Ga naar inhoud

Ook ik stel mezelf graag even voor...


Mama2kids

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 33 jaar, mama van 2 lieve kinderen van 2,5 en 1 jaar oud. Aanstaande maandag heb ik een eerste consult bij Bergman Clinics in Bilthoven, bij dr. Luijendijk. Ik zit nog enorm in de twijfelfase, ben er echt nog niet over uit over of ik een borstvergroting ga laten doen en zo ja, op welke manier... Prothese of lipofilling... Kortom ik heb nog veel vragen!

Ik ben 1,67, 60 kg en mijn cupmaat is een vrij lege 75A... Door de borstvoeding zijn het nu meer theezakjes dan bosten. Graag zou ik een mooie volle B-cup willen. Maar goed ik ben enorm bang om in een gezond lichaam te laten snijden.

Hopelijk kan ik leren van jullie tips, ervaringen enz. zodat ik de goede beslissing kan maken!

Is er iemand die geopereerd is door dr. Luijendijk van de Bergman Kliniek en die haar ervaring met mij wil delen? Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik had ook altijd dat ik dacht dat je in een gezond lijf niet hoort te snijden en vond het ook heel erg eng om geopereerd te worden en was bang voor complicaties. Maar als je hier bijvoorbeeld om je heen kijkt, zie je zo veel vrouwen bij wie het allemaal goed is gegaan en er leven genoeg mensen vrolijk verder met een borstvergroting. dus waarom zou jij dat niet doen. Ik zag er heel erg tegen op en ook zeker tegen de pijn maar nu een week later heb ik nauwelijks pijn meer en ben ik erg blij dat ik het gedurfd heb. Dat is iets om trots op jezelf te zijn. Veel succes met het uitzoeken het komt vast wel goed!

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Welkom op het forum en snuffel maar lekker rond :) Je kan in het zoekbalkje ook naar dr Luijendijk zoeken dan vind je vanzelf ervaringen.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.