Ga naar inhoud

Honeyboobs : 4 augustus 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Eerst week van augustus dan is het zover. Na paar jaar gewacht te hebben, komen ze toch eindelijk aan. Ik ben mama van 2 en heb borstvoeding gegeven. Ik had van tevoeren en kleine A en nu een leeg en hangend C.
Ik laat doen via Diana. Ze heeft mij doorverwijst naar dr Schittecatte. Bij hem heb ik mij 2de gesprek/consult gehad. Ben wel twijfel achter of beetje teleurgesteld weggegaan. Niet omdat hij niet goed is of zo, maar meer omdat ik dat niet wilde horen denk ik. Ik wil ne als iedereen mooie boobs krijgen na de operatie en niet nog eens afwachten of ze goed blijven zitten. Ik krijg een Dual plane 400CC. ik heb allen maar vel geen vet op mijn zakjes(borsten). Mijn dochter van 5 zegt dat de van mij anders zijn dan het zou moeten zijn oeiii. Als zij dat al kan zien oei oei.

Heeft Iemand ervaring met Drs David Schiettecatte, plastisch chirurg bij Kliniek Amstelveen?
Hij gaaf mij kans van 5 a10% DOUBLE BUUBLE effct. iemand ervaring mee? Ik zou van hem waarschijnlijk terug voor correctie moeten als de effect na 6 weken zichbaar is ;-( .

ik vind het zo spannend maar ben blij dat het gaat gebeuren. Ben nog opzoek naar Beha's met rits aan de voorkant voor na de operatie. Bij Diana op de webshop alles uitverkoop pfff. Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf bij Schiettecatte op consult geweest. Kreeg na afloop hiervan echt het idee dat ik in een tietenfabriek was beland. Heb hem zelf amper 10 minuten gesproken en hij kwam ongeïnteresseerd en gehaast over. Als de kans op hangen zo groot is, zou je dan niet een lift kunnen overwegen? (heb hier verder geen verstand van hoor)

Of naar een arts kunnen gaan die "slappe" borsten mooi op kan vullen met zo weinig mogelijk kans op hangen? (Heb al meerdere verhalen van dames gelezen die dezelfde situatie hadden als jij en bij Nio mooie volle borsten hebben gekregen.

Heel veel succes met jouw keuze :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JOY1980,

er bestaat ook een kans van 90% dat in een keer ze mooi komen te staan. Ik als dat niet zo is dan moet ik terug voor correctieen. Dat moeten wij nog afwachten 6 weken na de operatie.

Bij wie laat je het doen? Welk pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind het wel spannend haha . Huidige maat is 75a er gaat 375 cc in

en word jij ook door hem geopereerd? Of toch een andere keuze gemaakt?

Haha ja eindelijk de maximaizer bhs verbranden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@XXbvMxx Ik laat hem doen. Hij is zakelijk, fast maar wel eerlijk tegenover mij geweest dus ik laat hem maar doen.

Ik ga daarna na de bv alles beha's verbranden de mij al de jaren allen maar pijn hebben gedaan. ik draag ze allen puur voor de vorm. iK heb ooit een van mij man gekrijgen en noiit kunnen dragen want ik had niks. en het is nu een C van hunkmoller. Ik hoop dat het straks past zodat ik aan hem kan shouwen hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies zo dacht ik ook over hem,

hahah de fik erin wat een ellende ook altijd he,

dan bhs kopen voor de mooiigheid niet meer voor de vulling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, ik ga ook voor 375 a 400CC. Ben heus benieuwd wat uiteindelijk gaat worden. ze zeiden een grote C naar een kleine D :106: . ik heb nu allen huid geen cup meer denk ik, althans ik zie het niks wat over is gebleven :-(.

Ik Ga ook de beha kopen van Hema en een van care.eu 80D . ik hoop dat ze straks niet te strak zitten. En na de bv ga ik nog meer los met mijn portemonnee hahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij care.eu werken ze met s / m / l maten

zelf heb ik een m want die raden ze me aan bij aesthetic beauty clinics

Haha jaa de portomonee word er niet vrolijker van maarja alles ervoor over elke euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind het wel spannend haha . Huidige maat is 75a er gaat 375 cc in

en word jij ook door hem geopereerd? Of toch een andere keuze gemaakt?

Haha ja eindelijk de maximaizer bhs verbranden :)

haha dat van het verbanden zei ik ook tegen me vriend van de week hahah. :45:

ik draag ook maximaizer en zit voor geen meter alleen voor de vorm aan anders zo plat als weet nie wat.

en ja zodra het uit is en je kijkt in de spiegel ik kon soms echt huilen.

straks hebben we iets om met trots naar te kijken :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij care.eu werken ze met s / m / l maten

zelf heb ik een m want die raden ze me aan bij aesthetic beauty clinics

Haha jaa de portomonee word er niet vrolijker van maarja alles ervoor over elke euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat van het verbanden zei ik ook tegen me vriend van de week hahah. :45:

ik draag ook maximaizer en zit voor geen meter alleen voor de vorm aan anders zo plat als weet nie wat.

en ja zodra het uit is en je kijkt in de spiegel ik kon soms echt huilen.

straks hebben we iets om met trots naar te kijken :5:

Hahah ja precies ooh heb er nog maar 3 rest aan bekende gegeven al

Als dat ding uitgaat zie ik een 12 jarige in de spiegel..

ja poeh wat zal dat ons zelfvertrouwen geven haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ikzelf ben nu 8 dagen po

En alles gaat goed

Eventjes wat de beha's betreft

Ik heb er een "gekregen" van de kliniek met borstband ( was in prijs inbegrepen)

Had voor ik geopereerd werd een paar sportbeha's special voor borstingrepen aangekocht ...

Er is een site Annamamele ... Die zitten super.. Goede ondersteuning

Had ook besteld bij bodyplein.nl NIET DOEN zijn oplichters

Had 3 stuks besteld heb er maar 2 ontvangen ( het duurste ontbrak)

En je kunt hen nergens bereiken ( niet via internet of phone)

Dus bestel daar niet meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie maat om naar uit te kijken ! , ik heb er zelf 3 gehaald voor zekerheid 2 zwarte en 1witte .. als het nou warm weer word denk ik dat die dinge wel gaan zweten haha wel zofijn om ze dan te verwisselen steeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet vandaag nog een ophalen bij een andere Hema waar ik gisteren voor belde. Ik had in een andere fillial allen wit en wou namelijk ook een zwart dus had gebelt naar een andere filial en daar hadden hem in het zwart. Haal deze vandaag op en dan heb ik 3 in totaal, 2 van hema (zwart en eeen wit) en een zwart van Hunkemoller met de rits voor.

En dan moet ik nog 2 weken werken en dan heb ik 3 weken vakantie en boobs day in aantocht yeahhhh
Ik wil ook mijn haren laten vlechten, ik heb van natuur kroes haar en dan wil ik strks even mijn haar niet hoeven te kamen, aangezien dat niet in een keer lukt met afro haar hahahahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.