Ga naar inhoud

Wie heeft ervaring met Dr. Ivar Van Heijningen??


CCC

Aanbevolen berichten

Hey Ladies,

Dit is mijn eerste keer hier en ik merk dat iedereen onder jullie elkaar echt helpen. Eindelijk gevonden wat ik zocht dus. Ik neem aan dat iedereen hier ook dezelfde vragen en twijfels heeft als ik.

Binnen een maand zou ik van een kleine A naar een grote B willen gaan. Ik heb dan ook gekozen om dit bij Dr. Van Heijningen te doen in Duinbergen Clinic in Knokke. Ik heb een zeer goed gevoel bij die man, maar wat ben je met een gevoel als het over een beslissing gaat die je leven in zeker zin zal veranderen...

M.a.w., heeft iemand onder jullie al ervaring met deze dokter?

Liefs, C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Ladies,

Dit is mijn eerste keer hier en ik merk dat iedereen onder jullie elkaar echt helpen. Eindelijk gevonden wat ik zocht dus. Ik neem aan dat iedereen hier ook dezelfde vragen en twijfels heeft als ik.

Binnen een maand zou ik van een kleine A naar een grote B willen gaan. Ik heb dan ook gekozen om dit bij Dr. Van Heijningen te doen in Duinbergen Clinic in Knokke. Ik heb een zeer goed gevoel bij die man, maar wat ben je met een gevoel als het over een beslissing gaat die je leven in zeker zin zal veranderen...

M.a.w., heeft iemand onder jullie al ervaring met deze dokter?

Liefs, C

hey, weet je al meer?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Gast Stephanie Petsanoukis

Hallo, in oktober zou ik op eerste consult gaan bij dr. dr. ivar van heijningen in de duinbergen kliniek. Zijn er mensen die hier ervaringen hebben en zeer tevreden zijn? Ook meer info ivm de prijs? Alvast bedankt. Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.