Ga naar inhoud

Ils74 : 17 december 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb gisteren wel bij het consult flarden van het gesprek blijkbaar niet zo goed onthouden. We hadden het op een gegeven moment over het feit dat mijn tepels niet helemaal in het midden staan en Plovier vroeg of ik graag de borsten dicht bij mekaar had of met een groter spleetje ertussen. Hij gaf aan dat hij zelf voorstander was van dicht bij elkaar maar dat we een compromis zouden moeten maken omdat mijn tepels niet mooi in het midden staan en hij zou dan minder brede protheses gebruiken. Dan zouden de borsten iets verder uit elkaar staan maar de tepel wel meer in het midden staan dan bij bredere protheses. Of zo heb ik het toch begrepen... ;-) Kan dit kloppen volgens jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Dit klopt zoals jij het begrepen hebt.

Maar wat adviseert Plovier zelf, want die heeft er een hele goede kijk op, of laat hij de beslissing geheel aan jou over?

Nu je een datum hebt zal ik gelijk even je titel aanpassen en verplaatsen naar operatie verslagen,hoef je later geen nieuw topic te openen, en kun je je operatie verslag gewoon hier schrijven.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de aanpassing! Ik heb eigenlijk de beslissing helemaal aan hem overgelaten. Ik vertrouw erop dat hij de beste keuze maakt om zo goed mogelijk het resultaat te krijgen van de voorbeeldfoto's die ik mee had. Ergens tussenin dus, breed genoeg zodat ze toch niet te ver uit elkaar staan, maar niet te breed zodat mijn tepels mooi komen te staan. Hij vroeg welk aantal cc ik in gedachten had, en ik heb hem dan ook gezegd dat ik daar totaal geen idee van had, ik ben geen dokter ;-) , en dat ik dat volledig aan hem overlaat. Oké, zei hij, dat wordt dan toch iets tussen 700 en 800 cc, das groot maar daarmee krijg je zeker de bolle vorm die je wenst.

En das natuurlijk de bedoeling! :-) Ben wel helemaal vergeten vragen op welke maat ik dan uitkom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Ils74 , ik wens je alvast heel veel succes! Mijn afspraak bij Plovier staat vast op 28januari, dus ik ben benieuwd om je operatieverslag hierna te lezen. Nog een dikke week wachten en het is aan jouw! Groetjes

Het begint inderdaad dichtbij te komen! Wonder boven wonder niet echt zenuwen, wel heel benieuwd hoe het er uit gaat zien. En ik weet nu al dat ik in de weken na de operatie nog heel ongeduldig ga zijn om het uiteindelijke resultaat te zien, nadat ze gezakt en ontzwollen zijn! ;-)

Weet jij al ongeveer voor welke maat je gaat? Wat heb je nu? Ik heb je topic wel doorlezen en gezien dat je vooral ongelijke en tubulaire borsten hebt. Plovier gaat daar vast iets moois van maken, daar ben ik van overtuigd na hier alle andere Plovier-boobs gezien te hebben! :-) Ik heb ook het volste vertrouwen in hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint inderdaad dichtbij te komen! Wonder boven wonder niet echt zenuwen, wel heel benieuwd hoe het er uit gaat zien. En ik weet nu al dat ik in de weken na de operatie nog heel ongeduldig ga zijn om het uiteindelijke resultaat te zien, nadat ze gezakt en ontzwollen zijn! ;-)

Weet jij al ongeveer voor welke maat je gaat? Wat heb je nu? Ik heb je topic wel doorlezen en gezien dat je vooral ongelijke en tubulaire borsten hebt. Plovier gaat daar vast iets moois van maken, daar ben ik van overtuigd na hier alle andere Plovier-boobs gezien te hebben! :-) Ik heb ook het volste vertrouwen in hem!

Hey , ja op zulke momenten lopen bij iedereen de zenuwen over denk ik , :D op het echte resultaat zullen we nog even moeten wachten , maar dat komt zeker inorde. Ik heb gezegd tegen Plovier dat ik geen mega grote boobs wil! Maar dat ik al heeeeel tevreden zal zijn met een mooie vorm, en gelijkheid tussen beide. vind het zelf ook super spannend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames don't worry, gaat helemaal goed komen.

alleen waar je op voorbereid moet zijn is het geduld, het zakken duurt idd eeuwen of zo lijkt het tenminste toch ;)

nu pas na 10 weken PO zijn ze zo goed als gelijk ( klein verschilldtje mr dan moet je al heel goed kijken!!) en dat trekt mss ook ng weg mr stoort niet.

ben in ieder geval er super super blij mee ook met de littekens.

zenuwdn zijn echt nerges voor nodig die man kent zjn vak en ik haf geen betere keuze kunnen maken met hem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff...en nu begint de stress te komen... :-( Wordt ineens weer heel onzeker, vooral over de maat. Ik vind grote boobs echt mooi, maar hoop wel dat ze niet zo groot worden dat de mensen mij moeten gaan zoeken achter mijn borsten! ;-) Ik zie hier zo veel dames die misschien wel iets kleiner zijn dan ik, maar met rond de 500 cc ook al een heel mooi resultaat hebben, en bij mij wordt het tussen 700 en 800 cc om ze goed opgevuld te krijgen.

Dacht dat ik nog een 80D had, maar nig een paar kilo vermagerd en vorige week uit nieuwsgierigheid in de winkel bh's gaan passen: kon makkelijk in een 80 C....

Ik ben ook nogal breed van schouders en smal van heupen, ga ik niet heel zwaar lijken bovenaan? En ga ik ooit nog passende bh's vinden?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff...en nu begint de stress te komen... :-( Wordt ineens weer heel onzeker, vooral over de maat. Ik vind grote boobs echt mooi, maar hoop wel dat ze niet zo groot worden dat de mensen mij moeten gaan zoeken achter mijn borsten! ;-) Ik zie hier zo veel dames die misschien wel iets kleiner zijn dan ik, maar met rond de 500 cc ook al een heel mooi resultaat hebben, en bij mij wordt het tussen 700 en 800 cc om ze goed opgevuld te krijgen.

Dacht dat ik nog een 80D had, maar nig een paar kilo vermagerd en vorige week uit nieuwsgierigheid in de winkel bh's gaan passen: kon makkelijk in een 80 C....

Ik ben ook nogal breed van schouders en smal van heupen, ga ik niet heel zwaar lijken bovenaan? En ga ik ooit nog passende bh's vinden?...

Herkenbaar al die vragen hoor, en eens na de operatie verdwijnen al die vragen en zorgen want dan ben je meteen verliefd op ze en had je het niet anders gewild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Inderdaad, wie weet ben ik helemaal verliefd! Mijn vriend heeft ook zoiets van: waar maak je je zorgen over, je krijgt gewoon mooie grote tieten! ;-) Maar ik vind het toch heel ingrijpend allemaal, je hangt wel helemaal vast aan het resultaat uiteindelijk he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huis poetsen, hele ladingen boodschappen aanhalen, teennagels lakken, haartjes nog 's verven, benen epileren.... Ik lijk dit weekend wel een soort nestdrang te hebben! Zwanger van een tweeling! :-)

Gelukkig nog een paar drukke dagen voor de boeg, zodat ik geen tijd heb om te veel te piekeren tot donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.