Ga naar inhoud

Dit moet even van mijn hart


Ank

Aanbevolen berichten

Ik lees hier al jaren mee, wat mij opvalt dat vooral de(meeste) jonge dames hier op het forum bij de eerste de beste pc hun BV laten uitvoeren.

En dan later spijt krijgen van het resultaat.

Ga op consult bij meerdere pc om teleurstelling te voorkomen.

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook al jaren mee. Maar had pas dit jaar het geld bij elkaar om daadwerkelijk voor een vergroting te gaan. Omdat ik al zoveel jaren op het forum mee las en informatie had opgezocht op internet en heel veel voor- en nafoto's had gezien, wist ik precies wat ik wilde.

Zo heb ik gekozen voor de chirurg (vanwege zijn resultaten) in combinatie met het merk en type implantaat waar hij mee werkt (deze is fda goedgekeurd).

Het consult verliep geheel naar tevredenheid en had er gelijk een heel goed gevoel bij. Ik ben niet op verdere consulten geweest, die heb ik afgebeld. Inmiddels ben ik ruim 9 weken verder en ik ben nog steeds zoooooooo super blij!!

Het kan dus ook in 1 consult bij 1 chirurg :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kan het bij een pc goed verlopen jij bent 27 jaar je hebt je goed ingelezen. Ik wil hier de jonge meiden voor waarschuwen vanaf 18 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij geld eigenlijk wel hetzelfde als@fem kwa meelezen en uitzoeken ,, bij mij is het kwa omstandigenheden een paar keer uitgesteld!!

Maar was er eigenlijk ook al snel uit dat ik die PC wou, en heb met mezelf en hubby afgesproken valt het consult tegen voelt het niet goed gaan we naar mijn tweede keus voor een consult!!

Gelukkig liep alles helemaal goed en naar mijn wensen en ben ik nu na 5 maanden nog steeds super happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben "pas" 24 en heb me pas sinds kort aangemeld maar ben wel al een lange tijd aan het vergelijken en onderzoeken.

Ik heb maar 1 consult gehad maar weet wel dat ik Door deze pc geholpen wil worden.

Het idee dat de implantaten geregistreerd staan gaf me ook een fijn gevoel.

Daarbij zijn zijn resultaten prachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Ank,

Ik ben het wel met je eens hoor...
Maar ik ben er zelf ook schuldig aan. Weet je wat het is...
Als je op dit forum gaat mee lezen wordt je gulzig en kan je nergens anders meer aan denken!
Maar Ik ben blij dat dit forum er is, anders was ik nooit bij Nio terecht gekomen.
En was ik eerder naar een kliniek met grote naamsbekendheid gegaan zoals bergman of velthuis terwijl je daar juist de meeste klachten over leest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pretty_Boobs

Heee Ank,

Ik ben het wel met je eens hoor...

Maar ik ben er zelf ook schuldig aan. Weet je wat het is...

Als je op dit forum gaat mee lezen wordt je gulzig en kan je nergens anders meer aan denken!

Maar Ik ben blij dat dit forum er is, anders was ik nooit bij Nio terecht gekomen.

En was ik eerder naar een kliniek met grote naamsbekendheid gegaan zoals bergman of velthuis terwijl je daar juist de meeste klachten over leest!

Sluit ik me helemaal bij aan!

Ik had ook nog nooit over dr. Nio gehoord.

Dankzij dit forum weet ik nu veel meer over vanalles.

Bijvoorbeeld welke artsen goed zijn, welke artsen minder, welke soorten en merken protheses er zijn.

Anders zou ik ook naar een Bergman kliniek of iets dergelijks geweest zijn. En ook ik lees daar meer klachten over dan bij de ’toen nog onbekende’ artsen voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben 46, en de eerste keer op kliniek naamsbekendheid gegaan. Dus wel veel gegoogled, maar niet op borstenforum gekomen. Uiteindelijke Velthuiskliniek gekozen doordat Angela groothuis haar programma er ook was geweest. Moet toch goed zijn bedacht ik me. Wat een mega teleurstelling.. Ongelijke te kleine borsten.

Zit hem Dus inderdaad niet altijd in de leeftijd.

Nu sla ik me wel eens tegen mijn hoofd... Ondertussen opnieuw geholpen door dr Nio. Helemaal happy, maar nog in conclaaf met dr v Tits over de eerste operatie. Want ook de nazorg is een verhaal apart in deze kliniek . Ik hoop nog op een positieve afronding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk persoonlijk dat dit niks te maken heeft met 'jonge' meiden. Ik zie namelijk net zo vaak voorbij komen dat bij de iets oudere vrouwen (dat klinkt helemaal niet aardig :46:, zo bedoel ik het niet hoor) het niet helemaal is gegaan zoals ze wilden, mede door deze reden.

Leeftijd speelt daarbij geen rol denk ik hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk persoonlijk dat dit niks te maken heeft met 'jonge' meiden. Ik zie namelijk net zo vaak voorbij komen dat bij de iets oudere vrouwen (dat klinkt helemaal niet aardig :46:, zo bedoel ik het niet hoor) het niet helemaal is gegaan zoals ze wilden, mede door deze reden.

Leeftijd speelt daarbij geen rol denk ik hoor..

Maakt niet uit ik hoop dat boodschap over is gekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

ik snap u punt helemaal , maar mijn verhaal is da al zeker geen voorbeeld . mijn huisdokter had dr franz van genechten(hasselt/antwerpen) aangeraden dus zo gezegd zo gedaan . vond er heel weinig over op het internet zelfs hier op dit forum vond ik er niet veel over terug . 10 maart mijn borstverkleining laten doen en tot nu toe vind ik de resultaten geweldig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.