Ga naar inhoud

Debby : 14 mei 2010 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben Debby en lees al een geruime tijd mee met jullie ervaringen,ups en downs..

Zelf ben ik 29 jaar en heb een dochtertje van bijna 5.

Al jaren droom ik over een bv , en vooral de jaren na mn borstvoeding.. (is een klein a-tje van overgebleven)

Nu eindelijk de stap gezet. en ik ben 20 april op consult geweest bij dr Visser...

Een hele goede indruk gekregen en daarom gelijk aanbetaald zodat we gelijk een datum konden prikken.

Dat wordt 14 mei, dus nog een ruim weekje.

Wat goed dat er z on forum is, ben een hoop opgestoken en heb er alleen maar meer zin in!

Op naar 14 mei.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Debby,

welkom hier!

en wat lekker snel al... binnen een maandje al een operatie...

weet je nog wat je krijgt? cc's,protheses,welke plaatsing,en op welke cup wil je graag komen?

ik heb wel je naam erbij gezet en verplaats je topic naar operatieverslagen. dat is "normaal" hier als je een datum hebt. maakt nix uit voor jou hoor (en je had het wel goed gedaan ook hoor haha) ... kon je niet pb-en vandaar dat ik het hier vertel :)

ik wens je nog veel lees en postplezier en heeeel vel succes met je bv :D

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debby

welkom hier op het forum

en wat spanennd voor je en al snel

hoeveel cc krijg je en van welke maat droom je :P

veel lees en schrijf plezier hier

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden..

Bij dr Visser heb ik gevraagd om een grote c kleine d, (heb nu zelf een klein a-je).

Zij zei dat dat wel mooi in verhouding is. en adviseerde 330cc xp.

Verder weinig aan vragen toegekomen.. voor ik het wist was ik al weer buiten (15min).

Maar lees hier dat dat haar werkwijze is...

Heb alle vertrouwen in haar maar wat en hoe ze het erin gaat stoppen is mij een raadsel??? haha

Wel weet ik dat ze het via de tepelhof gaat doen.. Iemand hier ervaring mee?

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Debby!

Ik krijg ook 330 cc XP bij de Wellnesskliniek. Ik word alleen geholpen door Dr Damen!

Lekker hoor dat je al zo snel geopereerd kan worden! Ben erg benieuwd naar jou resultaat en verslag!! :D

Veel succes en houd je topic zeker ff in de gaten! ;-)

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debby, mijn eerste bv is via de tepel gedaan, je ziet dat na bijna 8 jaar toch nog altijd wel een beetje hoor. Ik heb nu dezelfde protheses dan jou, ook 330cc. Als je wil stuur me maar een pb voor m'n paswoord,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Daar was ik weer maar nu met 2mooie volle boobies.

Even een verslagje van hoe het allemaal gegaan is:

Donderdag avond alvast richting Genk gereden met mn vriend, onderweg een lekker hapje gegeten en om 22u waren we in het hotel.

Nog even foto s voor de bv genomen, en een poging gedaan om te slapen.

05:30 ging de wekker, ff een douchje grote scheerbeurt en we vertrokken 0m 06:15 naar de wellness...

Om half 7 werd ik geroepen voor een vragenlijstje , betaling , borsttekening en een fotoshout...

Daarna werden we naar mn kamer gebracht.

Mooie kamers met tv , relaxstoel , wc , douche en bed.

Ik mocht me gaan omkleden dus een mooi schort , slippers , badjas en haarnetje.. erg schattig..

We hadden al wat te lezen mee genomen omdat ik hier had gelezen dat het wachten erg lang duurt.

Viel uiteindelijk mee., 8:15 werd ik opgehaald om mee te lopen naar de operatiekamer.

Mn vriend ging weer even terug naar het hotel voor een lekker ontbijtje . lekker als het hotel er maar 5min vandaan is.

Zelf werd ik op de operatietafel gelegd met aan mn linker arm een bloeddrukmeter, aan mn rechter arm een infuus met zoutoplossing, en nog een aantal plakkers om de boel in de gaten te houden.

Nadat de zoutoplossing in mn aderen zat kreeg ik in het infuus het roesje.. beetje branderig gevoel, en weg was ik.

Had het gevoel alsof ik in een achtbaan zat.. meende dat ik vanalles hoorde en dat ik alle kanten opgeschommelt werd.

Toen werd ik erg wazig wakker en dacht:is het nu al klaar, heel vreemd....

Op mn kamer aangekomen was mn vriend er al.. zelf was ik nog erg wazig en sprak wartaal uit..

Toen ik een beetje helderder begon te worden kreeg ik een glaasje water , cola en toast met pasta.

Een paar hapjes en slokjes genomen, had ik beter niet kunnen doen want het kwam er allemaal weer uit...

Na nog wat geslapen , mn eigen weer aangekleed en nog 2 keer overgegeven te hebben, wilde ik graag naar huis.

De terug weg zag ik best tegenop (2,5 uur rijden).. met de gordel en alle drempels en gaten in de weg..

Viel 100% mee.. zelfs nog een uurtje in de auto geslapen.

Onderweg nog even bij de apotheek gestopt voor de medicatie.

Om half 3 waren we weer thuis en ik voelde me goed,.

lekker een beetje op de bank gehangen en daarna naar bed.

Slapen ging vrij goed. heb tot 08:30 heerlijk geslapen.

Nu valt de pijn 100% mee. ik doe lekker rustig aan,heb mezelf gewassen en een beetje gerommelt in huis.

Als het zo door blijft gaan, ben ik super tevreden.

Na 13 dagen mogen de krammen eruit, dat laat ik bij mn eigen huisarts doen. anderst weer 5 uur rijden.

Ik ben benieuwd hoe het verdere herstel gaat......

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD!!!

Leuk om je verslag je te lezen! En goed om te lezen dat het erg meegevallen is.. op het overgeven na dan ;-)

Denk dat ik maar beter niets kan eten als ik wakker word.. mijn maag ik zo gevoelig hahaha..

Heb je tape gekregen of mocht je een sportBH aan? Doe lekker rustig aan en geniet van je nieuwe :1bouncingboobs: !!

liefs, laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat ik niet zo vroeg moet gaan. Ik zou graag de laatste zijn, zo moet ik mijn vriend niet lang wachten.

hopelijk voel ik me ook niet eenzaam....maar goed! als mijn bortesn mooi zijn!

Ben blij van je verhaal!

26 mei is mijn beurt,dokter Visser., zelfde klinik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik kreeg gelijk een sport bh aan.

Had ik van te voren wel aangegeven dat ik dat wilde..

Aan de 1e kant heb ik 8 krammen aan de andere kant 6 krammen, pleistertje erop en sport bh aan...

Ik heb 330 cc xp onder de spier gekregen...

Gister even gedouched en het zag er super uit!!!! helemaal blij!!!!

Vanacht weer een beetje op mn zij geslapen.. heerlijk

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens... eerst had ik een a cup nu denk ik een grote c of kleine d

Sprot bh is maat 80c maar die zit aan alle kanten ontzettend strak....

Wowww mooi hoor Debby!

Hoop dat ik ook die kant op ga! Ik wil liever ook meteen een sport BH aan, maar ik lees veel op het forum dat dr Damen intaped?

En die 80 C heb je van de WK gekregen ofzo? Kon je het passen?

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura,

Die sport bh deden ze al in de ok gelijk na de operatie aan.

Hoefde dus niet te passen,

Vond t zelf wel een prettig idee , heb je gelijk de goede maat.

Intapen lijkt mij minder prettig, mischien kun je vragen of je gelijk een sport bh aan kunt krijgen??

Ben je al aan het aftellen??? spannend he?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ga er zeker even om vragen! Mijn idee erachter was dat ik ook mteen de goede maat heb.. :blush: hhahaha.. En het lijkt me ook fijner bewegen.

Heb je dit op de operatie dag zelf aangegeven?

Ja ben zelf druk aan het aftellen! Bijna elke minuut van de dag denk ik er wel aan..

Gek he? Heb er wel zin in ieder geval :D

Oja en die sportbh moet je apart dan afrekenen toch voor 48 euro volgens mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ik heb mn borsten op 29 februari laten vergroten door Dr. Visser en ook via mn tepels. Ik ben zo blij met het resultaat! Krammetjes eruit halen doet totaal geen pijn, 1 borst zie je niet eens dat er een litteken zit, en de andere is iets langzamer met genezen. Na 5 dagen ging ik gewoon weer aan het werk, ben met bevrijdingsdag heerlijk wezen shoppen bij Primark in Luik, stel nieuwe bikini's ingeladen! ben echt heel blij met mijn keuze voor Dr. Visser! :D Heel veel plezier ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura,

Dr Visser vroeg bij mn consult al of ik een sport bh van hun wilde,

Maar met aftekenen zie je je arts nog en dan kun je het altijd nog vragen.

Je moet hem apart afrekenen ja....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hoekje,

Wat super om te lezen dat het jou zo goed bevallen is.

Wow na 5 dagen alweer werken ? wat voorn werk doe jij dan.?

Zelf heb ik nu ook bijna nergens last van, alleen die bh zit zoooo strak....

Na hoeveel dagen heb jij je krammetjes laten verwijderen?

Heb je toevallig ook foto s die ik kan zien?

Bedankt voor je reactie... (word er blij van)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura...

Ja ik denk dat ik maar een grotere maat ga halen.

Gister een uurtje zonder gelopen en dat was heeeerlijkkk....

Pijn heb ik helemaal niet meer alleen mn armen niet te hoog doen.

Vandaag lekker de was gedaan,gestreken,gestoft. ging helemaal goed.

Wel alles wat langzamer maarja ik heb de hele dag de tijd...

Slapen gaat ook goed.. lag alweer heerlijk op mn zij!!!

Mn borsten zijn nu ook al iets minder hard. en al iets lager gaan zitten..

Denk dat t heel mooi gaat worden, alleen die krammen zien er nog een beetje raar uit.

Probeer de krammen er zo lang mogelijk in te laten zitten, (14 dagen)

Laat ze er bij mn huisarts uit halen.. anderst moet ik er weer 5 uur voor rijden....

Voor jou ook echt aftellen nu... nog een beetje te houden de spanning?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.