Ga naar inhoud

borst zakt weg in bh


Gast maanelfje

Aanbevolen berichten

Gast maanelfje

Anderhalf week na bvk.....Mijn sportbh zit als ik sta en zit goed (alleen hinder van druk van band eronder maar dat is een ander verhaal) zodra ik ga liggen zakken de borsten wat opzij. Waardoor er ruimten ontstaan in de bh. Vooral aan de voorkant. Heeft het dragen van de bh zo wel nut? Ben ff onzeker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb nu na 19 dagen ook dat ze rennetje op zij gaan in de bh. Dit komt denk ik dat het vocht minder wordt in je borsten Ene dus meer vorm krijgen gr boxxie

Rennetje is beetje telefoon maakt zelf woorden super irritant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Ja dat was bij mij ook nu idd stuk zachter en fijner gevoel . Hoeveel dagen po ben je ?

Had jij ook wel eens een drukkende soort pijn achter de prothese dat heb ik nu hoop dat het er bij hoort altijd spannend blijft het

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat eigenlijk altijd als je op je rug ligt, de borsten opzij zakken en niet zoveel steun krijgen dan wanneer je staat.. Wat je zou kunnen proberen, om wat meer ondersteuning te hebben als je ligt, is een strak hemdje of topje aan te trekken over je sportbh. Misschien dat dat prettiger is voor je?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

Heb ik gedaan maar dan komt het andere probleem aan de orde dat de band onder de borst nog meer druk geeft en dit doet pijn aan mijn ribben en loopt een klein stukje over mijn borst en littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

Verder is het niet hinderlijk hoor dat ik niet veel steun krijg snachts. Het doet geen pijn oid. Aan de zijkanten krijgen ze als ik lig wel wat steun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oké, nou, denk dat het dan wel oké is. Misschien is het ook een beetje het gevoel van dat je altijd zware borsten had en die gingen wat hangen.. En nu ben je misschien bang dat je nieuwe borsten ook gaan hangen... Kan me dat wel voorstellen als dat zo zou zijn...

Beetje lastig dat er geen andere bvk'ers zijn nu :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

Precies! Ik wil er alles aan doen om het zo goed mogelijk te doen deze 6 weken. Als ik sta zijn ze nog net zo mooi anderhalf week terug. Precies hetzelfde maar dan minder gezwollen en blauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

Jeej... 3 sportbhs verder niet fijn zaten nu 2 sport topjes van de Hema! Steviger bij liggen en geen drukkende band meer op de littekens en ribben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.