Ga naar inhoud

Sportbeha en verkoudheid


Aanbevolen berichten

Als sportbeha heb ik van care-fix de Bella besteld. Maat L. Heb nu 85AA ongeveer en krijg 400/450cc rond dual plane. Zou dit kunnen denken jullie? Kreeg ik de kliniek namelijk verschillende antwoorden, Diana zei 75E (de bh daar met passen zat erg strak en was denk ik een 75) en daarna kreeg ik te horen grote C, kleine D.

heb de bh gisteren gepast, en zit best strak, niet te hoor, hoort dit zo?

En vorig weekend was mn dochter ziek, nu mijn vriend (verkouden). Dus ik nu helemaal in de stress, ben ik woensdag zeker verkouden (dan word ik nml geopereerd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkouden zijn is misschien wel vervelend als je geopereerd wordt, maar het kan wel gewoon doorgaan! :)

En qua sportbeha. Ik ben niet thuis in de maten van bijvoorbeeld de care-fix. Zelf droeg ik de Hema heavy en Triumph Tri Action en die hebben gewoon cupmaten.

Voor mijn operatie had ik een 80aa/plat. Ik heb 400cc rond high profile gekregen. Droeg sportbeha 80D. Die zat goed! Wel een paar dagen een verlengstukje bij mijn sluiting er tussen gezet ivm het vocht wat ik vasthield. Maar dat kan uiteraard alleen bij een bh met sluiting op je rug..

Inmiddels ben ik ruim 12 weken PO en draag 75E van gewone bh's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.