Ga naar inhoud

Dokter Van Canneyt?


Maaikita

Aanbevolen berichten

Dag dames, even voorstellen: ik ben Maaikita & donderdag op consult bij dr van canneyt geweest. Ik heb nu een zielig A- tje ( zonder BH is dat niks, na 2 kids en borstvoeding schoot er niks meer over ๐Ÿ˜’). Stap eindelijk durven zetten, kreeg goed gevoel bij dr, heb 3D foto's en al....

Maar... Ik vind zijn naam maar 1 x terug in dit forum... Niemand anders ervaringen let hem??

Ik zou gaan voor 330 cc aan de 2 kanten. Is dat niet te groot? ( alles is natuurlijk groot in mijn ogen๐Ÿ˜›), achter borstspier. Kijk uit naar jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi herkenbaar. Ook 2 kids en borstvoeding gegeven. Had van te voren al niks en daarna helemaal niks meer. Niet eens een cup, alleen 2 doperwtjes :22:

Gelukkig is het na de bv (ook dual plane) helemaal goed gekomen. Heb met 310 cc nu cup C / D.

Denk zelf dat 330 cc niet extreem groot is. Hangt natuurlijk helemaal af van jouw voor situatie, lichaamsbouw enz...

Ik vind de 3D bij mij uiteindelijk na 3 maanden wel lijken op hoe het nu is geworden.

Heb zelf geen ervaring met dr. van Canneyt.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.