Ga naar inhoud

bvk dr klein


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik kom me hier even voorstellen gezien ik gisteren mijn intake gesprek heb gehad in het ziekenhuis voor een langverwachte borstverkleining operatie. De afgelopen 5 jaar twijfel ik al enorm over deze operatie. Het is niet niks namelijk. Na 40kg te zijn afgevallen en nu al 2 jaar stabiel te zijn met mijn gewicht heb ik toch de knoop doorgehakt. Vol goede moed en erg zenuwachtig ben ik naar het gesprek gegaan. Ik heb veel onderzoek gedaan op internet en met vele vragen ging ik het gesprek in met dr klein in het Elisabeth. Dit viel erg tegen waardoor ik weer veel twijfel heb. Over de borstverkleining heb ik geen twijfel, ik heb 80H en mijn borsten hangen heel erg door het afvallen. Ze zitten vooral enorm in de weg en bezorgen me erge rug en schouderklachten. Maar de twijfel komt door het gesprek, het was een erg zakelijk, niet op mijn gemak stellend gesprek. Eerst werd mij nogal onaardig verteld dat ik geen F(wat ik dacht) had maar H, en oja je draagt ook zeker de verkeerde BH. Daarna zijn alleen de complicaties verteld en binnen 10 minuten stond ik weer buiten om naar de fotograaf te gaan en dat hij me wel ziet als ik wordt geopereerd. Gaan alle gesprekken zo? Moet ik me niet aanstellen en blij zijn dat ik eindelijk een borstverkleining kan ondergaan en moet ik geloven op zijn kundigheid (hij heeft 100 borstverkleiningen gedaan)? Of moet ik opzoek naar een andere chirurg?

Ik hoop dat hier mensen zijn die een borstverkleining hebben ondergaan bij dokter klein en mij een beetje gerust kunnen stellen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet bekend met borstverkleiningen en chirurgen die daarin goed aangeschreven staan. Wel zou ik zeggen als ik dit zo lees van jou dat ik nog een ander consult in zou plannen bij een andere chirurg!

Het lijkt mij dat er besproken moet worden waar je op uit wilt komen en wat bij jou past... En als je het mij vraagt zou ik mij niet laten opereren door iemand waar ik geen fijn en vertrouwd gevoel heb!

Misschien kan je eens bij de operatieverslagen kijken van de borstverkleiningen. Daar zullen vast wel chirurgen tussen staan die goed werk hebben afgeleverd en waar andere vrouwen zich op hun gemak hebben gevoeld!

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.