Ga naar inhoud

Inkapselen: hoe voelt dat?


Aanbevolen berichten

Haaai dames....

ik vroeg me af: hoe voelt het als je protheses inkapselen?

Werden je borsten er harder door?

Ik had de eerste paar dagen het idee dat m'n borsten aardig zacht waren, maar nu wordt ik 's-ochtends wakker met twee stenen in m'n BH :mellow::blink: !

Ook voel ik bovenaan de borsten zeg maar het hardere begin van de prothese (niet de rand, maar wel de prothese denk ik :unsure: ) en daarna een stukje zachtere borst, weer gevolgd door de wat hardere prothese naarmate ik verder richting de tepel voel. Is dit normaal? Is wat ik voel het verschil tussen mijn eigen borstweefsel en de prothese, of heeft het met inkapselen te maken?

Ik maak me geen zorgen want het voelt niet 'verkeerd' ofzo, maar zou toch graag jullie ervaringen willen horen met hardere en zachtere plekken op je borsten na een BV. En of het wegtrekt natuurlijk :blush::rolleyes: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

Dat zou ik ook wel willen weten, hoop dat iemand het ons kan vertellen.

Mijn borsten zijn nu gewoon zacht, op sommige plekken nog wat gevoelig.

En voordat ik in slaap val heb ik egt wel het idee dat

ik ze 'voel bewegen' zeg maar :4: , weet niet hoe ik het moet uitleggen.

alsof mijn lichaam met vanalles bezig is daaro. :61:

waarneer zijn je prothese goed ingekapselt, hoelang duurt dat ongeveer???

heb in een ander topic gelezen dat het best nog wel een tijdjuh duurt.

Groetjess Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prinsesje

wat je voelt,voor hards zeg maar,dat is vocht.

inkapselen voel je niet,indalen overigens weer wel,sommige wel,andere weer niet.

wat je beschrijft hoort er echt allemaal bij in de eerste weken.

geen zorgen hoor,je kan zelfs bubbeltjes voelen.

afijn,de eerste weken voel je van alles,maar inkapselen zelf,voel je niet hoor,is echt gewoon vocht,en dat verplaatst zich ook he,dus dat voel je,ook dat harde hier en daar,je zal zien,over een paar weekjes is dat allen weg.

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik heb er ook niet echt een verklaring voor, ik heb dat eigenlijk niet gehad en nu ook weer niet, bij mijn vorige bv voelde ik wel de rand heel goed van de prothese maar ze waren wel heel zacht.

Kimmy, is het zo dat je gaat liggen dat je precies ook voelt dat ze bam naar beneden vallen, weet ook niet hoe ik het anders moet uitdrukken maar dat heb ik ook wel een beetje, wanneer ze echt ingekapselt zijn verdwijnt dat gevoel wel hoor. Maar dat duurt inderdaad een tijdje.

Liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prinsesje

wat je voelt,voor hards zeg maar,dat is vocht.

inkapselen voel je niet,indalen overigens weer wel,sommige wel,andere weer niet.

wat je beschrijft hoort er echt allemaal bij in de eerste weken.

geen zorgen hoor,je kan zelfs bubbeltjes voelen.

afijn,de eerste weken voel je van alles,maar inkapselen zelf,voel je niet hoor,is echt gewoon vocht,en dat verplaatst zich ook he,dus dat voel je,ook dat harde hier en daar,je zal zien,over een paar weekjes is dat allen weg.

liefsss moontje

Thx Moon!!! Dan zal het zéker wel vocht zijn, want ik hou nu ook vocht in m'n buik vast <_< ! Dus die harde 'bobbels' gaan helemaal weg? Krijg er 'en profiel' ook een wat rare vorm van... :angry: . Maar als het weggaat, betekend dat dus ook dat m'n boobs echt gezwollen waren en nog iets zullen slinken :rolleyes: . Dat vind ik niet zo erg :blush: ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is vocht,ik had het enorm bij de eerste keer,en de 2de keer was het minder erg.

maar was er wel aanwezig,ja de vocht kan zich ook verplaatsen,waardoor je het na dagen op andere plekken kan voelen zelfs,ja dat gaat helemaal weg,enorm veel water en of thee(vochtafdrijvend) drinken,dat wil soms helpen,bij mij wel in dit geval.

ja ze zullen zeker iets gaan slinken,hoe meer vocht je vast houd nu,hoe meer ze kunnen slinken.

ik ben ook iemand die altijd met zulke dingen veel vocht vasthoud,de tips die ik je net gaf,water en thee,doet wonderen,en leukste om te lezen,jaaaaa het gaat weg,gelukkig geen reden tot zorgen,komt goed meid :6:

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog nooit echt vocht vast gehouden ook bij de 3 zwangerschappen niet echt

was wel heel zwaar geworden allemaal tussen de 18 en 20 kilo bij ben gelukkig bij de laaste 25 kilo afgevallen waar er nu al weer 5 bij aan zitten :S

ik zal wel alle tips wat ik hier nu heb gelezen over veel drinken en zo goed doen want heb niet echt veel zin in veel vocht kan je natuurlijk nisk aan doen maar toch als je het kan voorkomen is dat beter

bedankt dus iedereen voor alle tips ook al waren ze voor een ander heb er veel aan :D

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik heb er ook niet echt een verklaring voor, ik heb dat eigenlijk niet gehad en nu ook weer niet, bij mijn vorige bv voelde ik wel de rand heel goed van de prothese maar ze waren wel heel zacht.

Kimmy, is het zo dat je gaat liggen dat je precies ook voelt dat ze bam naar beneden vallen, weet ook niet hoe ik het anders moet uitdrukken maar dat heb ik ook wel een beetje, wanneer ze echt ingekapselt zijn verdwijnt dat gevoel wel hoor. Maar dat duurt inderdaad een tijdje.

Liefs Morgan

Hooi,

sorry voor het late antwoord, :blush:

ik heb niet egt het idee dat ze naar beneden vallen, ik

kan het egt niet uitleggen, maar nu heb ik dat gevoel niet meer,

heel vaag. Misschien is het toch wel een beetjuh het idee dat ze naar beneden vallen. :blink: hahaha als het maar verdwijnt dan is het goed.

Liefs kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.