Ga naar inhoud

Madampje : 4 Juli 2015 : Dr Kappel : Dr Kappel instituut : Utrecht


Aanbevolen berichten

Yeaaaahhh i did it!!!!!!

Vanmorgen om 10 uur moest ik me in de kliniek melden, daar werden nog wat papieren uitgewisseld en huppakee daar mocht ik al mee naar boven om 'me klaar te maken';

Zo'n onweerstaanbare 'blue dress' en natuurlijk, om het helemaal af te maken: het zeeblauwe haar kapje :P

Infuus werd ingebracht, eerst met wat zout, suiker en kalium, dus niet meteen onder zeil gelukkig xd

Er werden nog snel wat foto's gemaakt van mijn theezakjes, nu het nog kon, hehe. En niet te vergeten, Dr Kappel aan de slag met de fameuze stift. Jammer dat ik daar trouwens geen foto van heb kunnen maken.

Toen lieten ze me best even wachten, dus ik sneaky mijn telefoon erbij gepakt, wat sfeer foto's gemaakt en uiteindelijk maat even in mijn en ook gaan lezen om de zenuwen te temmen.

Toen kwam de anesthesioloog poolshoogte nemen, alles bleek in orde dus kon ik al richting de OK. Zonder mijn contactlenzen overigens, wat ik echt verschrikkelijk vond. Zonder lenzen voel ik me al half onder narcose, zo weinig zie ik dan hahaah.

Daar aangekomen moest ik op de operatie 'tafel' gaan liggen, in m'n sexy blue drrss, met die leuke opening van achteren... Was eigenlijk absoluut geen operatietafel, meer een soort ligbank zoals ze die bij de beautysalon hebben. Warmtedekentje (elektrisch) over mijn beentjes tegen de koelte in de OK, flinke dosis narcose erin en weg was ik. Dacht even dat t mis ging want werd heeeeel Dizzy, maar dan hoorde erbij ving ik nog net op voor ik ervandoor was. De assistente zei nog snel dat ik maar een mooie droom moest uitkiezen haha. Daar had ik eigenlijk weinig interesse in.

Toen, voor mijn gevoel enkele minuten later, werd ik wakker in de verkoeverkamer. Alles was goed gegaan, we waren pas een uur verder sinds de narcose!!

Er werd mij verteld dat ik in de OK al bijkwam en begon te praten (?), voor zover ik me herinner was dat toch echt pas in die andere kamer... Ben dus heel benieuwd wat ik ze allemaal heb liggen te vertellen haha.

Dr Kappel kwam erbij en liet me een glimp zien van mijn pas verworven decolleté (jaaaa, ik heb er echt een nu!!!) en ik kon ook meteen een blik werpen op de drains met bijbehorende flesjes.

Al snel wilde ik rechtop zitten want ik wilde nu toch ECHT wel weer mijn lenzen in doen! Gelukkig mocht dat! En toen kon ik nog ff de verkoeverkamer bewonderen voor ik weer weg mocht.

Ik kreeg nog een glaasje ranja, boterham met kaas en mangosapje en toen mocht ik alweer weg!! Mét mijn twee nieuwste aanwinsten <3!!

Manlief kwam me halen, die vond het volgens mij maar eng allemaal haha, ik mocht niet eens voorover gaan zitten om het dashboard kastje open te maken.

Nou, nu weer thuis... Kreeg een lekkere kom saoto soep van schoonmama en nu FF rusten in bed. Kan trouwens niet liggen dat voelt echt niet goed, dus dutten zit er niet in voorlopig. Hoe doen jullie dat???

Oja terwijl de snee/litteken in de borstolooi zit heb ik daar geen pijn maar bij het ademen in m'n borstkas...?? En links ergens ter hoogte van m'n oksel steekt er iets. Alleen links trouwens , rechts niet. Iemand een idee of dat normaal is?? Wil hiervoor niet meteen het noodnummer bellen xd.

Foto's ga ik meteen ff in de galerij plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess, daar zijn ze dan,

Zo lang al naar uitgekeken en samen over gebabbeld!

Ze zijn waanzinnig dat zie ik nu al!! een mooi bollinkje tussen al die watten en verbanden!.

Pijn op je borstkas ... check join the club met al je ervaringen.
Je wilt niet weten wat ze allemaal doen terwijl die dingen erin gaan, maar het is dus heel normaal! duurt een dag of 3( teminste bij mij dan)

Gevoel dat je bh te krap zit ,.... check!

okselprik check is je aanhechting van je borstspier.

Liggen?

euhm heel diep inademen, handen gekruist over je borsten, buikspier aanspannen en benen ietsje hoog houden.
en dan proberen wat achterover te gaan hangen!, echt!!!! het wordt beter!!!

dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Cmgiess, superbedankt voor je lieve reactie !!! Lief maar daadkrachtig, juist wat ik nodig had!!! Je stelt me ontzettend gerust dt die dingen normaal zijn, en bovendien ben ik heel blij met alle tips!

Hou je op de hoogte, love u!! Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeee!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.....en idd al die gekke steken, prikken en rare pijntjes...het hoort erbij!

Maar goed het word idd echt beter en voor je het weet kan je er lekker van genieten!

Nu lekker rustig aan doen en laat je eigen maar lekker verwennen.

Dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mamavantwee hahaha ja dat zal ik zeker doen!!! Al baal ik meer dan dat ik geniet, puur van het feit dat ik bijna niets zelf kan. Ik doe normaal aaaaltijd alles zelf haha. Zelfs mijn topje wisselen kan nu niet, heb ik hulp bij nodig, vreselijk!!!!!

Hoe lang duurt het voor je je weer een beetje de oude voelt? Ik heb wel op de spier trouwens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ging het de dag van de operatie erg goed.....na die nacht geslapen te hebben natuurlijk heel erg stijf en die dag was pijnlijk maar vanaf dag drie eigenlijk zo goed als pijnloos en goed door gekomen!

Ik heb ze ook op de borstspier!

Maar goed jij hebt de hitte er nu ook bij dus dat is wel minder qua vocht vast houden en het lekkere broeien van de bh

Hoop dat je snel wat beter voelt!

Dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies!! Ben de nacht goed doorgekomen!! Probeerde eerst half zittend te slapen, met drie kussens ,zoals jij zei Cmgiess haha. Maar ik kon maar geen lekkere houding vinden dus wilde toch steeds weer proberen te liggen. Was zooo moe en had de hele dag al gezeten. Op de rug liggen ging idd echt niet. Maar toen heb ik het op m'n zij geprobeerd, even aangekeken hoe dat voelde, er wat dekens onder gelegd ter ondersteuning. En guess what? Dat lag prima!! Zo de nacht doorgebracht, afwisselend van zij naar zij. En op het laatst zelfs prima op m'n rug kunnen slapen!!! Wauw ben heel blij!

Mamavantwee oh dat is een fijn vooruitzicht!! Hopelijk gaat het bij mij ook zo vlot!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve ladies,

Heb net voor het eerst durven spieken naar het resultaat (1 dag PO),

Ze zijn prachtig!!!!! (Zie galerij)

Maar had ze stiekem wel ietsjes groter gewild?? :(

Lees overal op dit forum dat het in de dlooo der tijd nog wat groter wordt. Is dat ook met op de spier??

Alvast bedankt,

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ze gaan zich nog helemaal vormen waardoor ze in ieder geval groter ogen. Vergeet niet dat ook je huid tijd nodig heeft om mee te rekken, dat is zeker niet alleen het geval bij achter de spier!

Geef je boobs een maand of 3 en je zal zien dat ze super veel veranderd zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder verband er strak omheen zullen ze groter lijken! Nu word het ook pat gedrukt, straks vormen ze mooi. Echt waar, geduld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies!! Ben de nacht goed doorgekomen!! Probeerde eerst half zittend te slapen, met drie kussens ,zoals jij zei Cmgiess haha. Maar ik kon maar geen lekkere houding vinden dus wilde toch steeds weer proberen te liggen. Was zooo moe en had de hele dag al gezeten. Op de rug liggen ging idd echt niet. Maar toen heb ik het op m'n zij geprobeerd, even aangekeken hoe dat voelde, er wat dekens onder gelegd ter ondersteuning. En guess what? Dat lag prima!! Zo de nacht doorgebracht, afwisselend van zij naar zij. En op het laatst zelfs prima op m'n rug kunnen slapen!!! Wauw ben heel blij!

Mamavantwee oh dat is een fijn vooruitzicht!! Hopelijk gaat het bij mij ook zo vlot!! :)

Hoi Madampje

Zo heb ik het ook gedaan na enkele dagen (mijn rugpijn was erger dan de pijn aan mijn borsten)wat ik wel had met op de zij ligging dat mijn borsten te dicht tegen elkaar kwamen.

Dit heb ik opgelost door een washandje tussen mijn borsten te leggen.

Een voorspoedig herstel meis :)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 3 dagen PO, ben helemaal verliefd hoor. Maar ze staan zo strak, en hard. Net voetballen. Komt er een moment dat ze wat natuurlijker zullen gaan aanvoelen? Wat zachter en soepeler? Want volgens mij staan gewone BH's zo ook voor geen meter als de boel er zo stijf gespannen bijstaan haha.

Wie weet trouwens waar je je cupmaat goed kunt laten opmeten? Ben eens bij Hunkemoller geweest maar daar wierp ze enkel een blik op mijn boezem, bedekt oor mijn kleding weliswaar en concludeerde toen al dat het een B was. Terwijl ik echt een A had destijds... Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat duurt toch zeker een paar maandjes, niet dagen ;)

Je lichaam dient te wennen aan het opeens verkregen lokale volume.

Een bv is toch een echte operatie en die kent z'n herstelperiode en daarna gaat het steeds mooier en mooier worden :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 3 dagen PO, ben helemaal verliefd hoor. Maar ze staan zo strak, en hard. Net voetballen. Komt er een moment dat ze wat natuurlijker zullen gaan aanvoelen? Wat zachter en soepeler? Want volgens mij staan gewone BH's zo ook voor geen meter als de boel er zo stijf gespannen bijstaan haha.

Wie weet trouwens waar je je cupmaat goed kunt laten opmeten? Ben eens bij Hunkemoller geweest maar daar wierp ze enkel een blik op mijn boezem, bedekt oor mijn kleding weliswaar en concludeerde toen al dat het een B was. Terwijl ik echt een A had destijds... Haha.

Je wilt te snel geef het de tijd :) van zeker 6 weken,mijn ervaring bij de tweede BV op de spier was dat de natuurlijke hang eerder zichtbaar was.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aiii, dat gaat nog wel even duren hoor meid!

Ik heb nu na vijf weken dat het iets minder gezwollen en strak staat.. maar ze zijn nog behoorlijk hard!

Dit gaat echt nog wel even duren.. geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, heb nou even geduld. Ik zie elke dag een nieuw topic van jou en dat is echt niet nodig. Ik snap dat je ongeduldig bent en vol met vragen zit maar geef je lichaam alsjeblieft de tijd om te wennen en te vormen.. je bent 3 dagen po! Toen had ik nog niet eens gekeken naar mijn borsten laat staan dat ik me druk maakte welke cupmaat ik had. De eerste weken of misschien wel maanden zullen ze nog hard zijn en ik kan je nu alvast vertellen dat als je na 6 weken een bh mag gaan dragen dat die in veel gevallen ook nog niet goed zullen zitten.

Over 3 maanden kijk je terug en zie je dat je borsten een enorme verandering hebben gemaakt. Dan zullen ze zacht zijn, een beetje mee gaan bewegen en zijn ze een stuk beter in bh's. Dan kan je zien welke cupmaat je hebt, nu nog niet. Het is niet gek dat ze in de Hunkemoller denken dat je een cup B hebt en ik zou blij zijn dat je huid en spier nu nog niet is opgerekt.. Kan je je voorstellen hoe het er dan over een jaar of 3 uit ziet? Dan zouden ze op je knieën hangen!

Ruuuuuuuust, aaaadeeeeem en het komt heeeeeelemaal goed! Hou ze maar mooi even een tijdje in die sportbh en lees een boek ;) Succes XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, dat komt vanzelf. Ik heb Cohesive II en die zijn wat stijver, maar ik vind ze na 4 weken nog best hard. Ze zijn nog helemaal niet zacht en soepel. Bij jou zal het dus wellicht wat sneller gaan maar dan moet je wel in weken en maanden rekenen!

Veel plezier met je nieuwe liefde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.