Ga naar inhoud

FiekeFie : 16 juli 2015 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hey!

Even mezelf voorstellen. Ik ben 32 jaar en ik denk dat ik ongeveer al 10 jaar heb nagedacht over een borstvergroting. En op 16 juli 2015 heb ik mijn borstvergroting gekregen door Dr Plovier.

Het eerste gesprek ging snel snel, maar ik had al gehoord dat hij gewoon snel doorhebt wat je wil. Dus, geen stress :-)

De dag zelf was ik enorm zenuwachtig. Ik moest er om 7u zijn en werd al snel naar mijn kamer gebracht. Ongeveer om 8u30 kwam Plovier nog eens overlopen en wat tekenen om mijn borstjes. Ik moest dan nog 2 uur wachten! Dus ben ik met mijn vriend in dat bed gaan liggen en hebben we een dutje gedaan :-) Vanaf dat ik werd gehaald voor de narcose ging eigenlijk alles heel snel. Voor ik het door had, werd ik al terug wakker in de kamer. Die dag is voor mij alles heel wazig. Ik weet dat ik veel pijn had en enorm suf was. Die nacht heb ik dan ook weinig tot niets geslapen. Ik had zware medicatie gekregen, waar ik me uiteindelijk niet goed bij voelde, dus ik neem nu enkel alleen maar ibuprofen en mijn antiobiotica.

Wij zijn nu de de derde dag na de operatie en het gaat beter. Enkel mijn linkerborst doet nog wel pijn, steken. Ik moet er wat kalm in blijven, want ik heb belachelijk veel schrik voor complicaties.

Ik heb wel vertrouwen in Plovier zijn werk, maar je weet toch nooit :-)

Ik ben wel blij dat ik op dit forum ben terecht gekomen, want dit helpt mij wel.

Ik ga nu eens proberen hier een fotootje op te zetten van voor en na :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vooral mijn linkerborst. En, ik heb zo'n band gekregen en ik ervaar dat echt als pijnlijk en lastig. Maar naar het schijnt is dat wel belangrijk, dus tandjes bijten :-)

Bij wij heb je het laten doen? En hoeveel cc?

Ook voor jou spoedig herstel hé!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat gek ik lees ook vaker over zo een band ik heb dat dus niet .

terwijl het duel plane is.

ik heb 700 cc geplaatst en het gewicht valt me zwaar tegen met al het vocht.

tussen me borsten.

ik heb het bij nio in het slaz laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het ook niet meer met die band. Ik had het liever niet gehad ;-)

Ik wou dat we al een paar weken verder waren, want ik ben zo bang voor het uiteindelijke resultaat en voor mogelijke complicaties.

Ik duim alvast voor je dat alles goed verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zie dat je ook ook geopereerd bent door dr Plovier. Hoe gaat het momenteel met je, je bent 2 weken po nu? De band is geen pretje. Zeker niet de eerste dagen wanneer je borsten heel hard opgezwollen waren. De laatste 2 weken vond ik het wel meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je ook ook geopereerd bent door dr Plovier. Hoe gaat het momenteel met je, je bent 2 weken po nu? De band is geen pretje. Zeker niet de eerste dagen wanneer je borsten heel hard opgezwollen waren. De laatste 2 weken vond ik het wel meevallen.

Ja, door Plovier. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Ik had dan ook op voorhand echt wel gehoord dat hij magische handjes heeft :-) Het gaat nu goed met me. Mijn borsten zijn nog wel hard en ik af en toe heb ik steken. En 's morgens doet het even pijn, het lijkt alsof ze even terug naar beneden moeten vallen ofzo :-)

En eerlijk... Die band heb ik na twee dagen aan de kant gelegd :-/ Ik kon dat spel echt niet verdragen. Vandaag ben ik op controle geweest en alles ziet er al goed uit. Ik ben dus sinds vandaag de band terug aan het dragen. Mss ben ik wat gemotiveerd omdat alles tot hiertoe goed loopt? :-) Ik kan het nu ook beter verdragen. Hopelijk kan het niet zo'n kwaad, ik heb dat uiteraard niet verteld op de controle. :-)

Ik heb u wel veel last van mijn nek. Door de slaaphouding, is er een zenuw geblokkeerd geraakt en dit straalt uit naar mijn armen. Ik heb daarstraks wel 2 spierontspanners gekregen, dus ik hoop dat dit zal helpen!

En hoe voel jij je? Hoelang is het geleden bij u? En hoeveel cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 23 april geopereerd. 14 weken nu denk ik.

Ik heb 425cc gekregen.

In begin had ik dat ook dat 's ochtends alles kei hard was. Ik had 's ochtends het gevoel dat ze tot net onder m'n keel zaten. Ondertussen is dat niet meer, het voelt als eigen borsten nu. Bij mij gaat alles prima. Ik plak nog wel steeds littekenpleisters, in de hoop dat die nog mooi genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 23 april geopereerd. 14 weken nu denk ik.

Ik heb 425cc gekregen.

In begin had ik dat ook dat 's ochtends alles kei hard was. Ik had 's ochtends het gevoel dat ze tot net onder m'n keel zaten. Ondertussen is dat niet meer, het voelt als eigen borsten nu. Bij mij gaat alles prima. Ik plak nog wel steeds littekenpleisters, in de hoop dat die nog mooi genezen.

Gebruik jij die zalf dan niet die je hebt meegekregen? Of zijn zo'n littekenpleisters beter? Welke gebruik je dan?

Ik zal blij zijn als ik wat verder ben, want op de moment voelt het nog niet als mijn eigen borsten. Ik heb het daar wel wat moeilijk mee. Het is zeker niet dat ik er spijt van heb, maar het voelt nog vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De band is ervoor dat het vocht niet naar boven stijgt.. En dan is zo'n band even rot, maar is wel belangrijk.

Acht wat is maar 6 weken op een leven ;) haha.

Ik mocht pas smeren met olie/creme waar vitamine E in zit. Als het litteken helemaal dicht zat.

Succes met je herstel verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey fiekefie,

Ik heb jou berichten en foto's bekeken en wat een super mooi resultaat heb jij!!

Ben jij bij dr Plovier geweest in de be kliniek?

Zo ja, wat zijn de kosten voor de ingreep?

Ik twijfel na alle berichten op het forum tussen verdonck en plovier, dus dan zal het afhangen van mijn consult en de prijzen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey fiekefie,

Ik heb jou berichten en foto's bekeken en wat een super mooi resultaat heb jij!!

Ben jij bij dr Plovier geweest in de be kliniek?

Zo ja, wat zijn de kosten voor de ingreep?

Ik twijfel na alle berichten op het forum tussen verdonck en plovier, dus dan zal het afhangen van mijn consult en de prijzen..

Ik heb 3000 euro betaald. Ik ben echt wel tevreden van hem. Ongelooflijke lieve mensen die er werken en de nazorg vond ik ook heel goed. En natuurlijke, het resultaat! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.