SamanthaRomy Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Hallo Ladies, Ik heb vandaag mijn eerste afspraak bij Diana.Ik weet al dat ik Door Dhr, Straten geholpen wil worden. Voor het inplannen van een datum, moet Dhr straten mij dan ook eerst gezien hebben? Of kan ik vandaag een datum inplannen en dan Door hem op die dag geholpen worden?
MissDaisy Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Je moet idd ook nog op consult bij de chirurg zelf Diana is tussen persoon en kan alleen schattingen maken/adviseren, met de chirurg bespreek je uiteindelijk wat er echt gaat gebeuren, aangezien de chirurg je opereert en verantwoordelijk is moet hij je zelf gezien hebben. Daarom kiezen sommige meiden er voor om Diana over te slaan en direct een afspraak te maken bij de chirurg. Veel plezier vandaag met passen enzo !
SamanthaRomy Posted July 19, 2015 Author Posted July 19, 2015 Bedankt. Dat gaat wel lukken heb er veel zin in. Kan niet wachten.
SYS Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Ik kon wel al een datum inplannen voor ik bij Frans Straten op consult ging, ik heb Diana Gabriels overgeslagen en ben meteen naar Frans gegaan. Maar nog voor ik naar Frans ging heb ik gebeld welke data nog beschikbaar waren en heb ik daar een optie op laten zetten. Je kunt het vanmiddag bij de balie even navragen.
SamanthaRomy Posted July 19, 2015 Author Posted July 19, 2015 Net even contact opgenomen met de kliniek van Frans Straten. En ook besloten om Diana over te slaan. Ik heb aanstaande Dinsdag een afspraak bij straten en een optie gezet voor 31 augustus geopereerd te worden.
Vrouwtjelief Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Je betaald bij de Kliniek van Frans wel meer geloof ik. Je kon ook gewoon via diana een direct consult plannen met Straten. Dat heb ik ook gedaan.
Proud mommie Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Goede keuze, ik ben ook meteen direct via Frans zelf gegaan, maar dat had ik er zeker voor over, wat een top kliniek daar, zorg etc, ik zou het zo weer doen...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.