Ga naar inhoud

Jennifer375 : 17 juli 2015 : Dr Hupkens : Kliniek MFIV : Vlaardingen


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ik ben nieuw hier en was benieuwd hoe andere hun borstvergroting ervaren hebben!

Ik ben nu bijna een week geleden geopereerd door p hupkens in Vlaardingen!

Vind de pijn na het liggen best heftig, voel meestal alleen aan m'n rechter borst steken en een branderig gevoel, links heb ik dit bijna niet.

Ben benieuwd of andere dit ook hadden en hoe lang dit duurt? Slik nog steeds paracetamol en de druk is wel iets minder geworden gelukkig. Ook ben ik vaak duizelig nog steeds.

Ben van een b cup naar grote d gegaan met 375 cc ronde mentor protheses!

Ben ook benieuwd hoe je het beste kunt slapen snachts? Ik slaap bijna zittend omdat ik anders gewoon echt niet uit bed kom en alleen woon. Maar vroeg me af of dit ook het beste is?

Ik hoop op wat tips en jullie ervaring! Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Ik ben morgen een week geleden geholpen in Vlaardingen door dr hupkens. Ook 375 cc ronde mentor protheses. Ik moet zeggen dat ik rechts meer last heb dan links. Heb ook pijn aan me bovenste ribben en een drukkend gevoel. Heb jij dat ook? Net of het gekneusd is? Ook heb ik nog steeds een heel opgezet gevoel. Het zal er vast allemaal bijhorend maar ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Slapen doe ik wel plat alleen met twee kussen en een zwangerschap/ voedingskussen. Met opstaan probeer ik een beetje schuin te liggen op me zij en probeer zo omhoog te komen. Niet altijd even makkelijk en zeker niet altijd pijnloos. Ik vraag me ook af wat andere ervaringen hiermee zijn

Groetjes Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi samantha,

Wat toevallig dan zijn we dezelfde dag geopereerd en door dezelfde chirurg! Fijn dan kunnen we samen onze ervaringen delen! Ben jij ook van een b naar grote d gegaan? Ik heb ook rechts veel meer last dan links en heb jij ook die steken aan de zijkant en dat branderige gevoel? Verder ook druk op m'n borst en af en toe beetje raar met ademhalen, de meeste pijn heb ik na het opstaan of slapen daarna gaat het redelijk maar ik doe heel rustig aan! Gister voor het eerst alles gedoucht en heb erna de pleisters droog geföhnd, hoe doe jij dat bv? Ik ben benieuwd meid en hoe vind je het resultaat? Tevreden? Ik heb ook foto's eventueel alleen weet nog niet goed hoe alles werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is inderdaad fijn.. de een zal natuurlijk sneller herstellen dan de ander maar dan zitten we misschien ongeveer gelijk.. ik heb inderdaad ook rechts neer last en ook van een kleine b naar een grote d.. ik ken dat gevoel ook van drukkend en een soort benauwd of met ademen.. ik droog de pleisters door en zacht op te deppen met een handdoek en verder niets.. Wel heb ik het idee dat ze na het douche meer gezwollen zijn.. ik ben ook nog niet zo heel handig op het forum hoor maar zal morgen wel ff foto's maken en plaatsen.. dan laat ik je het wel weten als ik ze geplaatst heb. Ook toevallig allebei hier op het forum en op dezelfde dag geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas twee x gekeken laat zoveel mogelijk m'n bh aan en ze zeggen dat je t pas na drie maanden ongeveer kan zien maar tot nu toe zeker tevreden, schrok op t begin wel dat ik dacht wat groot maar dat was door de zwelling Haha wacht gewoon geduldig af, eerst ff de pijn overleven :-p

De druk onder m'n borsten op m'n ribben is sinds vandaag meer aanwezig daarvoor was t steeds boven m'n borsten meer, en heb meer last van dat branderige gevoel en die steken de laatste dagen dat was in t begin minder... Hoe is dat bij jou?

Ik ga ook even een foto plaatsen zo als t lukt

Lig jij de hele dag op bed of ga je al de deur uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi geworden he.. ;-) Ja hahah ik kan niet wachten tot alle pijntjes enzo weg zijn.. Ik heb ook meer pijn aan me ribben en steken niet echt.. Wel als ik plat lig gaat het zeer doen.. En helemaal als ik dan omhoog kom.. Branderig gevoel heb ik af en toe wel..

Ik had gehoopt dat er wel tips en trucjes waren maar volgens mij moeten we gewoon doorbijten.. Af en toe wat ijskompressen tegen de zwellingen.. Ik leg niet de hele dag plat hoor ben ook wel in en om huis maar alles rustig aan.. Ik heb een kindje dus ik moet wel een beetje bewegen enzo.. Hij begrijpt al niet dat ik hem niet mag tillen enzo dus vandaar.. En jij ook wel onderweg of gewoon thuis en in bed..?

Ik heb inderdaad die bh ook altijd aan en zo min mogelijk uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben thuis en zit vooral op de bank en loop af en toe ff rond maar hou me echt rustig ook vanwege de pijn!

Heb nu weer hele andere pijn als gister Haha hoop dat t snel minder is! Rechts is echt t meest pijnlijk!

Bij mij lijkt t op sommige foto's ook zo dat de 1 groter is maar dat is denk echt de zwelling ik wacht geduldig af! :-)

Moet jij ook vrijdag terug voor de hechtingen volgende week ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd ik ook hoor.. Elke dag is weer anders en wacht ook af.. Ik moet zaterdag in Amstelveen terug komen.. Woon namelijk in Amsterdam dus dat is even makkelijker.. Ben benieuwd.. Moet vrijdag ook weer werken dus hoop dan dat het een stuk beter gaat.. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een week geleden geopeerd en jouw verhaal klinkt precies als mijne.

Ik slaap op de bank, want uit bed kom ik niet goed en ik ga 100x eruit voor eten, medicijnen, wc en pijn.
De eerste dagen kwam ik helemaal niet alleen overeind, had niet verwacht dat het zo erg zou zijn.
Nu een week later kom ik gelukkig wel zelf overeind, ik voel vooral nog veel steken aan de zijkant van mijn borsten. Na rust is dit het heftigste.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig doe, ik ben nog moe door de slapeloze nachten. Soms wandel ik wel een stukje, maar ik begin nu pas wat fitter te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar allemaal inderdaad, het zal nog even duren allemaal maar er komt verbetering! Sterkte ook met het herstel @mdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben nu 20 dagen PO. Had 350 cc van hupkens. Ik heb 2 weken zittend geslapen.. rugpijn nauw. Nu slaap ik weer een paar dagen op mn rug en doe al wat meer dingen in huis maar vooral nog op de bank hangen. Ik merk nu dat het drukkende en benauwde gevoel steeds minder wordt. Waar ik momenteel het meeste last van heb ik soort van spierpijn achtig gevoel vooral aan de zijkanten. Ik heb ook nog blauwe plekken van de bloeduitstorting bij mn linker tiet. Mijn pleisters zijn van de week verwijderd en mn littekens zijn heel netjes. Succes met jullie herstel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx @ rag123 jij ook!

Ik ben nu dag dag 13 po morgen m'n eerste controle bij p hupkens en de hechtingen eruit!

Ik vind de pijn niet meer zo scherp als de eerste week het scherpe is er zeg maar vanaf, wel per dag verschillend qwa benauwdheid, opkomen gaat steeds beter. Soms wel nog last van steken aan de zijkant van m'n rechter borst vooral en een brandend gevoel. Ik ben wel nog moe en doe nog niks, heb de laatste dagen weer iets nieuws dat als ik buk of m'n handen ineen heb of zeg maar spanning op m'n huid zet dat t lijkt of alles brand in m'n lijf op die plek... Ben benieuwd of andere dat ook hebben!

Nog ff doorzetten hihi succes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 85A, en wordt waarschijnlijk 400cc mp+ dual plane. Ik heb morgen het consult bij Hupkens en even kijken wat hij adviseert.

Ben heel bang dat ik wakker word na de operatie en de borsten veel te groot vind hahaha. Maar dat zal vast wel meevallen.

Begin de operatie en de napijn alleen nu wel eng te vinden, ik hoor van iedereen dat het heel pittig is, dus iik bereid me maar voor op het ergste!|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid! Mijn ervaring is iniedergeval wel dat ik de pijn echt pittig vind vooral de eerste twee weken is bikkelen, sinds een paar dagen gaat het bij mij met de pijn beter en hoop dat het alleen maar gaat afnemen nu! Vandaag precies 2 weken po! Succes iniedergeval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb om half vier m'n afspraak vandaag dus weet vanmiddag pas hoe m'n littekens zijn en zal vanavond of dit weekend even foto's ervan maken!

Tot nu toe erg tevreden over hupkens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke datum ben je precies geopereerd en in welke kliniek? Pas ik FF je titel aan :)

Xxx BB

Ik ben geopereerd in Vlaardingen in kliniek MFIV op vrijdag 17 juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.