Ga naar inhoud

Nog zwelling of gewoon groter uitgevallen????


Aanbevolen berichten

Hallo,

5 weken geleden heb ik een borstlift gehad met vergroting.

Hier zit een heel verhaal achter qua cups hahaha

Maar mijn vraag is eigenlijk ......... hoe lang na de operatie kun je beetje weten wat je cup is?????

Voor mijn zwangerschappen (drie in totaal) had ik altijd 70 a 75 D.

Daarna in de zwangerschappen 80 H

Met borstvoeding geven (ik had mega veel melk) 80 J :31: :31: :31: :31:

Na al die jaren borstvoeding te hebben gegeven en oprekken van mijn borsten, waren het slappe lege zakjes geworden.

De arts schatte in dat ik met alleen liften een kleine B zou krijgen.....hmmmm tja dan maar iets vergroten...uiteindelijk gelift en 275 cc erbij......ik zou dan uitkomen op een mooie D

Nu ben ik wezen shoppen voor een paar BH's en moet overal 70 F hebben.........

Is dit nog de zwelling? De zwelling is namelijk al erg afgezwakt als ik het bekijk van vlak na de operatie........Zouden ze dan toch iets groter zijn uitgevallen?

Lees namelijk ook nog wel eens dat een cup maat anders is dan bh maat??

Begrijp me niet verkeerd hoor hahahah ik ben erg blij met het resultaat :126: :126: :126: :126: :126: :126: :126: :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, wat een cupmaten heb jij al allemaal gehad idd!

Ik denk dat ik je gerust kan stellen... Een 70F in bh, ziet er namelijk in het echt uit, zoals wij vinden dat een D eruit moet zien ;) (Dit is natuurlijk alleen zo bij nep-boobies) Een échte 70F lijkt ook op een 70F.

Waar dit precies aan ligt, is niet helemaal duidelijk, maar de breedte van de prothese, die je borst wat breder maakt dan hij zou zijn als hij natuurlijk groter is, zou wel eens een oorzaak kunnen zijn :)

Ik zal zo even kijken naar je foto's.. Op zich is het niet gek als je met 5 weken po nog wat vocht hebt zitten, en eindresultaat is pas eigenlijk te zien met een maand of 3 po.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Pretty_Boobs

Hahaha, wat een cupmaten heb jij al allemaal gehad idd!

Ik denk dat ik je gerust kan stellen... Een 70F in bh, ziet er namelijk in het echt uit, zoals wij vinden dat een D eruit moet zien ;) (Dit is natuurlijk alleen zo bij nep-boobies) Een échte 70F lijkt ook op een 70F.

Waar dit precies aan ligt, is niet helemaal duidelijk, maar de breedte van de prothese, die je borst wat breder maakt dan hij zou zijn als hij natuurlijk groter is, zou wel eens een oorzaak kunnen zijn :)

Ik zal zo even kijken naar je foto's.. Op zich is het niet gek als je met 5 weken po nog wat vocht hebt zitten, en eindresultaat is pas eigenlijk te zien met een maand of 3 po.

xx BB

Bij toeval lees ik dit bericht. Ik heb nu een 80D van sportbh. Heb ik dan strakjes een C als cupmaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij toeval lees ik dit bericht. Ik heb nu een 80D van sportbh. Heb ik dan strakjes een C als cupmaat?

Nee daar ga ik niet vanuit. De maat van een gewone bh is vaak iets groter dan de bh van de sportbh.. Dit ligt aan de beugel van de gewone bh, die moet OM je borst heen passen. Een sportbh zonder beugels, daar liggen je borsten gewoon naast elkaar in, zonder een beugel die ze in bedwang houdt ;)

Ligt echter ook vaak aan de breedte van je borsten in de voorsituatie, EN het maakt uit hoe breed je prothesen zijn..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pretty_Boobs

Nee daar ga ik niet vanuit. De maat van een gewone bh is vaak iets groter dan de bh van de sportbh.. Dit ligt aan de beugel van de gewone bh, die moet OM je borst heen passen. Een sportbh zonder beugels, daar liggen je borsten gewoon naast elkaar in, zonder een beugel die ze in bedwang houdt ;)

Ligt echter ook vaak aan de breedte van je borsten in de voorsituatie, EN het maakt uit hoe breed je prothesen zijn..

xx

Oh… Nou ben benieuwd dan. Schrok al. Een C-cup is niet wat ik in gedachten had namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.