Ga naar inhoud

Kandidaten gezocht voor TV programma


Aanbevolen berichten

Onderstaand bericht is mij doorgestuurd.

Sent by: Mahalia
Email Address: Mahalia@eyeworks.tv
Sent on: 14 juli 2015 - 09:01


Content:

Zou u zo dit bericht kunnen delen op het form.

Ik stuur u deze mail omdat wij voor een nieuw televisieprogramma op zoek zijn naar een vrouw die een facelift laat doen of een borstvergroting.

Maandelijks brengen we gemiddeld tientallen uren door in de auto. Onderweg naar ons werk, thuis of een belangrijke afspraak. In de auto kunnen we onszelf zijn.

Voor dit programma, dat geproduceerd wordt door Warner Bros (voormalig Eyeworks), zijn wij op zoek naar interessante verhalen van gewone Nederlanders.
In het programma volgen we mensen in de auto onderweg naar mooie, belangrijke en spannende gebeurtenissen in het leven.
We zien wat er in de auto gebeurt en waar in de auto over wordt gesproken. We maken alleen opnames in de auto.

Mijn vraag is of u mensen uit uw praktijk weet die het leuk zou vinden om hieraan mee te doen.
We filmen nog tot uiterlijk half augustus.

Ik kan me voorstellen dat u na het lezen van het bovenstaande nog vragen heeft.
Uiteraard mag u mij altijd bellen.
Ik ben tijdens kantooruren te bereiken op 020- 3463725 en anders mailen naar het bovenstaand adres.

Groet,

Redactie Warner Bros
Mahalia
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.