Ga naar inhoud

MissR123 : 18 september 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

18 September is het zover, ik twijfel alleen nog over de maat.

Ik ben 1.60 , weeg 53 kg , cup maat 75b en ben 19 jaar (sport ook heel veel)

Word geopereerd door P. Hubkens, bij Diana.

Tot nu toe heb ik gekozen voor 325 cc dual plane high profile (mentor prothese), maar ik twijfel of ik voor 350 cc zal gaan. Of zal dat te groot worden?

Kunnen jullie mij misschien wat info geven of fotos? Volgende week vrijdag heb ik mijn 2e consult en dan wil ik mijn keuze maken! :)

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee,

Ik heb zelf 260 cc achter de spier en laat mn borsten nu opnieuw opereren, omdat ik ze te klein vindt.

Had een 75 AA en nu een 75 B.

Als ik jou was zou ik dus voor 350 cc gaan. Die 25 cc zie je denk ik nauwelijks ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik zit eigenlijk precies met hetzelfde. Heb ook een 75 b en wil graag naar een grote c/ kleine d cup.

Diana heeft mij ook geadviseerd om 325 of 350 cc te nemen. (het leek mij zoveel)

Morgen heb ik een gesprek met Frans Straten ga met hem overleggen wat het beste is.

Ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik zit eigenlijk precies met hetzelfde. Heb ook een 75 b en wil graag naar een grote c/ kleine d cup.

Diana heeft mij ook geadviseerd om 325 of 350 cc te nemen. (het leek mij zoveel)

Morgen heb ik een gesprek met Frans Straten ga met hem overleggen wat het beste is.

Ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen! :)

xxx

Heey newbie

Ik ben ook heel erg aan het twijfelen. Ik ben 20 jaar oud ben 154 lang en weeg 47 kilo. Ik heb nu 75b en ik wil ook graag een grote c kleine d. Mijn omvang is 65 cm. Ik ga bij dokter Tielemans in het hagaziekenhuis leyweg. Ik word vrijdag geopereerd en de dokter heb mij 200 cc achter de borstspier geadviseerd. Ik ben bang dat het straks te groot word omdat ik maar een klein meisje ben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties. Het is lastig he, omdat ik niet zo heel groot ben wil ik er ook niet echt hele grote borsten maar wel dat het mooi bij me past.

Ik denk dat ik bij mijn 2e consult nog even ga passen, daarna een besluit nemen. Ik zal wel laten weten waarvoor ik ga! Jullie horen het volgende week vrijdag. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooii,

Ik ben gister op 2e consult geweest bij dhr straten.

Heb ervoor gekozen om 250 cc dual plane te laten plaatsen.

Hij vertelde dat het ook voor de borstspier kan alleen dat je dan misschien de randen kan zien dat lijkt me maar niks.

De verwachting is dan ook dat ik uitkom op een mooie volle c/ kleine

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben 1.58, weeg 55 kilo en heb in november 305 en 325CC dual plane geplaatst gekregen. Ik had een (lege) 75B cup en zit nu op een 75D. Het ziet er mooi uit, maar achteraf had ik toch wel ietsje meer willen hebben, je went er zo snel aan! Maargoed het ziet er heel natuurlijk uit zullen we maar zeggen, niemand die mij verdenkt van een borstvergroting ;) Misschien doe ik ooit nog eens een her en dan wat meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben zelf 1,66 , 55 kilo ik had voor mijn bv een 70c heb 350cc high profile voor de spier.

naakt ogen ze groot maar in kleding is het zo anders, en je went echt super snel ! focus je niet teveel op de cup die je wilt, bij nepborsten ogen de borsten namelijk kleiner dan de cup zeg maar. een natuurlijke F is veel groter als een neppe, ik zou dus niet tegen de PC zeggen dat je een D wilt, wat de een een D vind is voor de ander misschien een C.. ik zou bij twijfel voor de meeste CC gaan. je went echt heel snel, en je zal zien dat het in kleding heel anders is als naakt! Neem een paar voorbeeld foto's mee naar je PC zodat je kan laten zien wat je mooi vind.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil in CC's is slechts een paar druppen he! Het is niet zo dat je een cup extra krijgt,alleen een beetje extra volume. Ik zou ook altijd voor de grootste kiezen! Ze vallen vaak kleiner uit dan je denkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

enige verschil in 325 cc en 350 cc is het volgende
325 cc is diameter 12.3 cm en projectie 3.8 cm

350 cc is diameter 12.6 cm en projectie ook 3.8 cm

het verschil is dus alleen de diameter 0.3 cm dus das niks........

betreft mentor moderate plus siliconen waar ik het over heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

typmiepke, dus als ik het goed begrijp maakt 325 of 350 niet veel verschil? Ik ben 1.65 weeg 58 kg en krijg over 19 dagen mijn borstvergroting.

Er ligt 300, 325 en 350cc klaar voor me. Ik kan nog steeds niet kiezen. Ik heb omvang 70. Dus in principe kan ik beter voor 300cc kiezen? Ik heb nu een lege 70B. (voor de kinderen had ik 75D en tijdens borstvoeding F cup)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

typmiepke, dus als ik het goed begrijp maakt 325 of 350 niet veel verschil? Ik ben 1.65 weeg 58 kg en krijg over 19 dagen mijn borstvergroting.

Er ligt 300, 325 en 350cc klaar voor me. Ik kan nog steeds niet kiezen. Ik heb omvang 70. Dus in principe kan ik beter voor 300cc kiezen? Ik heb nu een lege 70B. (voor de kinderen had ik 75D en tijdens borstvoeding F cup)

Ligt aan de soort siliconen die je pakt. Bij mentor siliconen kun je de cc bekijken hoeveel diameter en projectie je krijgt.

Wat stelt jou pc voor.??? Het moet wel passen natuurlijk in je borst. Het is niet zo dat bij iedereen de hoeveelheid cc wel past. Snap je. Hij kijkt naar de breedte van de borst en zo berekent hij hoeveel er in past. Welke siliconen merk krijg jij? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

enige verschil in 325 cc en 350 cc is het volgende

325 cc is diameter 12.3 cm en projectie 3.8 cm

350 cc is diameter 12.6 cm en projectie ook 3.8 cm

het verschil is dus alleen de diameter 0.3 cm dus das niks........

betreft mentor moderate plus siliconen waar ik het over heb

Goede uitleg! Hoe weet je dat zo goed. Zou het van mij ook wel willen weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.