Ga naar inhoud

Vraag over Dhr straten?


Aanbevolen berichten

Hallo Ladies,

Ik heb vandaag mijn eerste afspraak bij Diana.

Ik weet al dat ik Door Dhr, Straten geholpen wil worden. Voor het inplannen van een datum, moet Dhr straten mij dan ook eerst gezien hebben? Of kan ik vandaag een datum inplannen en dan Door hem op die dag geholpen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet idd ook nog op consult bij de chirurg zelf :) Diana is tussen persoon en kan alleen schattingen maken/adviseren, met de chirurg bespreek je uiteindelijk wat er echt gaat gebeuren, aangezien de chirurg je opereert en verantwoordelijk is moet hij je zelf gezien hebben.

Daarom kiezen sommige meiden er voor om Diana over te slaan en direct een afspraak te maken bij de chirurg. Veel plezier vandaag met passen enzo :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon wel al een datum inplannen voor ik bij Frans Straten op consult ging, ik heb Diana Gabriels overgeslagen en ben meteen naar Frans gegaan. Maar nog voor ik naar Frans ging heb ik gebeld welke data nog beschikbaar waren en heb ik daar een optie op laten zetten. Je kunt het vanmiddag bij de balie even navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede keuze, ik ben ook meteen direct via Frans zelf gegaan, maar dat had ik er zeker voor over, wat een top kliniek daar, zorg etc, ik zou het zo weer doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.