Ga naar inhoud

Lorenita : 22 oktober 2015 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben vandaag op consultatie gegaan bij Nio mijn huidige situatie is 75A ik ben 1.70m groot en weeg 62 kg. Nio stelt 500 cc voor de spier voor 85% gevulde eurosilliconen hij zei dat ik sport bh 75E moet halen, ik zit nu met 2 dillema's : 1. Ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat voor de spier een optie Was bij mij aangezien ik soms periodes heb waarin ik afval en dan opeens weer bijkom maak ik me zorgen ivm randen die duidelijk zichtbaar kunnen worden en punt 2. Ik hoop dat het niet groter uitvalt als een E want das nu niet de bedoeling E is echt de maximum voor mij... Wat denken jullie ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben vandaag op consultatie gegaan bij Nio mijn huidige situatie is 75A ik ben 1.70m groot en weeg 62 kg. Nio stelt 500 cc voor de spier voor 85% gevulde eurosilliconen hij zei dat ik sport bh 75E moet halen, ik zit nu met 2 dillema's : 1. Ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat voor de spier een optie Was bij mij aangezien ik soms periodes heb waarin ik afval en dan opeens weer bijkom maak ik me zorgen ivm randen die duidelijk zichtbaar kunnen worden en punt 2. Ik hoop dat het niet groter uitvalt als een E want das nu niet de bedoeling E is echt de maximum voor mij... Wat denken jullie ? X

Hallo Lorenita.

Dr.Nio heeft er een goede kijk op echt een vakman hij plaatst niet zomaar voor de spier(is ook het minst pijnlijker en het oogt mooie)

Als je ongerust maakt mail dr.Nio dan even.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de reactie... Ik heb helaas geen emailadres of dergelijke gekregen ik heb gewoon het telefoon nummer van aan de balie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Ik heb naar het slaz gebeld eergisteren en gister belde Nio zelf terug maar had zijn oproep gemist en nu belde hij vandaag terug.... Dan kan je nog even overleggen of vragen stellen.

Waarschijnlijk weet ik wat voor antwoord je krijgt, maar je kan gewoon bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super heb ondertss ook een emailadres ik ga hem ook effe mailen en nog een tweede consult inplannen moet zowieso nog terug wel rot 6 uur rijden heen en terug :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

WoW dat is wel erg lang ja! Hoezo moet je terug?

Ik moet ook nog daarheen voor de anesthesist, ik hoef maar een half uurtje maar zelfs daarbij dacht ik al pfff alleen daarvoor erheen rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook voor de anesthesist maar heb hem nog is gemaild ook ... Ben je blij met de druppelvorm? Waarom heb je daarvoor gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Oh ja vervelend he! Zou je niet kunnen vragen of je voor je operatie daar langs mag of dat je een hotel boekt dag voor je operatie dat is waarschijnlijk nog voordeliger dan dat heen en weer rijden en het scheelt veel tijd.

Ja hij liet ons drie soorten zien... Rond en vertelde dat ze dus ook niet echt mee bewogen..

85% gevuld die zakt wat in als je gaat liggen en dan nog iets weet niet meer wat dat was? Maar dan was het boven wat leger en onder meer borst maar dat heb ik nu ook maar dan paar maten kleiner

Ik wilde graag zo natuurlijk mogelijk. Waarvoor heb jij ze gekozen?

En off-topic: weet jij toevallig welke dagen en tot hoe laat anesthesist aanwezig is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja van maandag tot donderdag dacht ik van 9 tot 15 uur de 100% gevulde schrokken me wat af omdat hij idd zei van ze bewegen niet mee en de druppel bleef zowat puntig als je neerlag zei hij de 85% voelden heel goed aan mijn

Enige vraag die ik hem heb gemaild is idd over de bolling bovenaan wil ze niet plat vanboven :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja en kon net voor operatie gaan maar als bloeddruk dan te hoog is kunnen ze er niets aandoen dat onmiddelijk helpt en hij zei door slaapgebrek en stress dat goed zou kunnen dat de bloeddruk dan wat hoger ligt dus wil dat risico niet nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

Ik ben gisteren op consult gegaan bij Plovier was allemaal beetje vaag er is veel opgemeten maar hij wist niet welke implaat hij gaat gebruiken en hoeveel cc erin gaat wel dat het dual plane geplaatst gaat worden; bij Nio kreeg ik 500 cc voor de spier eurosilliconen 85% gevuld zit nu beetje met dubbel gevoel omdat ik het nog steeds makkelijker vind me in België te laten opereren ipv Nederland maar wil gewoon voor degene gaan die het beste resultaat levert blijft een moeilijke keuze ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik op gesprek geweest bij Dr Nio en heb mijn bb staan op 17 december.

Als ik meerdere verhalen hier lees over dr Nio dan is het meerendeel erg tevreden. Hierdoor ben ik ook voor hem gegaan. Ik zou zeggen lees wat verhalen hier van beide plastisch chirurgen en anders nog maals een gesprek aan vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd na veel te lezen hier en fotos te zien van de zogenaamde passessies, vind ik dit ook onnodig.

Kan een vertekend beeld geven, het belangrijkste is,vind ik, hoe ze er naakt uitzien, en dat weet je dan ng niet met een pasprothese, net zoals de vorm dat ze gaan zijn.

Ik had fotos mee, en hij zei dat dit moest lukken, dat is vr mij het voornaamste.

Van de eurodilicone 85% gevuld, ben ik geen voorstander.

Liefst motiva of mentor, mcghan komt er bij mij zeker niet in, en ga dit op fe dag vd operatie ook duidelijk maken.

Het advies van dual plane zou ik ook volgen als je weinig eigen weefsel hebt, dit om randen en rimpels te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij vroeg wel of ik een voorkeur had voor implantaat en kheb motiva gezegd, ja we zien wel 11 september ik ga hem nog is een email sturen waar duidelijk instaat hoe ik het wil, waarom ben je geen voorstander van eurosilliconen 85% gevuld? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in het begin zag ik ook de bomen niet meer door het bos, van wat ik moest kiezen en wat nu het beste was, ge leest zoveel...

Dus ik ben dan elk merk afgegaan en het soort prothese, alle opmerkingen die ik las opgeschreven, en zo had ik een mooi overzicht welke er het beste uitkwamen en welke de meest geplaatst worden tegewoordig. En toen kwamen die 2 er het positiefst uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hey,

Vandaag was mijn dag om kwart na 3 snachts vertrokken richting Nl.me om 7 uur netjes gaan aanmelden ik was als eerste aan de beurt gelukkig Nio kwam foto's maken en aftekenen daarna werd ik naar een kamer gebracht waar een infuus in mijn hand werd gestoken kwartiertje erna moest ik mee naar OK daar beetje anstig voor narcose maar was zo voorbij wakker geworden met 450cc 85%gevulde silliconen voor de spier geplaatst ben om 12 uur al terug vertrokken naar België aangezien ik me goed voelde... de pijn is dragelijk dus heb geen klagen ze zitten erin das wat telt hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey buurvrouw☺☺! Ik lag naast je in de kamer gisteren. Hoe was de lange reis naar huis? Kon je een beetje slapen vannacht? Ik sliep op de bank half zittend. Heb meer last van mijn rug dan borsten. Pijn valt idd erg mee.

ik zal zo mijn eigen verslag maken. Het ging heel vlot allemaal

goede herstel en geniet ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww hallo hahaha leuk je hier nog is te horen ja de terugreis viel heel goed mee... ik sliep in bed vorige nacht me veeeeel kussens ben wel enkele keren wakker geworden heb jij ook alleen paracetamol gekregen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.