wordt op een vrijdag geopereerd en t weekend is mijn man thuis.

Mn vader is met de pensioen en die komt mij helpen zolang het nodig is de eerste dagen/ weken.

Ik werk zelf in de kinderopvang en moet daarbij dus ook de hele dag kleine kinderen tillen. De arts adviseerde mij om met mijn werk 4 weken thuis te blijven na de operatie.

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.