Ga naar inhoud

Hoe lang duurde het voor je wakker werd uit je narcose??


Aanbevolen berichten

Ik een klein uurtje.. En na een twintig minuten stond ik weer buiten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij was het ook de eerste keer een operatie en narcose.

De ergste scenario's vlogen door mijn hoofd..

Maar achteraf kan ik echt zeggen dat de operatie en narcose me zijn meegevallen.

Het in slaap vallen ging heel rustig en het wakker worden ook, werd echt uitgerust wakker voor mijn gevoel..

En ook echt jij wordt weer wakker hoor Lorenita ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben om 8:00 onder zeil gegaan, tot 11:30 zijn ze bezig geweest en om 12:30 werd ik al naar mijn kamer gereden.

Na drie en half uur narcose had ik dus maar uurtje nodig om helemaal weer lekker bij te zijn,

Moet wel zeggen dat ik om 11:45 al lekker aan het babbelen was op de uitslaapkamer hahaha.....maar dat verschild echt zo per persoon!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er per persoon aan, de ene kan er beter tegen dan de ander.

Geen slechte ervaring mee gehad, was mijn eerste keer en werd na een uur wakker gemaakt. Stond hierna na ongeveer 20 minuutjes buiten. Ben de hele dag suf geweest en duurde ook wel even voordat ik mij weer echt 'normaal' voelde.

Je lichaam moet gewoon herstellen na een narcose en operatie. Ik voelde mij pas echt fit na 2/3 dagen. Toen ik wakker werd voelde ik nog niet echt de pijn, maar dat komt omdat ze ons een prik geven net na de operatie met verdoving (Kliniek Amstelveen). Nadat dit uitgewerkt was -> volgende dag.. Ja toen zat het wel even tegen, maar dat is over het algemeen bekend, de 2e dag is het ergst daarna word het alleen maar beter! :43:

Sommige worden kotsmisselijk en de andere heeft weer nergens last van, het verschilt echt onwijs per persoon. Je moet het eigenlijk simpel gezegd gewoon ondergaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook niet van de narcose ,het tussen de oren zitten van niet meer wakker worden brr.

lag rond 11:30 uur op de verkoever kamer 5 voor 12 was ik helemaal wakker en wilde gelijk weg ,maar dat ging niet door.

rond 13 uur stond ik weer buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben redelijk snel bij na de narcose, al val ik af en toe is slaap ;)

Ben ik de enige die narcose heerlijk vind... echt je valt zo rustig in slaap en je droomt niet en wordt zo heerlijk loom wakker...

Heerlijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben redelijk snel bij na de narcose, al val ik af en toe is slaap ;)

Ben ik de enige die narcose heerlijk vind... echt je valt zo rustig in slaap en je droomt niet en wordt zo heerlijk loom wakker...

Heerlijk....

Nee hoor ik vond het ook heerlijk! Eerste lekker beetje een stoned gevoel voordat je lekker in een diepe slaap valt! :D

Ik ging om half 2 onder narcose en ik werd om 10 over 2 weer wakker... Was maar 40 minuten onder narcose geweest dus!

Maar voor mijn gevoel had ik de klok rond geslapen, was helemaal uitgerust :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in mijn leven al iets van 8 keer onder narcose geweest. En iedere keer was het weer anders.
In het Slaz was ik kotsmisselijk...
Ik was ook 2 uurtjes later al weer wakker mocht gelukkig een nachtje blijven dat vond ik wel prettig.
Maar je hoeft niet bang voor de narcose te zijn de complicaties van een narcose zijn kleiner dan van een borstoperatie :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was na een uurtje al weer wakker. Voelde me prima, wel wat druk maar het was nog verdoofd. Gelukkig deze keer niet misselijk, dat heb ik een andere keer wel gehad. Als je dat dan aangeeft bij je gesprek met de anesthesieist dan krijg je daar medicijnen tegen tijdens de narcose. Verder waren er twee hele lieve anesthesistes bij. Dat helpt ook wel. Die stellen je op je gemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

voor je onder narcose gaat aan fijne dingen denken. ik kwam heerlijk bij uit narcose en voelde me zo tevreden! nadien geen nadelige dingen ondervonden.

ik weet dat je op ziet tegen de narcose maar probeer er niet zoveel energie in te steken en eraan te denken, het wordt dan steeds groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook lang over gedaan. Hoorde achteraf van de pc dat ik op ok al wakker was, maar ik ben kennelijk weer gaan slapen.

Fem werd na mij geopereerd maar die was al eerder wakker!

Verschilt zo per persoon joh

Link naar reactie
Delen op andere sites

een paar weken geleden ben ik ook geopereerd geweest, nie voor een BV, die is pas 31 augustus :101:

Maar ik was ook heel bang, gewoon al voor die naalden in mijn hand brrr kreeg er al rillingen van als ik er aan dacht, en dan als ze je onder narcose brengen voel je die vloeistof door je arm gaan, ik was zo bang :o

Maar toen ik wakker werd was ik super loom alsof ik mijn ogen niet eens open kreeg haha en toen sliep ik nog een paar uur in stukken omdat ik moest wachten op de chirurg.

Al bij al viel het eigelijk allemaal goed mee haha en was het stom dat ik zo bang was :)

Dus eigelijk moeten we totaal niet inzitten met de narcose :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2 juli geopereerd, ook ik was erg bang voor de narcose. Zelfs nog even emotioneel geweest maar de anesthesist stelde me erg gerust. Ik ben om 11 uur onder narcose gebracht en ongeveer een uur later wakker gemaakt. Ik kon niet geloven dat het al gebeurd was haha. Omdat mijn bloeddruk en hartslag erg daalde moest ik nog even blijven. Maar om 14.30 uur mocht ik lekker naar huis. Pas savonds voelde ik me heel erg beroerd, duizelig, overgeven en zelfs in keer flauwgevallen. Gelukkig hielt m'n man me erg in de gaten en kon ik me overgeven aan het beroerde gevoel. Nu 4 dagen later voel ik me echt oké en weinig pijn. Maar blijf zeker de eerste week het rustig aan doen.

330cc dual plane en ben super blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.