Ga naar inhoud

rttdm : 3 juli 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

hallo dames 2 weken terug geopareerd borstlift met 305 cc druppelvorm prothese onder spier

Ik heb 2 dagen laat van openwond en bloeding maak me erg zorgen heb de kliniek gebeld en foto's opgestuurd volgens hun moet ik zo laten en het zal vanzelf weer dicht groeien heeft iemand ervaring met openwond ? Kan ik zelf iet aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen hoe veel vocht eruit komt? En is het alleen rood bloed, of komt er ook iets uit dat een andere kleur heeft?

Heb je er iets op gedaan? een gaasje of zo? En is dat snel doordrenkt? Of plakt het aan de wond?

Misschien dat je er een foto van kunt maken en in de galerij kunt uploaden, dan wil ik wel eens voor je kijken. Moet je me wel even hier attenderen dat je foto er staat :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dat is open gegaan doordat er spanning op stond zo te zien...

het ziet er schoon uit, en dat is mooi. Pleister erop is het beste wat je kunt doen idd, zorgen dat er geen bacterien in terecht kunnen komen.

Probeer het zoveel mogelijk droog te houden, en na het douchen even aan de lucht laten drogen eer je er een pleister op plakt.

Verder zoveel mogelijk steun geven, je borsten. Zodat het litteken niet nog verder onder spanning komt te staan. Evt. help je het door er een paar steristrips op te (laten) plakken. Niet té strak, maar gewoon zodat alles wat meer steun krijgt...

Wie is jouw pc?

Het zal vanzefl namelijk genezen, maar.. ik weet niet of je litteken heel mooi zal worden.. Misschien toch tzt (even eerst bekijken hoe het geneest, want het lichaam kan soms heel veel) eens met je pc bespreken of een littekencorrectie tot de mogelijkheden behoort.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ging de wond ook open doordat ik een ontsteking kreeg.

Ik moest de douchekop erop zetten en goed spoelen , en daarna droog maken en gaasje erop.

Ik moest wel om de dag naar het ziekenhuis waar de arts de wond schoonmaakte met watten stokken en desinfecterend middel.

De wond moest vanzelf dicht gaan , en is nu bijna dicht.

Maar heeft wel even geduurd .

Xx sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ging de wond ook open doordat ik een ontsteking kreeg.

Ik moest de douchekop erop zetten en goed spoelen , en daarna droog maken en gaasje erop.

Ik moest wel om de dag naar het ziekenhuis waar de arts de wond schoonmaakte met watten stokken en desinfecterend middel.

De wond moest vanzelf dicht gaan , en is nu bijna dicht.

Maar heeft wel even geduurd .

Xx sterkte

Dat is niet te vergelijken met deze wond :)

Deze wond komt geen vocht uit en is schoon, niet ontstoken.

Dat is ook te zien aan de foto's in de galerij :)

Balen bij jou, van je onsteking Jolanda.. Fijn dat het goed gekomen is

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet te vergelijken met deze wond :)

Deze wond komt geen vocht uit en is schoon, niet ontstoken.

Dat is ook te zien aan de foto's in de galerij :)

Balen bij jou, van je onsteking Jolanda.. Fijn dat het goed gekomen is

xx

Ja klopt , maar zodra een wond open gaat ontsteking of niet doen ze er verder niks aan en moet het vanzelf dicht gaan.

Pas later kunnen ze iets herstellen als dat nodig is, omdat ze de wond niet opnieuw kunnen sluiten

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt , maar zodra een wond open gaat ontsteking of niet doen ze er verder niks aan en moet het vanzelf dicht gaan.

Pas later kunnen ze iets herstellen als dat nodig is, omdat ze de wond niet opnieuw kunnen sluiten

Xx

Ik ben verpleegkundige, I know.

Heb ook nergens gezegd dat het dichtgemaakt moest worden toch? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.