Ga naar inhoud

luluke : 6 mei 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast luluke

Aanbevolen berichten

Gast luluke

dag beste mensen,

ik ben Jelle 22 jaar,

afkomstig uit belgisch limburg(omgevind hasselt)

heb een zoontje van 2.5jaar die bijna naar school gaat.

en een vriend bijna 5 jaar

en heb eergisteren(donderdag) een borstvergroting laten doen bij de wellnesskliniek in genk(bij linda visser)

doch zat ik nog met een paar vraagjes omtrent zwellingen enzoverder dus ga een gepast forumdeel zoeken om mijn vragen in te stellen.

mvg,

Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast luluke

dag beste mensen,

ik heb donderdag een BV laten doen bij linda visser in genk.

nu wou ik eens vragen hoelang de zwelling aanhoud(ze zijn wel heel erg hard)

dan heb ik ook nog een vraag of mijn borsten nog dichter bij elkaar komen te staan eenmaal de zwelling weg is.

ik voeg een foto van mijn borsten vandaag zaterdag bij als ondersteuning.

ik vind dat ze nu nog te ver uit elkaar staan, en vind ze een beetje te groot(ze zitten een beetje onder mijn armen)

want als ze zo gaan blijven ga ik misschien spijt krijgen dat ik het heb laten doen.

ik kom van een a 75 en heb 280 cc laten plaatsen.

hier de foto's

1000385.jpg

Uploaded with ImageShack.us

1000386y.jpg

1000387f.jpg

Uploaded with ImageShack.us

hier dan de foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jelle,

ik heb 'm toegevoegd aan je eigen topic. het zijn geen complicaties waar jij het over hebt... je kunt vragen ed gewoon stellen in je eigenste topic. je krijgt dan gewoon reacties hoor..

en dan ene paar antwoorden;

je borsten blijven echt wel een tijdje hard hoor! de mijne werden pas voelbaar en zichtbaar zacht na de 6 weken. dus je hebt nog ff :38:

de stand van je borsten in genetisch bepaald. ws hebben ze van te voren ook al wat verder uit elkaar gestaan. als ze eenmaal ingedaald zijn wordt het meer borst en lijkt het ook anders maar dat zul je toch echt moeten afwachten. ik weet ook niet hoe je ze geplaatst hebt gekregen. ik denk dual plane en dan staan ze (naar mijn idee!!!!!) vaak wat verder uit elkaar ,soms trekt dat bij en soms niet ( is weer mijn idee!!!)

en ze gaan door het indalen echt nog wel zakken hoor. de meeste dames vinden ze te hoog zitten,onder je kin geplakt :38:

maar er zullen heus nog wel meer dames reageren!!!

liefs PATRIES

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoiii!!!

Ik vind het er voor een paar dagen na de operatie al hartstikke mooi uitzien hoor!

Je borsten veranderen werkelijk met de week. Ik beschouw elke week nog steeds als een verrassing. Elke week maak ik foto's en daarop zie je duidelijk verschil. Ik heb een link in mijn handtekening onder deze post staan. Ik zal jou zo even mijn wachtwoord sturen. Dan kan je zien dat ik een dag na de operatie ook borsten onder mijn oksels had en nu dat ik 3 weken verder ben ziet het er een stuk natuurlijker uit.

Mijn borsten beginnen nu overigens mooi zacht te worden. Dat harde duurt ook wel eventjes hoor. Maar je zult zien dat je snel verschil zult merken.

Succes met je herstel! Doe vooral heel rustig aan!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast luluke

ooh danku dollie dat ik die foto's heb mogen zien,want dat is een hele geruststelling voor mij.

ik kreeg al ergens spijt dat ik het had laten doen maar na het zien van jou foto's ben ik gerustgesteld.

je hebt mooie bortsten btw. :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.