Ga naar inhoud

waarom sportbh na bvk?


Gast maanelfje

Aanbevolen berichten

Gast maanelfje

Na de operatie kocht ik een triaction van triumpf... Te klein of te groot geen idee maar hij zit nergens naar en geeft vooral bij liggen geen steun. Nu heb ik ook een shockabsorber maar de onderste band hiervan loopt gedeeltelijk over mijn borst heen aan de onderkant. Bleghh ben hem na een week al zat!

Ondervinden jullie ook problemen bij het dag en nacht dragen van de bh? Waarom moet je eigenlijk een sportbh dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie vraag.. Vooral voor de ondersteuning.. En normaal gezien geeft de Tri-action workout toch wel ondersteuning. (heb hem zelf ook) Hij is wel een level 3 bh, maar dat is in principe voldoende ondersteuning..

De shockabsorber die je hebt, lijkt me te klein, de band van de bh hoort niet op de onderkant van e borsten te lopen.. Kun je de schouderbandjes niet langer maken? Weet niet of die verstelbaar zijn bij jouw model?

Gaat verder alles goed?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

De triaction geeft aan de buitenkant geen steun omdat hij te klein is. Terwijl hij aan de voorkant de stof laat punten. Ook deze band loopt over het onderste gedeelte van de borst. De shockabsorber zit verder gegoten maar de band kan ik niet verstellen dus onderste ban blijft over borst lopen voor een gedeelte. Niet zo dat de borsten er aan de onderkant onderweg komen hoor....

Ik vind het 24 uur dragen zeer ongemakkelijk en vraag me af of ik de enige ben.

Verder gaat het goed met me. Blij met het prachtige resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... ja helaas is niet ieder model bh geschikt voor iedereen.. Vooral als je wat bredere borsten hebt is het soms moeilijk een goed passende sportbh te vinden...

Ik weet niet of dat bij jou het geval is, en heb zelf natuurlijk ook geen ervaring met een bvk, maar kan me voorstellen dat het daardoor lastiger zou kunnen zijn...

Ik weet zo 123 ook niet echt een oplossing voor je, helaas.... Ik denk ook niet dat je de enige bent die het lastig vindt om hem steeds te dragen, maar het is goed voor je herstel :)

Wat je evt zou kunnen doen is 's avonds op de bank hem even 10 minuutjes open gooien, en daarna weer dicht. Dan hebben je boobs even kunnen luchten :)

Super dat het verder zo goed gaat!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

De triaction kan ik wel verstellen maar dan geeft hij werkelijk helemaal geen steun meer. Kan ik net zo goed niks aan doen.

Ben straks 120 euro verder....

Haha sorry in klaagmodus. Ene moment gaat t best en andere moment baal ik er van. De band begint nl binnen in de bh al hoger dan aan buitenkant lijkt.

Heb nog bh op bestelling...past deze ook niet dan maar ff naar sportzaak of lingeriezaak waar ze me goed helpen. Eerste zaak heeft me niet goed geholpen en tweede is door iemand anders opgehaald en heb ik thuis gepast. Wie weet hebben ze een andere oplossing. Zo nog 5 weken wordt niet wat.

Bedankt voor je antwoorden en je hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

Volgende week moet ik weer heen.

Heb nog een topje van de zeeman liggen. Dat zit heerlijk maar die zij zo rekbaar dat ik m ook aanhad toen ik nog een G cup had ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

hey best naar een goeie bh-winkel gaan waar ze u een sportbh op maat kunnen geven . zo heb ge toch de juiste ondersteuning . ge hebt niet voor niks die operatie gehad om daarna terug hangborsten te hebben he ;) . ik heb 4 weken dag en nacht gedragen en dan 2 weken overdag . in het begin als ik mijn sportbh niet aanhad voelde het niet goed . ik miste de steun :) nu ben ik blij dat ik het heb volgehouden kan nu eindelijk een kleedje met open rug en geen bh :D zalig is dat succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maanelfje

In winkel van alles gepast. Band blijft hoog zitten. Nu 1 van apotheek waarvan ik dacht dat hij goed zat maar kruipt ook omhoog..... :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik wel zeker, want toen ik zei bij de 1e controle hij zit niet lekker, kreeg ik gewoon een andere aangemeten. ;)

Heb gelukkig ook totaal geen last van de borstvergroting gehad, maar moet er niet aan denken om nu achter bh's aan te gaan. ;)

Hoop dat je een goede vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.