Ga naar inhoud

tessv44: 10-07-15/12-07-15 : P. Hupkens : MFIV : Vlaardingen


Aanbevolen berichten

Heey!

Afgelopen vrijdagochtend 10 juli ben ik geopereerd door Pieter Hupkens bij MFIV Vlaardingen. Bij binnenkomst al meteen een prettig gevoel en een super lieve assistente. Ik moest een half uur in de wachtkamer wachten, dit leek wel een half jaar. Toen nam de assistente mij mee en moest ik mij uitkleden. Ik kreeg de operatie 'kleding' aan en nam afscheid van mijn moeder. Al snel kwam er iemand van het operatieteam mijn borsten aftekenen en kwam de anesthesist kennis maken. Voor ik het wist lag ik op de operatietafel en nam dokter Hupkens snel mijn gegevens even door. Toen een klein prikje in mijn arm en weg was ik. Toen ik wakker werd wist ik niet waar ik was en ging ik meteen rechtop zitten en ik riep dat ik graag wou gaan. Dat mocht natuurlijk helemaal niet en de assistente zei dat ik rustig moest doen. Ik moest wel erg trillen en klappertanden als bijwerking van de narcose. Toen besefte ik waar ik was en werd ik rustig. Dokter Hupkens kwam ook even langs, alleen dat kan ik me niet meer zo goed herinneren. Kort daarna heb ik meteen 2 broodjes kaas gegeten en een kopje thee gedronken en toen mocht ik alweer gaan. De assistente heeft mij tot aan de auto begeleidt en daar ging ik dan, naar huis met mijn nieuwe borsten.

Nu is het alweer zondag en ik voel dat het steeds iets beter gaat. Heb al een keer gedoucht en kan al aardig rondlopen enzo. Wel hevige pijn bij het opstaan uit bed etc. Mijn borsten staan mega strak, echt twee harde ballen zijn het nu. Nu maar afwachten tot ze genezen, geduld is een schone zaak haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt allemaal positief zeg!

Ik heb je foto's bekeken en het ziet er mooi uit hoor! Ik zie weinig verschil in grootte op de foto zoals je zelf zei.

Hopen dat je lekker snel hersteld en ben benieuwd naar de volgende foto's!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.